Cred ca daca e sa faci vreo 2-3 schimburi de genul asta pe la 30.000 de km ai cam terminat motorul ala.
Ce Tip De Ulei Folositi?
Collapse
X
-
daca merge la bmw, de ce n-ar merge la logan ? si acolo sunt dati nr de km sau perioada de timp (1 an sau 2).
ei nu se refera la 30 de mii facuti in 5 ani.
se verifica uleiul daca isi mai pastreaza proprietatea de ungere. intre degete... daca nu-l mai simti gras, nu mai e bun.
exista uleiuri LL (long life) care se tin exact 30 de mii. dar nu facuti in "n" ani.
Comment
-
Ravenol, recomanda pentru k4m, verificare la 15.000 si schimba la 30.000; asadar se poate.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Tind sa cred ca acele intervale sunt pt tari civilizate, unde chiar exista autostrazi , si drumuri construite ca la carte , fara praf excesiv si alte "minunatii" cum sunt la noi.Last edited by prometheus; 2 July 2014, 19:30.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Ajunge praf in ulei crede-ma !(intra mai ales pe la capacul de umplere , joja , garnituri etc.) mai ales la noi unde chiar suntem bogati de praf.Last edited by prometheus; 2 July 2014, 19:46.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Nu ajunge, daca inlocuiesti la timp filtrul de aer.
...
Conditiile severe se refara mai degraba la mersul cu sarcina mare, predominant urban, porniri si opriri repetate sau alte situatii in care motorul nu reuseste sa ajunga intotdeauna la regimul termic normal.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Multi fac doar cativa km pe zi (nici nu apuca motorul sa se incalzeasca iarna pana la destinatie), mai sunt pe aici pe forum care au 30k in 7 ani... poate e de tinut un ulei sintetic in motor 30k in conditiile in care faci km astia intr-un an, in regim de croaziera, nu bara la bara in oras sau in treapta a 2-a pe un drum judetean/comunal paradit.
Iar de verificat la 15k, si un motor perfect tot arde o anumita cantitate de ulei in km astia. Uleiul se verifica mai des (macar lunar), sau dupa un drum lung.
Comment
-
Conteaza, asa cum am spus mai sus, conditiile in care rulezi; daca mergi exclusiv in oras, da hai sa zicem ca 9-10 mii sunt suficienti, dar in alte conditii nu vad de ce as inlocui la 9 mii, uleiul, ca oricum nu ma tine caroseria cat tine motorul de logan
Cel mai mult am tinut 16 mii un ulei, in motor; niciodata n-am completat, nici macar un ml.
...
Deoocamdata, am trecut de 3 mii cu Ravenol.Last edited by IancuMIC; 2 July 2014, 21:04.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Pot sa raspund io? ...In numele meu, bineinteles.
La ora asta am 3000km+ cu Mobil 1 NL 0w40.
Aceaesi impresie buna ca la inceput, adica acelasi sound placut in ture mari si "rontaiala" minima la pornirile la rece.
La joja deocamdata e fix pe fix, nivel maxim.
Ramane de vazut pana la finalu' intervalului de schimb daca o sa haleasca vreun pic, ori ba.
Daca doar baga botu' de gust...cu siguranta o sa raman la uleiu' asta si-n viitor.Last edited by Kojak; 2 July 2014, 22:07.
Comment
-
Mai intai sa lamurim un lucru.
Eu am ales Ravenol pentru ca am garantia unui ulei cu origine controlata, made in germany, in defavoarea altuia mai marketizat, ambalat...undeva in Europa (daca te informezi un pic, te sperii cate uleiuri de origine indoielnica, sunt pe piata).
Nu am nimic demn de consemnat, vizavi de acest ulei; pur si simplu, face ce stie el mai bine.
Chestiuni de genul, motor mai silentios, urca mai repede in ture, sunt remarci uneori foarte subiective, asa ca ma abtin.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
Comment