Ai rabdare sa treaca minim 4000-7000 km, altfel nu pot sa-ti spuna precis in cati km se strica
Ce Tip De Ulei Folositi?
Collapse
X
-
Alessandro nu-mi permit sa fac mistouri mai ales cu un om pe care nici nu il cunosc. Pur si simplu am intrebat ca nu auzisem de acest ulei dar am pus degetele pe tastatura si am inceput sa ma documentez putin si de asta am scris ca se foloseste si in campionatul de raliuri ( nu la noi in tara ).
Daca s-a inteles ca am scris la misto eu imi cer scuze dar cum am zis chiar nu-mi permit. Ca mai scriu in contradictoriu ( si asta rar ) asta e alta treaba dar niciodata n am scris la misto cum am mentionat mai sus.
Sanatate!Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage
Comment
-
Originally posted by ibuzescu View PostA băgat cineva Castrol Edge 5W-40 în Mpi ? N-am văzut pe nimeni să fi zis ceva despre el.
Chiar si la cele de top ne mai punem semne de intrebare daca sunt bune? Atunci e groaznic....
Eu la citroen foloseam total quartz, iar la mercedes Mobil 1. De ce astea 2? Pentru ca nu vad de ce ar trebui sa stau sa experimentez, sa ma documentez, cand pot lua (ca doar sunt lenes in privinta masinilor) direct informatia din cartea de service. Total quartz este sub Castrol Egde sau un Mobil 1 si l-as putea schimba, insa la ce folos? Masina o folosesc in parametri, iar pitici inca n-am capatat. Cand se anunta piticii trec pe ceva mai serios putin, cum a facut dr. mike. A gasit uleiul care ii satisface piticul si masina, a ramas la el. Va sugerez sa faceti toti la fel.
PS: dr. mike, asa-i ca ti se innegreste uleiul, deci e prost?)
Comment
-
Foarte prost ! Mizeria trebuie sa se depuna in motor ! Locul ei nu este in suspensie prin ulei
LE > drept este ca uneori eu nu folosesc masina in parametrii sai ''normali''. Regimuri de croaziera cu acul turometrului ore intregi la 5000 rpm ma gandesc ca se incadreaza destul de bine
Totusi, dat fiind c-o exploatez 80% din rulaj in exteriorul localitatii, motorul ar tine bine mersi 4-500.000 km si cu Elf Excellium
LLE > am luat de mai multe ori taxiuri Logan 1/4 MPI in Timisoara cu un singur scop: kilometraj si reparatii. Raspunsurile au fost in genere idem: motorul nu a avut nici o hiba, ambreiaje si planetare. Ulei ? Semi-sintetic in cele mai multe cazuri. Cel mai mare kilometraj ? 38x.xxx km, iar propritarul nu conducea subturat. Ulei ? Elf 10W-40sigpic
Comment
-
Ulei Dacia Oil 5W30 utilizat la prima revizie 1 an/10844 km.
Precizez ca uleiul pus din fabrica avea inca stralucire si o nuanta galbuie a peliculei superficiale, desi era maroniu - si la deget prezentata inca bune proprietati de ungere&adeziune.
Masina o exploatez in general la regimuri de turatie 2000 - 3000 rpm. Uneori mai schimb la 3500 si destul de rar vede 4000 rpm (fie schimbat viteza la 4000 rpm, fie mers 2-3 km la 4000, "ca sa se desfunde")
Poate mai tarziu am sa incerc si uleiuri "cu blazon" (cumparate din Germania - fiindca ceea ce gasesti la noi pe piata, nu e foarte clar in privinta provenientei si productiei)
Comment
-
La regimurile folosite de tine, adica mai mult decat normale, chiar nu-si are rostul un ulei ''cu blazon''.
In conditii normale de utilizare, motoru asta cu ulei de care vreti voi (numai se respecte normele) duce fara stres 350-400000 km.
Comment
-
Originally posted by B-53-SDP View PostNu poate sa imi spuna nimeni o parere concludenta in legatura cu Castrol Edge Turbi Diesel 5W-40 ?
Intreaba-l pe Eu4yas ca el merge pe 1.5 Dci 105 cai cu uleiul asta si e foarte multumit.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Cine zice ca n-are importanta tara de origine a unui produs, sa incerce cu ceva mai simplu de verificat (ca uleiul nu prea se poate analiza in laboratorul propriu ): aceeasi marca de cafea Made in Germany in comparatie cu Made in Romania. Nu cred ca-i fix acelasi gust.
Tot asa va rog s acomparati (eu am facut-o) aceeasi marca de CD-player produs in Asia cu cea produsa la fabrica de origine din Olanda. Nici macar la greutate nu erau identice, chiar de erau fix acelasi model.
Cum romanii se cred in continuare buricul universului, popor plin de oameni destepti, nici nu ma indoiesc de faptul ca uleiul de motor oferit pe piata romaneasca intruneste standardele de calitate de la firma mama.
Nu, zau!
La noi se vinde marfa produsa special pentru tarile lumii a 3-a. Pentru ca organismele de control a calitatii dorm pe ele sau sunt deja mituite.Last edited by mr.K; 24 October 2011, 10:34.
Comment
-
Teoretic, poti sa schimbi uleiul si la fiecare 100 de kilometri parcursi. De stricat, nu strici nimic. Ideea e ca, in BMW-uri (si orice diesel cu revizii la interval lung) se schimba la minim 15.000 km (Castrol Edge TurboDiesel 5w40), fiind un ulei Long Life. Nu mai vad rostul investitiei intr-un ulei LL daca il schimbi la 5000 km, dar sunt banii taiIn fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Originally posted by B-53-SDP View Post... Oricum eu mai mult de 5 000 km nu o sa il tin ca de asa sunt eu mai nebun si mai maniac si asa am facut de la inceput cu masina asta.
Totusi schimbul de ulei la 5000 km, mai ales daca folosesti un ulei foarte bun, e cam devreme. Acuma depinde si cum mergi cu masina (oras/afara, plaja de turatii, temperatura). Totul e ca uleiul sa nu isi piarda din proprietatile de ungere si sa nu se imbacseasca. (incerca sa il tii pana pe la 7000 - 8000 si vezi cum se prezinta --- fiindca reprezinta cam jumatate din intervalul de schimb recomandat de catre producatorul Dacia, la utilizare normala)
Comment
-
Eu merg 90% numai in oras Bucuresti asta cred ca spune multe si de multe ori dupa ce se incalzeste motorul merg destul de turat cu ea. Acul turometrului atinge si 4 000 RPM.
Deci in concluzie de aceea il schimb la 5 000km.
Si o sa pun de data asta Castrol.sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL
Comment
Comment