Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sunt de acord cu tine cand spui ca sunt si uleiuri performante care au si detergenti ( toate uleiurile au detergenti - te asigur ), numai ca un ulei performant cu detergenti, intr-un motor care se afla intr-o stare tehnica buna si care foloseste GPL, curata depozitele de carbon care sunt lasate in cea mai mare parte de ulei si care nu ar trebui sa fie in cantitate prea mare .In comparatie cu benzina, GPL-ul arde mult mai curat, deci dintr-un motor pe GPL uleiul nu ar trebui sa iasa negru taciune si nici sa-si schimbe prea tare culoarea in primele mii de km.

    Originally posted by ursamajor
    Nu trăi tu cu ideea că dacă un ulei se-nnegrește mai greu, e musai "cu bază performantă".
    Atunci consoleaza-te cu gandul ca uleiul 20w40 pe care il aveai in Dacie era cu baza ultraperformanta si detergenti din greu - in 1500-2000 km era negru tuci.

    Comment


    • Un ulei negru poate sa indice si probleme cu aprinderea (bujii cu probleme/bobine de inductie/etc.).

      Cum masuram de negreala uleiurile care de noi sunt maro inchis la culoare?

      Originally posted by 827sam View Post
      Mai doso, tu esti agariciu ala cu uleiurile de pe clubopel???
      Daca da pleaca dracu de aici cu motulul tau ca poate gasesti pe vr-unu sa ti-l indese pe gat.
      Du-te tare la posesorii de opel ca tare-s mandrii, zici ca si-au luat bentley.
      Ma pregatesc sa schimb uleiul, e foarte negru, 2 schimburi de m1 nu a reusit sa curete ce a depus in 8000 km un jeg de ulei, recte motul xcaca 5w40
      Tie iti trebuie un engine flush inainte de schimb. Produsul il alegi singur, dar aici eu am folosit Motul.
      Singurul produs de la Motul pe care l-am folosit.
      Last edited by madhorsefuzzy; 21 August 2014, 00:13.

      Comment


      • Originally posted by 827sam
        2 schimburi de m1 nu a reusit sa curete ce a depus in 8000 km un jeg de ulei, recte motul xcaca 5w40
        Voi fi aici peste inca 2 schimburi de-ale tale cu Mobil 1 0w40, garantat chiar si peste 5 schimburi uleiul Mobil 1 tot negru ca dracu va iesi din motorul tau care foloseste ca sursa de energie GPL-ul, cu toate ca nu are motive intemeiate.
        Nu te amagi cand te uiti si vezi axul cu came curat... depozitele de carbon nu se formeaza acolo.
        Stai linistit Octavian e alaturi de tine.
        Cum bine a spus Keo: ,, E bine sa stii ca nu esti singur''
        __________________
        Last edited by doso; 21 August 2014, 00:35.

        Comment


        • Originally posted by doso View Post
          bla...bla...GPL-ul arde mult mai curat, deci dintr-un motor pe GPL uleiul nu ar trebui sa iasa negru taciune si nici sa-si schimbe prea tare culoarea in primele mii de km... bla, bla...

          Atunci consoleaza-te cu gandul ca uleiul 20w40 pe care il aveai in Dacie era cu baza ultraperformanta si detergenti din greu - in 1500-2000 km era negru tuci.
          Faci teoria chibritului. E deja axiomă că uleiul "iese" mai curat pe GPL. Ce-ți spuneam eu mai sus era la modul general. Adică să nu te-mbeți cu apă rece.

          Ce-are a face anticul ulei de Dacie cu discuția noastră? Ești cam incoerent, puștiu'. Și nu ți-ai găsit omu'.
          Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
          Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

          Comment


          • Mai bine te-ai duce pe clubopel sa fii alaturi de cei dragi tie .
            Dupa 14.500 km e normal ca orice ulei sa se inchida la culoare, dar culoarea uleiului meu de acum este culoarea motulului nou ...
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • Va rog sa va autocenzurati posturile, pentru a pastra discutia pe un ton rezonabil, propice unor discutii prietenesti si mai ales constructive; interventia moderatorilor poate aduce in unele cazuri si sanctiuni.
              Va multumesc.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • doso, intr-un diesel, orice ulei se innegreste in 20 de min de ralenti. Astea inseamna ca toate sunt proaste?
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • La diesel eu bagam 500 Ml de motorina ca flush engine inainte sa schimb uleiul.

                  Aveam uleiul curat vreo 1500-2000 de km pana sa ajunga la culoarea lui de negru taciune.

                  Daca nu folosesti motorina la schimbul de ulei in 5 minute e suficient sa il vezi negru- din proprie experienta.

                  Comment


                  • Chestiunea cu innegritul uleiului la diesel imediat dupa schimb am acceptat-o dupa ce m-am documentat ca "asa e la toate".
                    La service mecanicul mi-a aratat nivelul pe joja, cu mentiunea ca daca doresc pot sa mai copletez acasa daca doresc nivel maxim, uleiul fiind oarecum maroniu, iar a doua zi dimineata la o inspectie era deja inchis la culoare, dupa cca. 10km parcursi.
                    La k4m, dupa 8000k. e doar usor innegrit, dar asta e alta poveste, la diesel combustibilul si arderea acestuia sunt responsabile pentru acest lucru.
                    Nu as baga niciodata motorina in circuitul de ungere.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • Originally posted by IancuMIC View Post
                      Nu as baga niciodata motorina in circuitul de ungere.
                      Motorina unge mai bine decat un flush engine care e un distilat de petrol( gen solvent)

                      500 ml de motorina in baie de 5 litri de ulei inseamna 10%, ce se poate intampla daca mergi cu acest amestec 5 minute la relanti?
                      Last edited by Drogas; 21 August 2014, 10:47.

                      Comment


                      • Nimic rau dar nici nu curata desi tot distilat de petrol e si motorina.
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment


                        • Originally posted by IancuMIC View Post
                          Chestiunea cu innegritul uleiului la diesel imediat dupa schimb am acceptat-o dupa ce m-am documentat ca "asa e la toate".
                          Asta se intampla din cauza EGR-ului. Ia obtureaza/anuleaza EGR-ul (adica sa stea intotdeauna inchis - ca in forja maxima) sa vezi ca nu-ti mai innegreste uleiul ;).

                          Motorina pusa in ulei nu rezolva mare lucru. Treaba verificata de mine cu un capac de culbutori plin de namol si lasat 24 de ore intr-o galeata de motorina. Pana n-am pus "pensulica" pe capac si-am frecat jegul, n-am facut curat. Ma gandesc ca si in carter se intampla acelasi lucru. Motorina nu are putere prea mare de dizolvare a namolului. O sa ziceti "ok, dar uleiul + motorina circula sub presiune", ok, dar circula sub presiune in manetoane, tacheti, nu in baie, nu in partea superioara/culbutori/ax came.

                          Cea mai buna solutie de flush este ... sa nu se ajunga acolo !!! Dar daca totusi se ajunge, piesa respectiva trebuie demontata si curatata manual sau la presiune de lichid.. Altfel, utilizatorul se imbata cu apa rece si placebo de motor curat cu motorina.
                          Last edited by guido; 21 August 2014, 11:55.

                          Comment


                          • Solutia minune pentru motoare nu s-a inventat inca; uleiul de calitate, intretinerea regulata si exploatarea corespunzatoare sunt trei elemente care asigura o functionare in parametri a motorului.
                            EGR-ul ala are si el rolul lui, nu a apuc acum sa reinventez sisteme de combustie la dci.
                            Asa cum am mai spus, innegrirea uleiului se datoreaza printre altele datorita unui produs de ardere al motorinei, care este funinginea, iar această funingine se depune pe pereţii cilindrului unde vine în contact cu acel "film" de ulei adus de segmenţii de ungere.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • Ai perfecta dreptate in ceea ce spui, dar ...

                              ...dar, eu n-am spus ca este bine sau rau sa anulezi EGR-ul. Dar EGR-ul este cauza. O parte din transportatorii locali din orasul tau (si al meu) merg cu EGR-ul obturat si li se innegreste uleiul mai greu. De-aia vezi la multi ca scot si fum, desi masinile arata foarte bine. Ca s-o spunem p-aia dreapta, multi anuleaza si DPF-ul, ca-i prea complicat sa mergi prin oras cu 20km/h cu DPF .

                              E, o parte din gazele arse si implicit funinginea aferenta se intorc in camera de ardere prin acest sistem. Adica in camera de ardere la un diesel, la un moment dat, exista mai multa funingine decat "trebuie" si, cum orice-ai face, o parte din aceasta funingine trece de segmenti. Voila si sursa de innegrire a uleiului.
                              Last edited by guido; 21 August 2014, 12:10.

                              Comment


                              • Ati dat-o in motoare diesel.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google