Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da, eu am vrut sa spun ca loganul este mult in urma mobrelor. Dar se poate sa nu fi inteles aluzia.
    sigpic

    Comment


    • Am folosit mobra pe post de metafora, ca doar mobra are motor in 2 timpi.

      Comment


      • Originally posted by Cezar View Post
        Care-i scopul acestor experimente?
        Ma uitam la masina lui groza ce n-a crapat nici cand a bombardat-o cu o presiune imensa in capul pistonului.
        Voi credeti ca masina va rula mai mult daca ii puneti alt ulei?
        Unii ziceau ca mobil1 0w40 nu prea "tine" la turatii inalte, in conditiile in care face fata unei masini sport ce atinge 7500 rpm. Insa unui logan cu raport de compresie de mobra in 4 timpi, nu prea.
        Intelegeti problema?
        Nu ruleaza mai mult, dar la solicitari extreme apar diferentele (la mine au fost notabile) si le poti sesiza atata timp cat ai aplicat aprx acelasi "tratament" la motor cu un ulei si cu altul.
        In majoritatea cazurilor experimentele sunt inutile datorita regimului de mers, nici o diferenta intre uleiu de uzina si Mobil1, Eneos, etc etc., motoru tot asa de bine si mult merge.
        O forja ici-colo n-are nici o treaba, toate uleiurile fac fata.

        Eu stiu ce am patit cu DaciaOil rulat numai 2500 km, dupa forje pe canicula in 4000 rpm incepea sa bage niste rezonante inumane (zgomote de joasa frecventa in accelerare), si vata in urechi sa fi avut si nu aveai cum sa nu bagi de seama ca ceva nu e ok.

        Si Porsche-le tau ar merge ok si cu DaciaOil, dar dupa ceva forje nemiloase risti sa-l faci zeama/limonada.

        Comment


        • Am mers aseara cu un Logan 2007 1.4 taxi, care mergea absolut impecabil. Omul era un tipicar si se ocupa de masina pentru ca "e a mea si ea imi aduce painea zilnica".
          Cati km avea masina? Vedeti in poza de mai jos.

          Imi spunea ca tot ce a facut a fost sa respecte termenele de intretinere. Cand l-am intrebat despre uleiul folosit a zis "am pus doar Mobil (probabil Super 2000) 10W40. or fi si alte uleiuri mai bune si mai scumpe, dar atunci cand faci schimbul de ulei la doua luni, diferenta aia de jumatate din bani se simte. Un bidon (4l) de Mobil 10w40 e 80 de lei, iar unul de Mobil din ala verde e 150-160 lei (nu l-am intrebat de vascozitate, pentru ca omul chiar avea dreptate in ce spunea, dar probabil se referea la ESP Formula)".
          Attached Files
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • Si mai mergea si pe GPL dupa cate vad, din poza.

            Comment


            • Exact.
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • Pai da, dar cat se oxideaza un ulei, orice ulei in 2 luni? ;)

                Sa inteleg ca facea schimbul la 7500km fiind taxi? Depasea 3000rpm?
                Daca da si nu putea sa puna orice posirca de ulei 10W40. ;)

                Comment


                • Chiar nu am stat sa intru in detalii. Tot ce mi-a spus, am scris si eu in postul de mai sus.

                  Imaginea de ansamblu este ca benzinarul tine 500k fara probleme.

                  P.S. Imi spunea ca mai are colegi cu 700-800k, dar pana nu vad, nu cred. Am mers cu taxiuri care aveau 250k si imi era frica ca se dezmembreaza daca tuseam.
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • In stil de condus "taxi"(!) tine 5000000 km si mai tragi de el si atunci.
                    In regim de tanar nelinistit (mai ales daca bagi si ulei prost/slab) il ia dracu mai repede...ori pe motor, ori pe sofer, ceva tot crapa pana in 5000000 km.
                    E lucru dovedit cel putin dintr-o parte a lucrurilor.

                    E bine intr-un fel ca noi n-o sa ajungem la km astia cu Loganu, in general pt ca o vindem...

                    Comment


                    • Sa stii ca si stilul taxi solicita mult motoarele si in special taximetristii folosesc ce este mai ieftin posibil, evident cu mici exceptii. Daca schimbi uleiul des multe probleme de calitate nu mai intra in discutie si nu mai conteaza. Am avut si noi la atelier taxiuri cu 400k km frecvent, cel mai mult am vazut cu 540k ceva de genu toate benzinare.
                      Last edited by Soran; 13 January 2014, 21:56.
                      Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
                      Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb

                      Comment


                      • am turnat si eu in motor, anul trecut prin noiembrie mobil 1 0w40, pana atinci am facut schimbul numai cu mobil super 3000 5w30, si nu eram lamurit si inca nu sunt ) in privinta vascozitatii mai mare fata de 5w30 avand in vedere ca masina are 50 k km si ma gandeam sa nu fie probleme cu vascozitatea mai mare. ideea e ca mari diferente pe care sa le sesizez nu am simtit, parca putin mai silentios motorul, astept sa vad la vara pe caldura cum se comporta.

                        Comment


                        • Originally posted by Soran View Post
                          Sa stii ca si stilul taxi solicita mult motoarele si in special taximetristii folosesc ce este mai ieftin posibil, evident cu mici exceptii. Daca schimbi uleiul des multe probleme de calitate nu mai intra in discutie si nu mai conteaza. Am avut si noi la atelier taxiuri cu 400k km frecvent, cel mai mult am vazut cu 540k ceva de genu toate benzinare.
                          Pai da, dar cel mai afectat la regim de taxi e uleiu de la raciri/incalziri repetate, motoru (benzinar) n-are nici pe dracu la turatiile de dizal care le folosesc taximetristii. Acuma nici sa faca raliu cu clientii nu pot.
                          Daca ar fi solicitat ar trebui sa crape in juma de milion de km.

                          Comment


                          • Originally posted by vitriol View Post
                            Am mers aseara cu un Logan 2007 1.4 taxi, care mergea absolut impecabil. Omul era un tipicar si se ocupa de masina pentru ca "e a mea si ea imi aduce painea zilnica".
                            Cati km avea masina? Vedeti in poza de mai jos.
                            ..........................
                            Vezi-ti de traba, te-am luat cu poza asta, si dupa spusele propritarului bordul a fost schimbat cand masina avea 120000 km cu un bord nou si ca defapt real avea peste 6000000 km
                            Masina din poza mea mai sustine propitaru ca a fost rasturnata de doua ori.

                            Motoru capsat/neumblat la el, ulei zeama de crocobaur...mergea ok, fara fum sau alte cele, in rest desigur ca o troaca de masina.

                            PS: ma minunez si acum de Mercedesu de acasa (w124) dupa 20 ani si km fara numar se tine bine si are linie buna in continuare...
                            Attached Files

                            Comment


                            • Am un prieten care tot timpul imi arata Loganul lui si imi zice ca uite ce bine merge am 300.000 km dar pun la 2-3 schimburi Metabond si de fiecare data ii zic ca daca nu punea aditivul ar fi avut mai multi bani in buzunar si masina ar fi mers la fel , el fiind si o persoana care oricum nu o forteaza, o lasa sa se incalzeasca 2 minute inainte sa plece cu ea si tot asa.

                              Apropo ca fapt divers din ianuarie anul asta suntem obligati sa platim o taxa de mediu la fiecare litru de ulei ;)
                              Last edited by Soran; 15 January 2014, 23:34.
                              Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
                              Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb

                              Comment


                              • Pentru importurile noi de ulei. ;)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google