Mobil1 0W-40 este produs in Turcia, intr-o fabrica super moderna. Nu cumparati, nu este bun !
Ce Tip De Ulei Folositi?
Collapse
X
-
Originally posted by IancuMIC View PostRepet un lucru pe care l-am mai spus, la discutiile despre Ravenol.
In Germania se spune adevarul despre uleiuri; un ulei hidrocracat e denumit ca fiind FULL doar in restul Europei. E jalnic sa vezi cum uleiuri hidrocracate, sunt denumite ca fiind full sintetice.
Diferenta intre ele e de un ulei banal/clasic hidrocracat si unul superior hidrocracat, un proces mai laborios care il face sa fie la fel de performant ca un sintetic PAO.
E destula maculatura pe net pt cine vrea sa se documenteze mai amanuntit.
Comment
-
Va salut!
Eu in 1.5dci de 85 de cai (cu 215k km) am pus Valvoline Synpower 5w-40. Am 700km cu el. O sa va anunt dupa 5000km daca se aude mai tare motorul sau isi schimba zgomotul.
In alt 1.5 dar de 70 de cai ( cca. 230k km) am pus 2 schimburi ELF Evolution 5w40 urmate de 3 schimburi cu Motul X-cess 5W40. Cand se apropia de varsta schimbarii (eu il schimb la 10.000km) cu ELF era mai zgomotos fata de Motul.
Ambele masini luate SH, nu stiu cu ce au mers pana au ajuns in ingrijrea mea. Cel de 85 este al meu de o luna, iar cel de 70 este al unchiului meu de vreo 3 ani.
Comment
-
Originally posted by Octavian View PostCam 90% din ce vezi pe piata Elf, Mobil, Castrol, Valvoline, Ravenol etc sunt hidrocracate .
Diferenta intre ele e de un ulei banal/clasic hidrocracat si unul superior hidrocracat, un proces mai laborios care il face sa fie la fel de performant ca un sintetic PAO.
E destula maculatura pe net pt cine vrea sa se documenteze mai amanuntit.
Pana una alta mi se pare unul dintre cele mai bune uleiuri pe care le-am folosit; din toate punctele de vedere; spun unul dintre cele mai bune, pentru ca mai ramane sa ved cum "suna" iarna la temperaturi minime.
Neamtul cand spune vollsyntetisch, apai e musai full. Pentru ei mai exista si denumirea de...teilsyntetisch, de care multi producatori de feresc.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Polialfaolefinele au caracteristica polara cea mai slaba dintre toate grupele de uleiuri, daca nu cumva chiar lipseste cu desavarsire. Au proprietati de ungere foarte bune atat la rece, dar si la cald, dar, pentru a avea eficienta, trebuie musai combinate cu uleiuri de grupa III, "cracanatele" de care pomeneati mai sus. De ce cu grupa III ? Pentru ca grupa V - esterii sunt folositi doar in pachetul de aditivi, ei fiind prea scumpi pentru a intra in baza, iar grupa III ii da restului de PAO exact ce-i lipseste, adica aderenta la metale. Iar baza mai cara cu ea si aditivii care fac ca axul cu came sa nu plece "pe uscat" dimineata la prima cheie, de exemplu.
Dupa cum spuneam, prea multa teorie pentru ceva ce oricum nu poti schimba, deoarece asta-i trendul si cu asta mergem in continuare.
Decat sa pun nu stiu ce ulei despre care am citit eu o propozitie nu stiu pe unde care continea ceva de genul "PAO-based", n-ar fi mai bine sa citesc despre ultimele descoperiri in domeniu, pornind de la GTL-ul patentat de Exxon Mobil acum mai bine de 15 ani sau PureGas patentat de Shell si sa stau mai linstit la capitolul asta ? S-au schimbat multe, ancorarea in trecut, dupa cum spuneam, nu mai este productiva.Last edited by guido; 23 November 2014, 03:03.
Comment
-
Absolut adevarat, dar ancorarea in trecut e asa puternica incat nu se pot schimba anumite idei/conceptii despre uleiuri, mai exact ideea de sintetic vs hidrocracat.
Pt multi uleiul hidrocracat ramane semisintetic. Este multa informatie pe net, dar din pacate nu este asimilata si ramanem in trecut.
Comment
-
Super, trecem de la discutii privind locul de imbuteliere (care nu e mereu acelasi cu locul unde e produs ce-i drept) la discutii despre denumire, ca denumirea protejeaza motorul.
Al meu are aceiasi culoare de bidon cu vopseaua masinii (albastru egee), al vostru?Last edited by einstein1984; 24 November 2014, 10:28.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Pai si ce are daca trecem si la denumirea lor? Tot de ele vorbim.
Tocmai de asta discutam ca nu trebuie luat mura-n gura ce zic nemtii pe bidoane, trebe un pic de documentatie.
Crede-ma ca multi intra in magazin auto si iau ulei dupa scris/denumire ambalaj gen "Fully Synthetic" sau "Extra Formula", sau "Heavy Duty" etc etc, e un mod de marketing prea bine cunoscut.
Desi la o cautare mai amuntita la acelasi pret ar putea cumpara ceva mai bun (nu neaparat cu efecte deosebite asupra motorului)
Comment
Comment