) da, stiu ca faci misto, e damblaua mea, ce vrei? recunosc
Ce Tip De Ulei Folositi?
Collapse
X
-
N-ai idee cat de usor poti schimba uleiul din cutie la Logan si chiar nu pricep ce poate face rau un banal schimb de ulei ?? incepe sa tuseasca ca-i prea proaspat ?
Orice ulei isi pierde din proprietatile de ungere dupa un anumit timp chiar si cel din cutie asa ca nu faci rau ca-l schimbi !!
Apropo in Braila au fost in dimineata asta -18 grade C , normal ca orice ulei de cutie de viteze la acea temperatura se transforma in marmelada.
Esti multumit de mobil 1 esp formula ?Last edited by prometheus; 8 January 2015, 23:41.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
comme ci comme ca. in principiu da, insa nu pot sustine afirmatiile unor colegi de forum (am antecedente mai vechi pe acest formu, asta e al treilea cont din cauza unor probleme de parola/activare de cont... ) cum ca exista o diferenta foarte mare intre acest ulei si dacia oil par example... nu stiu ce sa zic.. uneori are zile foarte bune in care de abia daca se aude, alteori zici ca ai avion cu reactie sub tine, de exemplu in zilele astea geroase. sunt f multi factori care influenteaza zgomotul motorului, cel putin in cazul loganului mpi. e greu sa prinzi factorii atmosferici perfecti pt silentiozitate )
diferenta exista insa e greu de cuantificat, e mica
problema tine nu de ulei, ci de motor, el in sinea lui, conceptual, ab origine e zgomotos, e greu sa-l faci la fel de silentios ca un 0.9tce de exemplu care functioneaza absolut silentios cu dacia oil chiar si in turatii in care loganu face ca toate cele. in plus suspectez si toata coloana de evacuare ca fiind responsabila de zgomot..e prost acordata/facuta/ da multe vibratii in caroserie (tampoane). apoi mai e sistemul de prindere al motorului, sistem vechi, tampon rigid.. si ala e responsabil de multe zgomote...acelasi motor pus pe un vw de ex, cu alte tampoane, sisteme de prindere, evacuare cred ca ar fi extrem de silentios
ca fapt divers pot spune ca am intalnit multe loganuri taxi, cu km de la 190 de mii in sus care sunt sensibil mai silentioase comparativ cu al meu si ma indoiesc ca acele taxiuri merg cu m1 esp formula si ca uleiul are numai 6-7 mii de km
Comment
-
Ce mi se pare mie haios este ca toti va agitati sa schimbati uleiul mai des, sa puneti ulei mai bun, insa exista niste oameni ce folosesc masinile astea intr-un ritm draconic, cu schimburi facute doar cu Dacia Oil, mers pe gaz si ajung la 700.000 (ieri am mers cu un asa logan taxi - troaca!).
Romanul si drobul de sare!
V-a pizdit societatea! De frica zilei de maine, suflam in iaurt crezand ca-i supa.
Parca e un facut: cu cat saracim mai mult, cu atat dam mai multi bani pe consumabile: pt masina, pt mancare, etc.
PS: asta pt ca statul va ia din salariu mai mult de 50%, apoi din cei 50% ramasi va mai ia 24% prin TVA si alte cateva procente prin accize!
Sa stati in casa si sperati la ziua de maine mai buna, sa votati pentru un mic si-o pufoaica!
Comment
-
Iată cum porneste motorul la -12,5 grade, cu o minima inregistrata in astea doua zile de -14,9 grade, cu ulei Castrol Edge 5W-40.
Motor nepornit de Miercuri de pe la ora 12 30. Becul din bord s-a stins rapid.
Comment
-
Originally posted by Cezar View PostCe mi se pare mie haios este ca toti va agitati sa schimbati uleiul mai des, sa puneti ulei mai bun, insa exista niste oameni ce folosesc masinile astea intr-un ritm draconic, cu schimburi facute doar cu Dacia Oil, mers pe gaz si ajung la 700.000 (ieri am mers cu un asa logan taxi - troaca!).
Romanul si drobul de sare!
V-a pizdit societatea! De frica zilei de maine, suflam in iaurt crezand ca-i supa.
Parca e un facut: cu cat saracim mai mult, cu atat dam mai multi bani pe consumabile: pt masina, pt mancare, etc.
Are deja multi Km ~ 139.000Km si vreau sa ma tina cat mai mult. In prezent fac ~ 10.000Km / an si doar in Bucuresti.
Comment
Comment