Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu ma intreb cum merg motocicletele cate 10 000 km la regimuri medii de 6000-7000 de ture (maximul fiind peste 10 sau 12000 rot/min), vara la 40 de grade folosind ulei Motul seminsintetic Motul 5100, Castrol Grand prix sau Yamalube 10W40. Si tine si motorul si peste 100 000 km fara probleme...
    Si Loganurile care vad din an in pasti regimuri din astea sufera cu uleiuri full sintetice...
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • Originally posted by UrsBrun View Post
      Bre' cum adica sa plimbe Ursul?
      Da pe Urs l-a intrebat cineva daca vrea sa fie plimbat?
      Si depinde ce ulei are in motor, ca daca e Motul io' nu ies la plimbare!
      Celalat Urs se plimba de vreo 30.000 km cu daciaoil, il schimba intre 9-10.000 km si as are de gand sa se plimbe muuulta vreme de-acum inainte cu acest ulei.

      Comment


      • Originally posted by einstein1984 View Post
        Eu ma intreb cum merg motocicletele cate 10 000 km la regimuri medii de 6000-7000 de ture (maximul fiind peste 10 sau 12000 rot/min), vara la 40 de grade folosind ulei Motul seminsintetic Motul 5100, ..........................................
        Merg pt ca multe din motocicletele astea au radiator de racire fortata a uleiului, la lucru am o Hayabusa si chiar am studiat-o oleaca.

        Si nu prea merg 10000 km cu un rand de ulei, care sunt forjori schimba uleiu la 5000-6000 km.

        Comment


        • Daca mai pui si faptul ca motoarele de logan trag dupa ele cel putin 1000 kg pe cand o motocicleta de 600cmc are 150-200 kg plus 150kg pasagerii.

          Sent from my GT-I9070 using Forum Runner

          Comment


          • Da, chestia asta cu greutatea suplimentara imi aduce aminte de ieri, in 90% din cazuri (in ultima vreme) merg cu masina goala sau 1 pers in dr.
            Ieri ceva zapuseala/umezeala asa afara, 4 pers in masina prin oras frecata bine, parca mergea in smoala si motorul s-a incins bine, cand am ajuns acasa mergea ventilatoru si emana bine caldura la capota.
            Mi-am spus "asta nu e motor de mers incarcat" ))
            Clar ca se incinge ceva mai tare cand ai vreo >200 kg in plus, mai ales la ascutitorile 1.4.
            Adevaru e ca am si mers mai subturat cu ea (1700-2200 rpm) si nu ii place treaba asta prin oras cand sunt incarcat.
            Raceste clar mai bine daca o ti in 2500-3000 rpm (cand ai masina plina) si cred ca si consumul e tot pe acolo daca nu chiar mai mic.

            Comment


            • Consumul sare simtitor peste 3500. La mine, cel putin. Merg cam in 3000 - am mers o perioada pe la 2000 special sa vad consumul - e la fel, nu merita.
              ...a mea are de carat,saraca - chiar si cand merg singur :-)

              Comment


              • Daaaaaaaaaaaa, la Logan uleiul atinge 200 grade in forja

                Cu 4,6 litri de ulei intr-un motor de 1600 cmc si 105 cp, doar in parcare ajungi sa duci uleiul la temperaturi periculoase
                sigpic

                Comment


                • Eu vorbeam despre consumul de benzina, nu de ulei. La mers normal. Nu te inteleg! Ce forja? Care 200 grade?

                  Comment


                  • Consumul de benzina pe thread de ulei...te miri???!
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • era vorba despre subturare - racire - consum - subturare inutila ca nu obtii consum mai bun. Greu de urmarit asa o logica intortocheata, sunt de acord. Unii dintre noi au capacitatea asta, lasa-ne si pe noi sa discutam daca n-ai ceva concret de spus.

                      Comment


                      • Ok, atunci ca sa fiu cat mai concret: Revino la subiect!
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • Originally posted by fery20 View Post
                          Daca imi permiteti imi dau si eu putin cu parerea aici. Am folosit si eu toate marcile de ulei mai mult din curiozitate , bine aici ma refer la 10W40 ca la 300 K km ai mei nu vreau sa incerc sa bag mai subtire si pana la urma am revenit tot la elf turbo diesel 10 W 40. Cu toate ca am vazut ca unii au zis ca se face gelatina iarna ca nu stiu ce mai face vara. Eu va spun foarte sincer , ca si cu acest ulei am mers si iarna si vara. Si nu am avut niciodata motive de nemultumire de el. Eu fac cu masina taximetri si ceilalti cologi din statie baga aral de obicei si prima diferenta care am vazut-o la mine fata de ei e ca la mine se stinge becul de la ulei inainte sa porneasca motorul pe cand la ei mai sta cateva sec dupa ce a pornit si sunt chiar masini cu mai putini kilometrii. Si nu mai zic ca masina vede forja zilnic , pe un pot i dau si blana si pana in momentul de fata nu sunt nevoit sa completez cu ulei de la un schimb la altul. Scade intradevar in 10k de km pe joja pana putin mai sus de minim dar niciodata nu mia scazut sub minim . Nu vreau sa se creada ca fac reclama ca nu am nici o treaba dar tind sa cred toate uleiurile sunt bune, dar asta nu inseamna ca daca i bagi castrol vezi doamne e castrol si elf e prost ca se face gelatina sau nu mai stiu ce , conteaza sa bagi ce vascozitate recomnda si producatorul , si cel mai bine ar fi sa bagati si marca care o recomanda producatorul . Acuma na fiecare cu parerea lui , eu doar miam spus punctul de vedere. Va doresc toate cele bune tuturor

                          documenteaza-te un pic despre ce ulei ar trebui sa folosesti, si ai sa constati cu uimire ca 10w nu se afla in acele variante intre care ar trebui sa alegi... daca optiunea ta e sa pui 10w in masina ta e ok, da nu spune ca e un ulei bun...
                          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                          Comment


                          • eu am pus Ravenol VSI 5w40..cred ca ptr al meu motoras e super bun..si daca tuseste cu asta..asta e..data viitoare pun si un pliculet de fervex

                            Comment


                            • Originally posted by Octavian View Post
                              Merg pt ca multe din motocicletele astea au radiator de racire fortata a uleiului, la lucru am o Hayabusa si chiar am studiat-o oleaca.

                              Si nu prea merg 10000 km cu un rand de ulei, care sunt forjori schimba uleiu la 5000-6000 km.
                              Si la logan vad ca schimba la fel.....
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment


                              • va salut
                                am 12 luni si 4000 km de la ultimul schimb de ulei, (castrol 10w40, nivel la maxim pe joja, stil de condus economic) peste o luna plec in grecia dupa care voi avea 13 luni si 6000 km, pot sa fac schimbul de ulei deabea la intoarcerea din concediu ?
                                o zi buna

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google