If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
parerea mea e ca un ulei mai bun ajuta si motorul sa ramana in parametri mai mult timp... eu am auzit si logan care toarce la 1.4 dar si care se aude ca la supernova cu ulei din kaufland sau mai stiu eu de unde... vorba aia cum o ingrijesti asa o ai...
Salutare! As avea si eu o rugaminte, daca nu e cu suparare, sa-mi spune-ti si mie de unde pot cumpara Liqui Molly sau Valvolyne Syn Power, dar sa nu fie contracfacut? Am intrebat prin Bucuresti la diverse magazine dar in loc de un DA sau un NU am primit ca raspuns intrebarea: "La ce-ti trebuie frate?" Nu conteaza zona unde e magazinul in Bucuresti, numai sa fie de incredere. Multumesc!
vezi la un magazin de piese auto vav autogara militari , metrou pacii
au valvoline syn power, motor si de cv si de servo
eu am luat de la ei lichidul ala de servo.
liqui moly si valvoline iti mai recomand la magazinul AL PADRINO de la universitate sau stefan cel mare !
Ar mai fi un al padrino si in drumul taberei
al-padrino.ro
Last edited by Leo0608; 18 March 2014, 11:50.
Reason: Automerged Doublepost
La un motor racit cu apa, temperatura uleiului e cam aceaisia si la 20 de grade temperatura aer si la 40. Nu mai turnati marmelada in motor ca e cald afara sau are juma de micron uzura, a mai progresat tehnica de acum 30 de ani cand se faceau recomandari din astea.
Cred ca nici tu nu crezi ceea ce ai scris aici.
Nici cu radiator pentru racirea uleiului nu se obtine aceeasi temperatura a uleiului in toate anotimpurile.
Ti se pare ca uleiul 5W40 este marmelada?
5W50 trebuie folosit numai daca motorul are uzura si consuma uleiul de vascozitate mai mica.
Nici cu radiator pentru racirea uleiului nu se obtine aceeasi temperatura a uleiului in toate anotimpurile.
asta cu radiatoru de ulei suplimentar, confirm !
am avut kit mokal pe oltcit , modina cu termostat + furtune + radiator
La mersul bara la bara in bucuresti, tot crestea temperatura, mai ales ca aveam si turbo (degeaba era cu racire pe apa la mers bara la bara vara pe canicula) si celebra aerisire pe capota
Ti se pare ca uleiul 5W40 este marmelada?
5W50 trebuie folosit numai daca motorul are uzura si consuma uleiul de vascozitate mai mica.
5w50 il folosesti daca motoru e comprimat sau ai turbo, dar nici acolo nu mai sunt de acord cu folosiri w50 sau w60. E un moft si nu iti face ungerea cum trebuie in motor. Respectati norma de ulei ce e in cartea tehnica a masinii!
Last edited by Leo0608; 18 March 2014, 12:20.
Reason: Automerged Doublepost
Pardon, pentru 3 -10 grade in plus la temperatura ulei nu torn un ulei mai vascos cand unul mai putin vascos ofera aceiasi protectie sau mai buna cu un debit de ulei mai bun.
Uleiurile se testeaza la 150 de grade si in motor stau la 110-120 in conditii de sarcina . Daca motorul are uzura suficienta cat sa consume ulei, nu-i mai prelungesti viata cu nici o marmelada.
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Daca motorul are uzura suficienta cat sa consume ulei, nu-i mai prelungesti viata cu nici o marmelada.
in cazu ala ori il segmentezi daca cilindrii nu au uzuri
ori rectifici cilindrul la o cota de reparatie + segmentii la cota respectiva de reparatie
neaparat de verificat uzura vibrochenului, daca exista se rectifica la urmatoarea cota de reparatie + cuzineti noi la cota re reparatie R1, R2 ..
Pardon, pentru 3 -10 grade in plus la temperatura ulei nu torn un ulei mai vascos cand unul mai putin vascos ofera aceiasi protectie sau mai buna cu un debit de ulei mai bun.
Uleiurile se testeaza la 150 de grade si in motor stau la 110-120 in conditii de sarcina . Daca motorul are uzura suficienta cat sa consume ulei, nu-i mai prelungesti viata cu nici o marmelada.
Uleiul 5W40 nu este mai vascos decat 5W30. Are doar un grad de vascozitate ceva mai ridicat la temperatura mare, ceea ce este foarte bine.
La acelasi pret (calitate) un ulei 5W40 este de preferat celui 5W30.
Cred ca nu vrei sa comparam un ulei 5W40 de 30-40 lei litrul cu unul 5W30 de 50-60 lei litrul.
Dca motorul a in ceput sa consume ulei (nu daca este super uzat) este de preferat sa fie folosit 5W50, pentru a reduce consumul.
Motorul consuma ulei in principal dupa pornire, daca uleiul are grad de vascozitate foarte mic la rece si atunci cand motorul este foarte incins iar uleiul folosit are un grad de vascozitate mic la cald.
Repet, vorbim de aceeasi clasa de calitate a uleiurilor, cu aceleasi caracteristici, diferind doar gradul de vascozitate.
Axiome axiome..... Este de preferat din ce punct de vedere? Din punct de vedere al consumului de carburant e de preferat un 5W30. Renault recomanda W30 inclusiv in tari tropicale, deci de ce sa te ascult pe tine sa torn un ulei cu mai multi aditivi VI care se uzeaza in timp decat unul cu mai putini? Eu vreau ulei ca lubrifiant, nu aditivi.
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Axiome axiome..... Este de preferat din ce punct de vedere? Din punct de vedere al consumului de carburant e de preferat un 5W30. Renault recomanda W30 inclusiv in tari tropicale, deci de ce sa te ascult pe tine sa torn un ulei cu mai multi aditivi VI care se uzeaza in timp decat unul cu mai putini? Eu vreau ulei ca lubrifiant, nu aditivi.
A quick guide to the different grades of oil.
Fully Synthetic Characteristics
0W-30
0W-40
5W-40
Fuel economy savings
Enhances engine performance and power
Ensures engine is protected from wear and deposit build-up
Ensures good cold starting and quick circulation in freezing temperatures
Gets to moving parts of the engine quickly
Semi-synthetic Characteristics
5W-30
10W-40
15W-40
Better protection
Good protection within the first 10 minutes after starting out
Roughly three times better at reducing engine wear
Increased oil change intervals - don't need to change it quite so often
Mineral Characteristics
10W-40
15W-40
Basic protection for a variety of engines
Oil needs to be changed more often
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment