Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Cromatic View Post
    Daca avea aprobare oficiala Renault fii sigur ca aparea scris si pe bidon. Nu exista consecventa intre ceea ce se scrie pe site-ul.
    Vezi ca nu toate uleiurile de la Ravenol au RN 0700; VSI-ul 5w40 are; basca e si PAO.
    Din curiozitate, deschideti o fisa de la acest ulei.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Vine vara, nu-i neapărat gros. Dacă îți propui să-l dai jos până la iarnă e ok... Totuși eu aș merge pe ceva consacrat (ori elf 5w40/10w40 ori castrol Magnatec cu aceiași vâscozitate)...

      Comment


      • 15w40 nu e gros ca vine vara ?!

        Comment


        • pune tu si 20w40 , ca dupa aia sigur ii faci linia ) . On topic: nu e dacia 1310 sa pui 15w40 ))
          ​​​​​​

          Comment


          • Originally posted by IancuMIC View Post
            Vezi ca nu toate uleiurile de la Ravenol au RN 0700;
            Faptul ca respecta specificatiile RN0700 e una iar aprobarea oficiala e altceva, repet, tot ce are aprobare oficiala apare inscris pe bidon.

            Comment


            • [IMG]file:///C:/Documents%20and%20Settings/rr/Desktop/vsi.jpg[/IMG]

              cica aici scrie si pe bidon ca ravenolul vsi 5e40 are rn0700, 0710
              Last edited by mallibu; 28 February 2014, 10:23.

              Comment


              • Originally posted by Cromatic View Post
                Faptul ca respecta specificatiile RN0700 e una iar aprobarea oficiala e altceva, repet, tot ce are aprobare oficiala apare inscris pe bidon.
                Ei asta-i buna.


                Daco o sa observati, fisa acestui ulei are si informatii despre comportamentul acestuia la rece, adica vascozitatea la - 30 *C. Nu prea am vazut asta la multe uleiuri de top.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • OK, posibil sa fi gresit eu cu eticheta in sensul ca doar aprobarile oficiale apar inscrise pe aceasta dar se pare ca e invers adica apare norma RN0700 pe eticheta deoarece respecta specificatiile acestei norme. Spun asta deoarece pe site-ul oficial ravenol.de VSI-ul nu are aprobare RN0700 si nici pe fisa tehnica nu apare (preluata de pe aceeasi pagina si afisata mai jos). Deci, de ce peste tot ar avea aprobare RN0700 numai in Germania nu? aveti o explicatie si in acest sens?
                  Attached Files

                  Comment


                  • Probabil au schimbat formula si nu au mai obtinut certificarea. Site-urile diferite de .de nu au mai facut actualizarea.

                    De mers merge bine si fara certificare.

                    Comment


                    • Originally posted by Cromatic View Post
                      OK, posibil sa fi gresit eu cu eticheta in sensul ca doar aprobarile oficiale apar inscrise pe aceasta dar se pare ca e invers adica apare norma RN0700 pe eticheta deoarece respecta specificatiile acestei norme. Spun asta deoarece pe site-ul oficial ravenol.de VSI-ul nu are aprobare RN0700 si nici pe fisa tehnica nu apare (preluata de pe aceeasi pagina si afisata mai jos). Deci, de ce peste tot ar avea aprobare RN0700 numai in Germania nu? aveti o explicatie si in acest sens?
                      Vad ca sunt si diferente dintre cele doua fise tehnice, cea pusa de mine si asta a dumitale.
                      In tot cazul e un ulei despre care am auzit doar de bine.

                      Asta e uleiul pe care il recomanda cei de la Ravenol pe site-ul oficial, pentru motorul meu, K4M.
                      Last edited by IancuMIC; 28 February 2014, 18:03.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Originally posted by madhorsefuzzy View Post
                        Probabil au schimbat formula si nu au mai obtinut certificarea. Site-urile diferite de .de nu au mai facut actualizarea.
                        Sa fim seriosi, nu a avut niciodata aprobare Renault. In Germania nu te joci cu vorbele si dupa aia o dai la intors <"a, pai stii domne ca de fapt n-ai inteles matale ce trebuie ..."> .

                        Originally posted by IancuMIC View Post
                        Asta e uleiul pe care il recomanda cei de la Ravenol pe site-ul oficial, pentru motorul meu, K4M.
                        La nici-un benzinar de la Renault nu recomanda VSI-ul, nu e cam dubios pentru un ulei care are inscrise normele renault pe bidon? Eu am studiat iun pic Ravenol-ul acum vreo 2 ani si nu m-a convins ....... deci raman pe ENEOS, macar ala nu ma minte frumos.

                        Comment


                        • Practice and tested in aggregates with filling
                          MB 229.5, MB 229.3, MB 229.1, VW 502 00/505 00, BMW Longlife-01, Renault RN0700/RN0710, Porsche A40
                          ............

                          Practice and tested in aggregates with filling

                          Ford WSS-M2C-913D (überdeckt 913-A/-B/-C), Ford WSS-M2C-934-A/B/C, ILSAC GF-3/-4, RENAULT RN0700, PSA B7122290
                          Uite unul care are aprobare Renault.
                          Last edited by IancuMIC; 28 February 2014, 23:47. Reason: completare
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • si unde se gaseste ravenol de vanzare ? parca as incerca si eu o data, nu ca n-as fi multumit de elf evo 5w40, dar mai stii ?! poate ma da pe spate.

                            Comment


                            • IancuMIC, uleiul e testat de Ravenol nu de Renault.
                              Si ca sa intelegem despre ce e vorba o sa dau un exemplu facand oarecum o paralela cu un alt domeniu - brandul OZ produce jante de aliaj cu certificare si omologare TUV fara exceptie. Pentru Logan gasim jante omologate TUV inclusiv pe 17", deci din punctul de vedere al firmei OZ jantele de 17" se pot folosi fara nici-un fel de problema insa Renault zice pas si nu pentru ca n-ar fi bune ci pur si simplu pentru ca nu vrea sa testeze si sa aprobe jante mai mari de 15" pe Logan, asa si cu uleiul nostru. Nici ENEOS si nici multe altele (Redline, Amsoil, Millers, etc) nu au aprobare Renault dar asta nu inseamna ca nu pot fi folosite fiind recunoscute de altfel ca niste uleiuri de exceptie. Daca mergem numai pe ideea cu "aprobarea" ar trebui ca si piesele de schimb sa le folosim numai pe cele cu sigla Renault insa exista destule piese care se folosesc cu succes pe masini fara a fi de origine.
                              In fine, eu nu tin neaparat sa am dreptate insa m-a deranjat mereu acest "loc de interpretare" facand lucrul mult mai atragator prin nuantarea specificatiilor nesesizand esentialul la o prima vedere.
                              Asta e, am ajuns intr-o economie in care pentru fiecare lucru pe care trebuie sa-l cumparam, cu exceptia celor de baza, sa ne documentam temeinic pentru a fi siguri de ceea ce cumparam.
                              Last edited by Cromatic; 1 March 2014, 00:45.

                              Comment


                              • Te legi de amanunte, care chiar nu prea conteaza.
                                Eram ferm convins ca te legi de acest aspect, de aia ti-am pus si urmatorul link in care scrie clar:
                                Approvals
                                MB 229.3, BMW Longlife-98, Renault RN0700, Renault RN0710


                                Asa cum am mai spus, conteaza mai putin treaba cu ...aprobarea; daca nu are, nu inseamna ca nu e bun, inseamna ca cei de la Ravenol, n-au platit celor de la Renault, pentru acest privilegiu; la cum se vorbeste despre acest ulei, nici nu are nevoie.
                                Made in Germany, este poate una din garantia ca ce platesti aia ai.
                                Last edited by IancuMIC; 1 March 2014, 07:24.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google