Originally posted by Keo
View Post
Originally posted by Keo
View Post
Originally posted by Keo
View Post
Zgomotul dat de ulei unui motor (exceptand pe cel de tacheti de dimineata care poate fi si defect de conceptie/constructie al motorului, dar si al uleiului) arata un anumit tip de aditivare, care nu este obligatoriu sa insemne cel mai bun "balance" intre protectie-curatare-etc. Sunt o gramada de analize pe net de uleiuri care dau zgomot mare motorului, dar care arata o concentratie extrem de mica de metale in ulei. Nu toate zgomotele inseamna uzura. As prefera un ulei care sa dea motor mai zgomotos, de uns, oricum unge, la ce grade de aditivare/polimerizare s-a ajuns acum, dar pe care sa-l stiu ca poate sa mentina motorul curat ;). Si, cand ma refer la motor curat, nu ma gandesc numai la ce vezi din gaura de umplere sau chiar daca dai jos carterul. Curatenie mai inseamna si niste segmenti curati, lucru care nu se vede ... De aceea, as indrazni sa spun ca uleiul perfect nu exista si fiecare compozitie are de "infruntat" functionarea intrinseca a motorului. Unul poate sa scape compresie in alt mod pe langa segmenti fata de altul, asta modificand pelicula de ulei de pe cilindri. Unul cu injectie directa poate sa spele mai bine cilindrii de pelicula de ulei decat altul, ducand la o uzura de un animit mod, care s-ar traduce in depuneri de calamina pe segmenti ... Si tot asa.
Originally posted by Keo
View Post
Dar cand spui ca ai "mare incredere" in Motul, ma gandesc ca ai si alte date la dispozitie, pe care nu le stie prea multa lume. Dor pe "fabricat intr-un singur loc" si "zgomote mai putine" nu se construieste increderea intr-un produs.
Comment