@ndcg: Pune un Motul, Castrol sau Mobil, la motorul tau. Avand in vedere ca e un turbo si ca are intervalul de schimb destul de mare, daca tii la masina nu te uita la uleiuri de buget, sau medii. Fix un turbo pe benzina a determinat VW sa renunte la parteneriatul cu Aral, in favorea Castrol. Nu rezista la temperaturi prea mari, si distrugea turbina.
Ce Tip De Ulei Folositi?
Collapse
X
-
Originally posted by guido View PostAsta-i din putul gandirii. Testele constructorului se concretizeaza in norma respectiva ! WV pune cerinte suplimentare de testare la compatibilitatea cu semeringurile. RN nu. VW se numeste 504.507, RN nu are corespondent la acest capitol.Last edited by einstein1984; 26 August 2014, 09:04.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Originally posted by einstein1984 View PostDe RN 0700/0710/0720 ai auzit?
Vezi tu, asta e o situatie din care se naste un flame inutil... Si, datorita faptului ca sunteti mai vechi pe aici, vi se iarta derapaje d-astea, pe care ar trebui sa vi le asumati. dar desigur, fiind mai vechi, tu nu gresesti niciodata.
La subiect: eu am spus ca 504/507 contine teste de compatibilitate cu semeringurile. Renault nu are asa ceva.
Bine, VW vinde in toata lumea si de aceea a impus niste teste suplimentare la acest capitol, nu se stie ce uleiuri manannca motoarele lor "around the world".
Este treaba ta sa ma iei de sus. Dar faptul ca tu crezi ca discuti cu tampiti nu te avantajeaza nici pe tine. Think about it !
Originally posted by Keo View PostFix un turbo pe benzina a determinat VW sa renunte la parteneriatul cu Aral, in favorea Castrol. Nu rezista la temperaturi prea mari, si distrugea turbina.
Aral este parte a grupului BP din 2002, iar Castrol din 2000. Adica ambele sunt in curtea BP de multa vreme. Concluzia: ori informatie trunchiata (nu stim despre ce motor turbo este vorba), ori degeaba !!!
Comment
-
Cunosti cerintele pentru aprobarea cu norma RN0710? Mai precis norma renault 03 - 80 - 011 / - - B si testele de compatibilitate polimeri (aia din care sunt facute simeringurile) conform cu o metoda daimler? Daca nu cunosti NIMIC din ce anume cere Renault, de afirmi in necunostinta de cauza ca Renault nu cere asa ceva?
Sau daca ma insel eu si cunosti, scrie aici cele 31 de teste suplimentare testelor ACEA A3 pe motor care se fac pentru aprobare.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Ministre, aia sunt elastomeri, nu polimeri. Polimerii sunt absolut necesari in ulei, elastomerii sunt baza chimica din care se face cauciucul de semeringuri.
Dar pune tu testele alea (in numar de 31) si fa-ma de ras ! Sau sunt secrete ?
Si te rog, nu deturna discutia la RN0710. Daca tot e sa facem o comparatie, pune RN0720.Last edited by guido; 26 August 2014, 09:24.
Comment
-
Originally posted by guido View PostEu voiam sa-ti spun ca aprobarile RN sunt un rahat in ploaie (contin exact aceleasi specificatii ca si norma ACEA corespunzatoare), iar uleiurile aprobate RN idem.
[l.
Nu eu ma laudam ca stiu totyul despre norma respectiva ci matale te bateai cu caramida in piept. Ia sa vedem pe ce te bazezi cand faci afirmatii ca alea de mai sus. Argumente, nu"iti zic eu ca stiu mai bine".Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Daca tu imi arati negru pe alb unde am scris eu ca "stiu totul", eu fac report de auto-suspendare. De ce faci ca o discutie aproape nevinovata sa se transforme intr-un conflict ?
Aia este o pagina intretinuta de un pasionat in ale motoarelor, nu reprezinta o baza. As dori alt argument. Plus de asta, te rog sa pui tu acele "additional renault specifications". Aia nu este exprimare inginereasca.
Exact asa cum ma gandeam. Sunt secrete ... .
Compatibilitatea cu elastomerii la VW este metoda PV3344 (metoda proprie), iar la MB este VDA675310, care nu este mentionata pe nicaieri in cele "31 de teste" Renault.
Iar in afara de astia doi, mai este MAN care baga in seama semeringurile...Last edited by guido; 26 August 2014, 09:42.
Comment
-
Am zis-o si eu mai in spate...ma ramane sa le gustam...
A scris-o bine si CristiS.: la ce avioane de racheta sunt pe logan, chiar merita uleiuri de avioane!
La ce terminologie se practica pe aici, faceti invidiosi pe chimistii din breasla.
Un topic cu posturi record. Anteriorul s-a inchis. Intrebati-va de ce?
Hotarati-i soarta si acestuia. De voi depindeLogan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Informatia se gaseste pe net, nu trebuie sa dai bani pentru asta.
Dar se pare ca am gresit, m-am uitat ca curca-n lemne pe un document incomplet !!!
DA, AM GRESIT ! RECUNOSC !
RN0720/0710/0700 au test la compatibilitatea cu elastomerii dupa metoda Daimler, cu 4 tipuri de elastomeri.
VW testeaza 7 tipuri de elastomeri.
Faptul ca tu stii ca eu gresesc nu ajuta la nimic, daca ai atitudinea asta de superioritate. Trebuia sa spui ce stii. Mai ales ca din felul cum te exprimi ("a la IRONICK" de pe *********, arata ca stii multe si nu spui ca sa pastrezi un nor de ceata deasupra ta), demonstrezi clar ca ai legaturi nemijlocite cu Dacia/Renault...Last edited by crististreulea; 26 August 2014, 10:35.
Comment
-
Problema se pune altfel: VW produce niste motoare foarte grele pentru orice tip de ulei. De fapt, sunt cele mai "grele" motoare de turisme. De-aia au fost nevoiti sa impuna teste suplimentare (mult mai multe decat ceilalti). Si tocmai de-aia un ulei testat si para-testat de VW merge excelent pe Renault.
Iar ca sa stabilim adevarul, totusi, este bine sa spunem ca RN nu are 31 de metode suplimentare de testare. Majoritatea din ele fac obiectul ACEA A/B/C si se incadreaza exact in normele ACEA. VW, in schimb, da, are metode proprii. Bine nici metodele lor nu sunt universal acceptate, dar dupa cum spuneam, VW vinde in toata lumea si au fost nevoiti sa fie mult mai atenti la cerintele de servisare.
Comment
Comment