Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Kojak View Post
    N-auzeam decat "tractoarele" inconjuratoare.
    Nu fi rău!

    Comment


    • ...nu era "cu bataie" ptr. dci-uri, serios

      "tractor" il consider si p-al meu logan, cel putin rumegarea aia la relanti cand se aude cloncanitu' inconfundabil de ambreiaj.

      Ce vrei, lasa-ma sa ma bucur si io...macar un timp.

      Comment


      • ai incarcat si butelia la aragaz ? eu mai am un litru de elf, ca ma riscam si eu la o proba. maybe next time.
        ei lasa, ca al tau nu e tractor. ai uitat de dedicatia de ieri ?

        Comment


        • Originally posted by Kojak View Post
          Bagat azi Mobil 1 NL 0W-40 + cartusu' de MoS2.
          La semafor, imi venea sa dau la cheie cu motoru' pornit. N-auzeam decat "tractoarele" inconjuratoare.
          Si in ture mari (5000rpm+) zgomotul e mai redus fata de vechiu' Elf. Placebo? Nu cred.

          Revin cu impresii pe parcurs, acu' e "sita noua", inca.
          Termina-te cu afirmatiile astea, ca acum vinE baEtii care zicE ca ei nu audE/nu simtE nicio diferenta intre uleiuri si o sa te bata cu sapca uda pentru ca tu esti in stare sa percepi niste lucruri atat de fine.
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • Aceeasi senzatie am avut-o si eu cand am trecut de la motul 5w40 la m1 0w40, oricum am inteles ca ravenol e peste m1 la categoria 0w40 pentru ca unul e facut de niste baieti in jermania pa plan local si celalalt e fecut prin alte tari sub liceenta unui mult mai mare producator de uleiuri pe plan mondial
            Adica, e clar ca se pot compara, ravenol are 7 caractere pe cand mobil1 doar 6. Pe principiul asta, unde e elf????
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • Originally posted by piroman22 View Post
              Am pus Mobil 1 NL 0w40 si filtru Mann, l-am schimbat la reprezentanta, s-au uitat mecanicii la ulei si m-au intrebat daca il pun in Logan, le-am spus ca da, se citea o oarecare uimire pe fata lor... Am 200km parcursi de la schimb, merge perfect, inainte am avut 2 schimburi M1 esp.
              Inginerul incerca sa imi arate ca in carte scrie ca trebuie dacia oil, evident nu i-a iesit pt ca nu scria nicaieri, si s-a lasat pagubas chiar el dupa ce a rasfoit cateva pagini si tot n-a gasit....................
              Unde ai fost, pe Vlaicu sau in Aradu Nou?
              Puteai sa mai stai pe 5W30 M1.

              Si eu am avut de furca de doua ori cu ei (in Vlaicu) cu ESP 5W30, prima data s-a dat cu curu de pamant domn injinier ca o sa mi-l haleasca, ca sa urmaresc des nivelu de ulei, ca si el a incercat cu nu stiu ce Castrol adus de la frate-sau din Jermania si l-a consumat, ca DaciaOil e absolut cel mai potrivit (eu unu mai grasut acolo, nu mai stiu cum il cheama).

              Apoi la un alt schimb am vazut de sus de la cafea cum un domn injinier mai batran s-a uitat cu scarba la bidoanele mele de ulei, ii spunea la unu nu stiu ce cu un dispret vizibil pe fata lui.

              Si la ult alt schimb Georgica mecanicosu mi-a turnat foarte relaxat DaciaOil, bine ca l-am vazut si m-am agitat ca o maimuta prin geamu ala ca am uleiu in masina pe scaun (ii spusesem la receptie). A golit desigur si a bagat uleiu meu.

              In cele din urma mi-am luat o cheie buna de filtru ulei si cheie de buson si nu mai ma duc in service pt operatiunea asta.

              PS: NU arunc uleiu vechi la intamplare, il bag in bidoanele golite si il duc la tomberonu de colectare ulei folosit.

              Comment


              • Originally posted by Kojak View Post
                Bagat azi Mobil 1 NL 0W-40 + cartusu' de MoS2.
                La semafor, imi venea sa dau la cheie cu motoru' pornit. N-auzeam decat "tractoarele" inconjuratoare.
                Si in ture mari (5000rpm+) zgomotul e mai redus fata de vechiu' Elf. Placebo? Nu cred.

                Revin cu impresii pe parcurs, acu' e "sita noua", inca.
                De aia ii si zice M1 Alta Viata.

                Comment


                • Originally posted by 827sam View Post
                  , oricum am inteles ca ravenol e peste m1 la categoria 0w40 pentru ca unul e facut de niste baieti in jermania pa plan local si celalalt e fecut prin alte tari sub liceenta unui mult mai mare producator de uleiuri pe plan mondial
                  Nu cred ca cineva a spus ca unul e mai bun decat celalalt; pot sa-ti spun insa ce ar trebui sa intelegi despre cele doua uleiuri.
                  Cel mai titrat, nu are voie sa fie etichetat in Germania, drept full sintetic, pentru ca aia numesc full, doar uleiurile % PAO, iar Ravenol poarta eticheta asta, pentru ca indeplineste conditiile impuse de nemti. Asta ca sa discutam argumentat.
                  Am folosit M1 si as fi ridicol sa spun ca m-a dezamagit, cum la fel de ridicol as fi sa-l ridic in slavi, de parca n-ar mai exista alte uleiuri pe lume; pur si simplu am ales altceva.
                  Last edited by IancuMIC; 6 May 2014, 21:07.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • Originally posted by Octavian View Post
                    Unde ai fost, pe Vlaicu sau in Aradu Nou?
                    Puteai sa mai stai pe 5W30 M1.

                    Si eu am avut de furca de doua ori cu ei (in Vlaicu) cu ESP 5W30, prima data s-a dat cu curu de pamant domn injinier ca o sa mi-l haleasca, ca sa urmaresc des nivelu de ulei, ca si el a incercat cu nu stiu ce Castrol adus de la frate-sau din Jermania si l-a consumat, ca DaciaOil e absolut cel mai potrivit (eu unu mai grasut acolo, nu mai stiu cum il cheama).

                    Apoi la un alt schimb am vazut de sus de la cafea cum un domn injinier mai batran s-a uitat cu scarba la bidoanele mele de ulei, ii spunea la unu nu stiu ce cu un dispret vizibil pe fata lui.

                    Si la ult alt schimb Georgica mecanicosu mi-a turnat foarte relaxat DaciaOil, bine ca l-am vazut si m-am agitat ca o maimuta prin geamu ala ca am uleiu in masina pe scaun (ii spusesem la receptie). A golit desigur si a bagat uleiu meu.

                    In cele din urma mi-am luat o cheie buna de filtru ulei si cheie de buson si nu mai ma duc in service pt operatiunea asta.

                    PS: NU arunc uleiu vechi la intamplare, il bag in bidoanele golite si il duc la tomberonu de colectare ulei folosit.
                    In Vlaicu am fost, am facut si revizia la gaz si din cauza asta am mers in Vlaicu, imi era mult mai comod in Ar Nou... N-am putut sa mai rabd si am zis ca o sa incerc 0w40, pt 5 lei diferenta.
                    Eu incerc sa nu las masina de sub supraveghere, dar si asa a trebuit sa merg pana sus dupa garnitura de la buson si nu i-am vazut cand au tras de roti, i-am intrebat daca e ok la directie si au spus ca e totul ok, dar cred ca au avut norocul sa fie masina mea fara probleme, ca si daca stiam ca exista o problema si ei imi spuneau ca e totul ok ii faceam cu ou si cu otet... De fiecare data la fiecare revizie eu am facut pe dracu'n patru si am stat langa ei cat au lucrat.

                    La prima revizie am pus ulei de la ei, Elf la pret de M1 NL, de atunci n-am mai pus, atunci n-a fost problema ca nu e dacia oil fiindca l-am luat de la ei. La urmatoarea m-am dus cu licoarea mea(M1 esp), atunci sa fi vazut obiectiuni ca trebe dacia oil ca asa si pe dincolo, si tot atunci mi-au luat 52 de lei pe un filtru de ulei care costa in mod normal jumatate, de atunci am decis sa nu ma mai las pacalit de ei. De data asta m-am dus cu toate piesele in punga(Ulei, filtru si filtrele de gpl), mi-au facturat numai manopera, si culmea pe factura scrie ca am primit si discount la manopera - control vehicul, am scapat cu 103 lei - cu tot cu revizia la gpl. Altadata am platit mai mult fara revizia de gpl. Toata aceasta revizie cu toate piesele si manopera m-a costat 380 de lei. Filtrul de aer si de polen nu le-am schimbat niciodata in reprezentanta.
                    Inca mai am garantie si de aceea merg la reprezentanta, altfel nici gand. Am unde sa imi fac revizia si singur. Totusi inginerul a fost dragut, i-am spus ca am schimbat eu filtrul de aer si chiar si bujiie si mi le-a bifat si pe alea in carnetul de intretinere, nu ma mai ostenesc eu sa o fac

                    Imi place cum merge cu M1, am calcat-o oleaca in ture si suna bine, voi vedea dupa mai multi km, deocamdata e proaspat.

                    Comment


                    • ptr iuzaru de aici care se da in extaz ca a pus si el un ulei mai de doamne ajuta si a folosit prima oara in viata lui un aditiv, ii recomand calduros sa citeasca acest post doar !!! Se stie el cine ;)
                      ​​​​​​

                      Comment


                      • Bre iuzăre, daca mai vii cu exprimari si cu apelative din astea din spatele blocului, o sa ramai sa vorbesti si sa scrii doar cu baietii din spatele blocului.
                        Pana acum ai scris numai si numai "scrisuri" care nu au nicio legatura cu ce vorbim noi aici si, mai rau decat atat, scrii numai din parerile altora.
                        Iuzaru la care faci tu referire ne-a scris parerea despre uleiul pe care l-a cumparat si l-a pus in masina lui, nu a venit cu copy paste cu "scrisuri" de-ale lu' Fane Protap sau Dotatul69 de pe iubirisecrete.com.

                        Ti-a facut mr.k un rezumat al aberatiilor tale pe acest thread, vrei sa-ti mai fac si eu unul?
                        Last edited by vitriol; 6 May 2014, 22:30.
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • cat timp vor mai fi oameni care nu fac diferenta intre mobil1 si mobil super 2000/3000 atunci multe discutii vor fi doar de distractie...

                          Comment


                          • Un ulei foarte recomandat pe mai multe forumuri, Renewable Lubricants.
                            L-a folosit cineva de pe aici?

                            Renewable Lubricants manufactures high performance, environmentally friendly lubricants and greases that directly replace conventional petroleum products.

                            Comment


                            • Eeeeee asta e mai exotic. Parca as baga si eu.

                              Comment


                              • Biobased...ma bag si io cand se termina zeama de dinozaur de pe planeta, deocamdata nu!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google