Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Cezar View Post
    Mai oameni buni, pentru o masina ce e construita pentru 7500 rpm, nu e bun 0w40 de la Mobil 1 pentru ca e hidrocracat?
    Sau despre ce vorbim aici?
    ce inseamna un ulei hidrocracat??? asta pentru cultura generala a unora ca mine care nu au idee??

    Comment


    • http://www.referat.ro/laboratoare/Hi...rea_b49ae.html

      Comment


      • E clar ce se intampla cu uleiul prin faimoasa hidrocracare. )) Eu unul nu am inteles nimic, neavand suficiente cunostinte in chimie.
        I don't ride low, I fly high...

        Comment


        • bun, vad ca ar fi un fel de proces chimic aplicat acestui ulei ( m1 0w40), din ce vad in lincul tau, nu prea ma pricep la chimie, ca si colegul de mai sus )). cu alte cuvinte , pe intelesul meu si , cred , al mai multora de pe aici, acest proces, hidrocracarea, ce face din acest ulei??? il face mai "rasarit" decat celelalte?? e de "bine" sau e de "rau"??

          Comment


          • La inlocuirea uleiului vreau sa fac in felul urmator

            - Golesc motorul de uleiul vechi : Castrol Magnatec 5w40 C3(fara sa scot momentan filtrul de ulei)
            - Fac un plin cu un Dacia Oil premium 5w30 (las motorul pornit cca 15 minute la relanti) ,

            - golesc din nou motorul , in felul asta motorul este "curatat cum trebuie" , si bineinteles se inlocuieste si filtrul de ulei)

            - dupa care pun Castrol Edge 5w30 ca varianta de daily use pana la urmatorul schimb.

            Intrebarea mea ? Are vreo influenta negativa acest Dacia Oil cat timp eu il bag in motor doar sa curate cat de cat motorul (timp de 15 minute la relanti)? , ma refer sa nu faca cel din urma reactie cu "reziduurile" lasate de dacia oil ?

            Asta cred eu ca este cel mai bun "Engine flush" - nu sunt adeptul acelor sticlute care le ei din supermarket si le bagi in uleiul vechi ca sa curate cica motorul.
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • Pentru 50-100 ml de ulei vechi, maxim, ramasi in motor vrei sa arunci un plin de ulei, fie si cu Dacia Oil?
              N-are rost. Mai ales ca pui tot Castrol, chiar de alta gama.
              De influentat negativ, nu se pune problema la Dacia Oil, mai ales ca va ramane tot foarte putin in motor dupa ce-l dai jos.

              Comment


              • Originally posted by mallibu View Post
                bun, vad ca ar fi un fel de proces chimic aplicat acestui ulei ( m1 0w40), din ce vad in lincul tau, nu prea ma pricep la chimie, ca si colegul de mai sus )). cu alte cuvinte , pe intelesul meu si , cred , al mai multora de pe aici, acest proces, hidrocracarea, ce face din acest ulei??? il face mai "rasarit" decat celelalte?? e de "bine" sau e de "rau"??
                Mai baieti, voi incercati sa intelegeti niste fenomene chimice. E ca si cum ati vrea sa pricepeti de ce femeia isi da cu fard roz si nu rosu - necesita ani de studiu pentru a intelege pe deplin. Altfel, se poate ajunge la concluzii eronate.

                Porsche pune doar mobil1 0w40. Momentan, masina mea are 14.000 km, si o ard de nu se vede. Nu are tacanituri, fleoncanituri, si alte -turi.
                Daca motorul de logan suporta supraalimentare, FARA DECOMPRIMARE, la ce mama dracului vorbim noi despre calitatea uleiului?
                Motorului de logan cred ca-i poti pune si gem, ca tot merge!

                Comment


                • N-ai idee ce negru iese acel Dacia Oil dupa 10 minute de pus in motor...daca l-ai vedea ai ramane surprins...
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • Ai foarte mult timp liber la dispozitie, dupa cum vad.

                    @Cezar: din cate stiu eu, caietul de sarcini prevedea ca motorul sa functioneze 250.000 km cu normal inferioara de ulei, schimbat la dublul intervalului preconizat. Asta vis a vis de testele de anduranta. Deci, poti pune si ****t in el, ca tot tine mai mult decat vor tine actualii propritari, de Loganele lor.
                    sigpic

                    Comment


                    • Asa ca ce parere aveti de metoda mea ? de engine flush ? e mai buna decat acele sticlute de prin supermarket ?
                      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                      Comment


                      • Colegu, arunci banii de pomana pe 4 litri de Dacia oil, crede-ma! Lasa uleiul vechi 3-40 de minute la scurs, schimba si filtrul cu unul Mann sau original, nu uita de amarata aia de garnitura la busonul baii de ulei ca o sa iti curga pe acolo si pune respectivul Castrol daca pe ala l-ai luat deja. Parerea mea este ca te complici aiurea. Daca vrei un tratament al motorului mai pui ceva pe langa banii care ii dai pe Dacia oil si iei un flacon de Metabond. Exista mai multe sortimente: Gold -cel mai bun se spune, dar se foloseste pentru motoare cu minim 60.000km, sau M pt motoare noi, mai sunt si alte sortimente... poti cauta pe site-ul lor. Si eu am de gand sa pun metabond gold dar nu mai repede de 60k pentru ca asa recomanda producatorul acestui aditiv. E singurul aditiv in care am incredere. In rest motorul de logan merge foarte bine in exploatare normala cu orice ulei schimbat la timp, chiar nu merita stresul....

                        Comment


                        • Eu zic ca Slick 50 este mai tare

                          Ce-mi place cum va aruncati banii pe geam cu diverse porcarii de aditivi, care se folosesc doar in caz de necesitate, pe motoare care oricum vor fi refacute in viitorul apropiat.

                          Unora le merge masina prea bine si trebuie musai sa se ocupe de acest aspect deranjant.
                          sigpic

                          Comment


                          • Multumesc mult pentru raspuns. Pe mine nu m-a deranjat nici Elf Evo 5w40 dar am inteles ca ar trebui sa fac scimbul la 10.000km la 5w40 pe cand daca fac schimbul de ulei la 15.000 este mult mai indicat Elf Evo 5w30 si as merge pe el in continuare ca sa nu mai vin la revizie din 10 in 10k.

                            Originally posted by piroman22 View Post
                            Poti sa pui linistit Elf Evo 5w30, am tinut uleiul asta 16500km in motor si a mers ok. Acum sunt la al doilea schimb cu M1 5w30 ESP si merge uns. tot polizor de 1.2

                            Comment


                            • De cateva zile, concomitent cu scaderea temperaturilor, loganul a devenit mai zgomotos. Subit.
                              In mod normal n-ar avea legatura cu stricarea uleiului peste noapte in motor desi are 12.000Km, ci doar cu temperaturile in jurul valorilor de 5-7 grade.
                              Voi ce ati observat in ultimele zile, sunt mai zgomotoase motoarele, chiar si cu uleiuri rulate putini km?

                              Comment


                              • Eu am observat ca imi ingheata geamurile dimineata
                                Aaaa, si am un greier la stalp pana se incalzeste masina, nu i-am dat de cap in 3 ani.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google