Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by mallibu View Post
    am un logan 1.6 mpi 35000KM si am o dilema, nu stiu ce ulei sa folosesc. Din ce am citit pe ici pe colea pe celalalt topic inchis m-am orientat spre mobil 1, dar nu stiu de care Mobil 1 ESP formula 5W30 sau Mobil synt S 5W30 , rog un raspuns clar si la obiect dak se poate si de la cineva care se pricepe. Si care din ele este mai bun.
    Mobil 1 ESP Formula este ceea ce iti trebuie. Synt S este o gama mai slaba.
    Logan GPL 1.4

    Comment


    • #62
      eu va multumesc celor care ati raspuns la intrebarea mea!

      cu stima

      Comment


      • #63
        Originally posted by Bogdan20cj View Post
        am tot citit mesajele postate de fiecare dintre colegi si sincer sa fiu nu stiu care ar fi diferenta dintre elf sxr 5w30 si elf sxr 5w40.. eu am un mers destul de linistit, adica nu s-ar de 3500 de ture, in fine.

        am vazut ca sunt cativa colegi care se pricep in a alege uleiurile si as vrea sa imi dea un sfat.

        sunt deschis si la alte marci, gen castrol sau am mai gasit intr-un magazin (scria pe amabalaj made in germany) Ravenol 5w40. ati auzit de acest produs, este ok?


        multumesc.

        poate totusi imi poate da un raspuns..? multumesc
        Salut,
        elf sxr 5w40 rezista mai bine la temperaturi inalte, adica nu se subtiaza asa tare atunci cand motorul este foarte cald (de obicei cand mergi turat).

        In legatura cu Ravenol si alte marci relativ necunoscute: decat sa faci experimente mai bine pui Dacia Oil daca vrei ceva ieftin. Daca bugetul iti permite alege un ulei 5w40 sau chiar 0w40 de la una din marcile cunoscute (Mobil 1, Valvoline, Castrol etc.)
        Logan GPL 1.4

        Comment


        • #64
          multumesc Lucian! astazi am fost si am comandat elf excelium sxr 5w40. iar de ravenol, am vazut e ca made in germany si ma gandeam ca daca e fcaut in DE atunci sigur ori e mitul nemtesc ori e bun. Dar nici eu nu am chef sa experimentez pe masina mea ceva nou.

          Comment


          • #65
            Mobil 1 0w40, sau new life, cum so mai numi, urmeaza sa pun al patrulea schimb, merge parfum masina, sper sa mentina baietii formula.
            Apropo ati avut careva necazuri cu uleiuri contrafacute? Elemente obligatorii pe care trebuie sa le gasim pe ambalaj, de ex la Mobil 1 am vazut ca au o eticheta jmechera care se poate dezlipi temporar, ma gandesc ca e greu de contrafacut.

            Comment


            • #66
              Saptamana viitoare voi face schimbu de ulei cu Aral HighTronic 5W40 (3 litri x 25 lei) + filtru ulei Mann 15 lei. Sa speram ca-i ok reteta asta, ideea e ca nu prea mai sunt bani pentru ceva mai bun(ma gandeam la Mobil 1, dar asta e).

              Comment


              • #67
                Valvoline Syn Power 5w40

                Sunt la al doilea schimb cu Valvoline Syn Power 5w40 (50 RON litrul)

                Motorul este foarte silentios la turatii inalte ! Am mers ieri pe centura Sibiului cu 150 de km/h si motorul suna foarte bine (in legatura cu zgomotul la vant si zgomotul pneurilor e alta poveste )
                Logan GPL 1.4

                Comment


                • #68
                  am gasit aral 5w40hight tronic cu 80 lei. eu vruiam musai un ulei sintetic. pe site-ul aral scrie ca este un ulei produs prin tehnologie de sinteza.deci nu este sintetic? pe site numai 5w30 este sintetic iar eu vreau 5w40.oricum nu cred ca gasesc 5w30 aici(nu am vazut).ce inseamna tehnologie de sinteza?

                  Comment


                  • #69
                    ELF SOLARIS RNX 5W-30 Nu pentru ca as vrea ci pentru ca trebuie

                    Comment


                    • #70
                      De ce? Nu exista si alte uleiuri pt. motoare cu filtru de particule?
                      If it ain't broke, don't fix it!

                      Comment


                      • #71
                        La masinile cu filtru de particule se folosesc uleiuri cu continut scazut de cenusa. Sunt niste norme impuse de constructori, stipulate in Carnetul de Intretinere.
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • #72
                          Ok, e normal. Dar omul a zis "pentru ca trebuie", intelegandu'se cumva ca n'ar avea alta alternativa.
                          If it ain't broke, don't fix it!

                          Comment


                          • #73
                            Alternative are, tehnic. Practic, daca are garantie, tre sa bage ce-i da dealerul.
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • #74
                              Practic, daca mergi la revizie la dealer cu uleiul cumparat de tine, dar care indeplineste normele specificate in Caietul de Intretinere, este in regula. Aici de ce nu ar fi?
                              If it ain't broke, don't fix it!

                              Comment


                              • #75
                                O sa bage faza cu "daca se intampla ceva cu motorul si se dovedeste ca e de la ulei, pierdeti garantia". Am patit-o si eu prima data. Am plecat la alt dealer si a fost ok.
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google