Originally posted by nec100
View Post
Ce Tip De Ulei Folositi?
Collapse
X
-
100% de acord dar dupa garantie pot pune o norma mai buna in performante cu argumente ingineresti sau raman captiv in norma de interes(comercial de uzura programata lent din proiectare) a constructorului?
intrebare simpa? de ce porsche nu aproba la benzina vascozitati xw30....stiu ei de ce
Cand aproba prin teste pe circuit norme la masini ce costa 70000 usd...?
iata cum testeaza o baie de ulei PORSCHE pana o aproba..
http://www.edmunds.com/insideline/Test: 2009 Porsche 911 Engine Oil Sump Test RigLocation: Porsche Research and Development Center, Weissach, Germany.The 20...
cam asa chinuie si uleiurile pt benzina.. norma PORSCHE A40 pana le aproba
Scuze pt postarea sucesiva...
ARGUMENTUL tehnic pentru mai buna performanta a normei C30
iata cum este inglobata total NORMA RN720 de norma PORSCHE C30 LA PERFORMANTA.
Comparatorul de performante primar al LUBRIZOL
LUBRIZOL Nr 1 mondial ...4 MLD USD cifra afaceri ce furnizeaza pachete de aditivi pt (blenderii) fabricantii de uleiuri (mai sant si altii ORONITE , RHEIN CHEMIE ,INFINEUM etc)
Comment
-
Pai nu prea ai cum sa compari un motor de Porsche cu unul de Renault (Logan) deci treaba aia cu indicele de vascozitate XW30 cade . Nu o sa functioneze niciodata un motor de 1.4 ,1.6 MP3 la turatia la care ajunge un motor de PorscheIn viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
sigpic
Comment
-
ampt - iti multumesc pentru raspuns.
nec100 - la motoare nu ma pricep dar la altceva, da.Last edited by crististreulea; 15 June 2014, 19:11.
Comment
-
N-am cum sa fiu ultracrepidarian din 2 motive sant cu expertiza certificata si am 30 ani experienta , iar prost nu am facut pe nimeni am facut cu trimiteri la citate doar...
Si pt ca esti "nascut mai tarziu" dupa varsta ce o ai trecuta cum se spune ai timp sa inveti inainte de a te pronunta pe un subiect... caile de acumulare in viata sant doar 3
Din carti(sau surse de informare certificate),din propria experienta (cu certificare)...si de la altii cu foarte multa experienta certicati in fenomen in rest sant basme si DILETANTISM...
In orice bransa in lumea asta parerile minim autorizate vinde la oameni calificati certificati si cu minim 10000 ore in fenomen in rest hartia si netul suporta orice ca si piata publica..
Daca cine va crede ca l-am jignit ii cer scuze anticipat.. nu imi sta in caracter.
Cer scuze moderatorilor pt postarea sucesiva deoarece vreau sa-i raspun argumentat colegului GMV97
De acord cu turatiile dar norma PORSCHE A40 la motoare benzina sat mai bine si la uzura si la curatenia pe piston fata de RN700 RN710
Daca ai fi pus sa alegi pentru o diferenta mica de ron intre un ulei 5w40 RN700 fara certificare suplimentara PORSCHE A40
si un ulei de exemplu fara intentia de reclama...
SHELL HELIX ULTRA 5w40 cu aprobarile oficiale pe bidon RN 700 PORSCHEA40 si FERRARI pe bidon ce ai alege?Care crezi ca uzeaza mai mutl motorul in timp.....
uleiurile pT benzina PORSCHE trec suplimentar urmatoarele teste
Porsche A40 testing procedure:
This test will last 203 hours. The engine, and the oil, will go through:
- 4 times the simulation of 35 hours of summer driving,
- 4 times the simulation of 13.5 hours of winter driving,
- 40 cold starts,
- 5 times the simulation of 1-hour sessions on the “Nürburgring” racetrack,
- 3.5 hours of “running-in” program
Measurements on the engine and on the oil will be done at regular intervals, and the following parameter
will be taken into account to grant the approval or not:
- torque curve (internal friction),
- oxidation of the oil,
- Piston cleanliness and ring sticking,
- Valve train wear protection. Cam & tappet wear must be less than 10 μm.
- Engine cleanliness and sludge: after 203 hours, no deposits must be visible.
- Bearing wear protection: visual rating according to Porsche in-house method.
Cum exista uleiuri benzina cu certificare RENAULT dar au si norma conform testelor de mai sus merita pt o diferenta mica in ron pt o protectie suplimentara a motorului
Comment
-
Colegu, mai usor cu agitatia ca faci tensiune. Ce naiba ai nevoie de super mama uleiurilor la benzinarul de logan? Ala oricum tine mai mult decat tabla si cutia masinii fara probleme, doar sa-i mai si scimbi ulieul din cand in cand.
Pentru motoarele Renault RS sunt alte norme de ulei decat la astea civile, si ele fac 100 CP/L si 7000 rot/min.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Ok, baga ca pare un ulei f bun (se si gaseste pe la noi in magazine?), dar rugina e o problema mai grava decat uzura motorului.... De fapt uzura motorului nu e o problema, numai un coleg se plangea de consum de ulei si cica ar fi bmabnar si cu ELF nu consuma, doar cu mobil 1 (ala o fi certificat Porsche?).Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
N-o mai da atata cu norma Porsche A40...si un Mobil Super3000 5W40 are norma asta si nu e mai bun ca un Mobil1 0W40.
Adica vrei sa spui ca un ulei care are aprobare si Porsche A40 e mai bun decat unul care nu are, nu e regula generala, ci doar ca au testat si ei uleiu ala si daca a corespuns au dat aprobare.
Big shit.
Comment
-
Mobil1 0w40 are approved PORSCHEA40
Mobil1 0w40 are approved PORSCHEA40 (Motoare benzina)
Nu esti obligat sa pui PORSCHE A40 poti pune orice ULEI doresti norma RN700 la motor LOGAN benzina
dar poate unii n-ai de unde sti...poate vor cu ambele aprobari pe bidon...(adica in plus in cu norma aia testata suplimentar pe circuitul de la NURBURGRING zeci de ore si apoi analiza uleiului si a uzurii pieselor si ok printr-un certificat scris pe 1 sau 2 ani) daca a trecut testul PORSCHE A40 e un ulei ce rezista mult in turatie si temperatura certificat print-o hartie de la un PRODUCATOR ce vinde masini de 70000USD
Nu neg ca n-or fi si altele care rezista dar n-au aprobare eu unul personal le prefer pe astea cu aprobare dubla.
Comment
Comment