Dar pana la urma a vazut cineva motor care a mers cu Dacia Oil si a avut probleme ??? Banuiesc ca sunt destule care au depasit pragul de 120.000 km .
Ce Tip De Ulei Folositi?
Collapse
X
-
Originally posted by Kojak View Postba sa stii ca mie mi-au pus viza pe caiet (la cerere) doar pt. ulei si filtru' de ulei. nici macar nu erau luate de la ei.
GMV, eu n-am vazut motor de Logan/SuperNova/Solenta cu probleme.
Am un vecin care a schimbat uleiul dupa 40k. L-a schimbat pentru ca l-am tras de urechi, ca altfel habar n-avea si i-am zis, atunci, sa puna un ulei ieftin, sa mearga cu el 500km si sa-l schimbe iar. Acum, dupa vreo 30k, si-a adus aminte ca el trebuia sa schimbe uleiul. Si tot acum a descoperit ca masina lui are filtru de habitaclu.
Merge motorul ala de n-are treaba.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Originally posted by vitriol View PostAm un vecin care a schimbat uleiul dupa 40k.
Comment
-
M1 0W40 vechi au la uleideulei!
Am cumparat eu in Aprilie si am uitat sa-i intreb data de fabricatie.
Asa ca m-am ales cu o butelca de la sfarsit de 2012. Adica am cumparat in 2014 ulei cu o luna mai "proaspat" decat ala pe care o aveam in motor.
Foarte bun si proaspat a fost de la ei Elf-ul pt. cutia de viteze, dar na... cand nu intrebi, primesti ulei vintage!
Comment
-
Acum iti zic io ca nu mai au din stocu' vechi (deh, a avut cautare ala si s-a dat ca pita calda ).
Am luat io de la ei in urma cu fo' saptamana si ceva cu "DOT" oct. 2013.
Oricum, termenu' de valabilitate de la data producerii, este de 5 ani...bineinteles cu bidonu' sigilat si depozitat probabil neexpus la temp. extreme (soare / inghet)Last edited by Kojak; 12 May 2014, 10:49.
Comment
-
Originally posted by Ampt View PostPentru o utilizare normală, adică fără prea multe pretenţii de turaţii ridicate şi forje repetate, Dacia Oil este un ulei foarte bun.
Am renuntat la el, din curiozitate.
Acum sunt doar cu Castrol E. TD, 5W40.
Nu as mai renunta la el. Nu imi plac experimentele, iar asta imi satisface niste exigente.
Concluzia comparativa: daca inainte de a-l schimba atunci cand imi spunea cineva sa urc pe la 3000 rpm, ii ziceam ca-i ...diliu. De ce? Incepea un zgomot metalic, ascutit de se milogea de mine sa trec in alta treapta, asta inca de pe la 2500.
Nu mai vorbesc de mers cu AC, vara calduri tipice campiei (37 grade in aer, la umbra etc, nu se compara cu aproape 50 de grade degajate de asfalt...
De cum i-am dat cheie, dupa schimb...nu mi-a venit a crede. Radicala modificare, pe intreaga plaja de turatii (inclusiv alea de varf, de 4000), inclusiv la ger de -20 grade). Sunet rotund, uns, nu ca cel metalic.
Nu fac nici o reclama, stiu ca sunt si altele, eu subliniez ca as scoate din calcul asa ceva pentru diesel.Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
Comment