If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Danke! Se pare ca e facut in UK. (primele doua cifre din cod - 50).
Iar flacoanele care au primele doua cifre din cod : 90 sunt fabricate in Austria si eu care credeam ca sunt fabricate in Turcia.
Am luat niste incaltari de la McKinley, codul de bare zice ca firma e inregistrata in Elvetia, ceea ce si e. Pe limba lor zice made in china, confirmat si de pret.
The first two or three digits of an EAN-13 barcode identify the country in which the manufacturer's identification code was assigned. They do not necessarily indicate the country in which the goods were manufactured.
In alta ordine de idei, jdemii de loganuri merg cu Dacia oil amestecat si ambalat la Brasov si n-au nici o uzura lenta si rpogramata dar unora le pute si vor ambalat in Franta.
Last edited by einstein1984; 27 October 2014, 16:56.
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
@ Mumus - Nu ma intereseaza decat daca a avut cineva probleme cu el , adica sa il consume excesiv . Ma tenteaza si pe mine tocmai ca e produs in Germania .
In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
sigpic
Nu stiu daca este de la ulei dar in dimineata asta pe temperatura de 0 grade in Braila , la prima cheie am auzit pentru 3-5 secunde un zgomot ca si cum nu e ceva uns sau poate era zgomotul vreunei role /pompa de apa , zgomot tehnologic ? din cazua frigului ; oricare ar fi cauza cel mai probabil vina uleiului(M1 NL 0w-40) nu mi-a placut ce zgomot a facut.
sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
n-are a face cu uleiu', e zgomot de la angrenaju' role - curea accesorii, ce ai auzit tu acolo.
zgomotele produse de ungere deficitara sunt in sarcina, incepand de la turatii medii, cu motor rece, adica dai cheie si pleci in minutu' unu. sau la relanti, dar zgomotele sunt exclusiv metalice.
In nici un caz nu era zgomot de ambreiaj , iar motorul cand il pornesc nu ma pun in miscare pana nu am cel putin 2 pavele la indicatorul de temperatura motor(fac mereu lucrul asta cand temperaturile sunt sub 0 grade sau egal cu 0 grade celsius) , oricum martorul de presiune ulei s-a stins imediat ce motorul a pornit.Posibil sa fie vreo rola de accesori cel mai probabil sau de ce nu pompa de servodirectie.
sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Da, eu am folosit. Este un ulei absolut banal, chit ca e nemtesc. Aspectul care il scoate din banalitate este pretul, care este premium. Singurul care merita la ei este 0w30-ul synthoil long-time (fara "plus" in denumire), ACEA A3/B4, pe care ti-l recomand si tie (daca e vorba de 1.4-ul de sub avatar) si care rezista si 2 ani in regim normal de exploatare, fara sa treci de 17-18k km. Dar este 50 de lei litrul ;). Dar la pretul asta te apropii de alte marci care chiar sunt premium. Per total, nu merita.
Pentru cei care-mi vor sari in cap ca "de ce 0w30 A3/B4 ???", ii invit sa-mi arate o comparatie de fise intre un 5w30 ACEA A5/B5 (cum este cel branduit "dacia oil", ex. un Elf/Total) si cel amintit de mine.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment