Ce Tip De Ulei Folositi?
Collapse
X
-
Nici o impresie scrisa public, aici pt impresii personale care nu concorda cu "parerea generala a unora" se ia ban
Am mai scris altundeva, vreau sa las lucrurile asa, sa ramana la stadiul de "Mobil 1 ulei esteric"
P.S: exista si PM pt impresii personale
Comment
-
Pe forum-ul asta nu se ia ban pentru impresii personale care nu concorda cu parerea generala a unora, ci pentru injurii aduse pe PM. Asa ca poti sa ne scrii linistit parerea ta personala despre uleiul de mai sus.
Daca ai fi citit si ai fi inteles ce am scris mai sus, ti-ai fi dat seama ca l-am tras de urechi tocmai pentru faptul ca n-a scris parerea lui personala, ci venea doar cu citate de pe alte forumuri.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Eu te sfatuiesc sa fii TU mai atent in sensul ca nu are nimic de-a face cu ce a fost mai sus;
Are de-a face cu ce am patit eu pe topicul dedicat bujiilor, eu vorbesc din experienta personala nu din auzite sau de la altii........sper ca intelegi acum; deci nu are nimic dea face cu tine sau oricare altcineva de pe acest forum , nu e nimeni atat de important aici incat sa am eu ceva ( personal) cu respectivul....
Si inca ceva......eu sunt foarte linistit, sper sa va linistiti voi in ceea ce ma priveste
P.S 2: se pot cauta review-uri si pe alte forumuri romanesti despre RL/RliLast edited by logan_fan; 7 May 2014, 15:06.
Comment
-
Originally posted by sorin1983 View Postcat timp vor mai fi oameni care nu fac diferenta intre mobil1 si mobil super 2000/3000 atunci multe discutii vor fi doar de distractie...
Si cred ca e ok pt ca am caz real cu Ford Flocus 1.6 benzinar, ulei bagat din fabrica 5W30, fiind incantat de Mobil1 5W30 am bagat si la Ford, eh...in 10000 km l-a halit ca un nesimtit, la minim era nivelul (ulei luat de unde luam pt mine de fiecare data). Am bagat LiquiMoly 5W30 si a mers tun, la fel si cu Mobil 5W30 Fe, o porcarie dupa mine vazut, dar la motorul de 1.6 de pe Flocus s-a comportat excelent (probabil ca nu degeaba e dedicat pt Ford-uri) .
Chiar si acelasi tip/marca de ulei se poate comporta diferit la aceeasi motorizare, stiu cazuri si aici pe forum cu Mobil1 5W50 le-a consumat uleiu, la mine nici o problema, a mers brici (ma rog, cele doua cazuri de aici ambii cu 1.6 mpi, nu stiu daca e relevant).
M-am oprit la Mobil1 0W40 pt ca e nici prea gros, nici prea subtire, nici prea tare, nici prea moale, nici prea scump, nici prea ieftin
Comment
-
Revin cu impresii dupa o forja scurta (de control ) pe autobanda,
- la verificarea pe joja, culoarea uleiului a suferit mici modificari de nuanta datorita amestecului cu 300ml de MoS2;
- la prima cheie (la sfert) la rece, se stinge intai martoru' baterie si imediat dupa, martoru' ulei; la cald, mereu uleiu' e primu' care se stinge, imediat dupa, bateria. n-am bagat de seama cu elf evo care era ordinea. se sting aproape instantaneu (1-2sec, maxim) cand dau la cheie si ia motor.
e normala ordinea (la rece) sau e irelevant?
- zgomot motor sensibil diminuat in regim de viteza 140-160km/h, practic a disparut sau s-a diminuat considerabil "rontaitaiala / vibratia" aia enervanta facuta de motor. ca o paranteza, am schimbat si filtrele de aer si ulei cu unele Knecht - Mahle, cica made in austria.
- n-am mai sesizat deranjul acustic produs in "zona de rezonanata", adica la vit. cuprinse intre 125-140km/h;
- si cel mai important, NU mai am detoantii absolut deloc in sarcina la vit mari in tr. 5, ceea ce ma duce la gandu' ca alea nu erau detonatii pe care le auzeam io; posibil ungere defctuoasa in rampa, vibrochen, culbutori, vreun canal infundat- habar n-am...cert e ca n-a fost de la benzina sau de la mapa / soft;
ar trebui sa-mi dea de gandit?Last edited by Kojak; 7 May 2014, 20:51.
Comment
-
Mmmm...la 4000-4500 rpm pe tr V nu prea ai ce sa-ti dai seama de oloi cum e.
N-ai avut nici o ungere defectuoasa, pur si simplu ai ulei nou+aditiv, filtre noi.
Poate aveai ceva zgomot de la capacu de filtru, si ala te poate induce in eroare.
Diminuare de zgomot motor am avut cand am folosit (un schimb) 5W50, mers normal schimbat la 4000 rpm din start am observat diferenta de zgomot.
Comment
-
4000-4500rpm, pe treapata 5, da, ai dreptate,
dar in tr. inferioare nu m-am limitat doar la turatiile astea.
A vazut si 6000rpm, chiar putin peste (n-am asteptat s-o ard pana-n limitare chiar), tocmai ptr. a asculta "glasu' la motor"
La filtru de aer, respectiv carcasa si prinderile, imposibil sa fi avut vreo buba. totu' a fost si e ok acolo, verific periodic.
Oi fi io amator, da' nu pot confunda o detonatie, avans, sau ce mama dracu' se auzea din motor (deci metalic) cu posibila rezonanta a carcasei filtrului de aer si/sau prinderilorLast edited by Kojak; 7 May 2014, 21:22.
Comment
-
bun, deci n-aveam detonatii clar, dupa descrierile tale.
atunci era din avans...caraiala aia caracteristica, la aia ma refer.
de ce a disparut in conditiile in care am fix aceasi benzina, fix de la acelasi peco...doar nr. pompei cred ca difera
Comment
Comment