Nici eu nu am schimbat acea garnitura niciodata si nu am nici o problema.
Ce Tip De Ulei Folositi?
Collapse
X
-
Pai vrei ieftin/scump?
5 pagini de citesti aici te lamuresti sau nu mai stii ce sa crezi, una din doua.
Personal ti-as spune:
-mai ieftin: Mobil Super 3000 5w40
-mai scump: Mobil1 0w40
Poti sa mergi in continuare si pe DaciaOil, daca nu iti plac schimbarile.
Comment
-
Am si eu o mica intrebare pentru cei care au trecut de la 10w40 la un ulei mai subtire, ati avut probleme de genul mananca uleiul?
Comment
-
Masina mea a mers 60 de mii cu elf 10w40, apoi un schimb cu motul 5w40 si un schimb cu mobil1 0w40. Inafara faptului ca motorul e plin de mizerie pe interior din cauza depunerilor, la un regim de mers normal nu consuma ulei. Eu am gpl si orice masina pe gpl consuma ulei daca-i dai in goarna, pe probate.Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
La turatii foarte mari consuma ulei, cam peste 4 mii de ture nu stiu ce se intampla insa il consuma, ori ca se evapora pentru ca temperaturile sunt mai mari decat la functionarea pe benzina, nu stiu.
Intr-un cernavoda-bucuresti la viteza mare si schimb la 6000 rpm mi-a consumat 1 litru ulei, ce-i drept putin uzat, avea 8 mii km, e vorba despre motul 5w40 x-cess.Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
Am bagat Castrol Edge 5W-40 FST. Masina toarce, cred ca cel mai bun ulei pe care l-am avut pana aduc dupa Magnatec, Mobil si Elf.
In cutia de viteze am bagat Motul. Merge acum de nu se poate, intra in viteaza impinsa cu un deget, brici.
Chiar daca unii spun ca nu se schimba lichide si uleiuri decat la km, este de luat in calcul si timpul si factorii care ii influenteaza peformantele. Consider ca la 4 ani ar trebui schimbati lichidul de frana, antigelul. Iar la 5 ani uleiul din cutia de viteza si posibil cel de servo. Dupa schimbare se poate sesiza usor o diferenta in exploatare.
Am bagat Castrol Edge 5W-40 FST. Masina toarce, cred ca cel mai bun ulei pe care l-am avut pana aduc dupa Magnatec, Mobil si Elf.
In cutia de viteze am bagat Motul. Merge acum de nu se poate, intra in viteaza impinsa cu un deget, brici.
Chiar daca unii spun ca nu se schimba lichide si uleiuri decat la km, este de luat in calcul si timpul si factorii care ii influenteaza peformantele. Consider ca la 4 ani ar trebui schimbati lichidul de frana, antigelul. Iar la 5 ani uleiul din cutia de viteza si posibil cel de servo. Dupa schimbare se poate sesiza usor o diferenta in exploatare.
Comment
Comment