este limpede pt oricine ca m1 esp formula se incadreaza perfect si depaseste recomandarile constructorului. dar el tot se leaga de prostiile alea de c2, c3 si de axa cu came ca e nu stiu de care, flat cam si ca uleiu asta m1 uzeaza axa, ceea ce mi se pare o prostie (norma sl uzeaza mai mult decat norma sn; se mai leaga si de zincu vietii care e in cantitate prea mica, ca ii creste temperatura, uzura si alte nebuneli dastea)
ce mi se pare mie incredibil e sa spui ca un 10w40 a3/b4 dupa normele moderne e mult mai indicat decat m1 esp formula 5w30
si ca la benzinare e de evitat a5/b5
pai toate masinile noi se livreaza cu 5w30 a5/b5, pana si constructorul il recomanda si e ulei de prima umplere...daca nici constructoru nu are habar de ce ii trebuie motorului, eu zic s-o lasam balta )
cu dacia oil era perceptibil un zgomot accentuat la acceleratiile mai brutale si la 130km/h o rezonanta f urata. cu m1 acea rezonanta a disparut/e imperceptibila, e mult mai silentioasa la 130 cu esp formula decat era cu dacia oil
in plus, m1 esp formula e a3/b4; a5/b5, adica dala "cu mult zinc" (900)
ce mi se pare mie incredibil e sa spui ca un 10w40 a3/b4 dupa normele moderne e mult mai indicat decat m1 esp formula 5w30
si ca la benzinare e de evitat a5/b5
pai toate masinile noi se livreaza cu 5w30 a5/b5, pana si constructorul il recomanda si e ulei de prima umplere...daca nici constructoru nu are habar de ce ii trebuie motorului, eu zic s-o lasam balta )
cu dacia oil era perceptibil un zgomot accentuat la acceleratiile mai brutale si la 130km/h o rezonanta f urata. cu m1 acea rezonanta a disparut/e imperceptibila, e mult mai silentioasa la 130 cu esp formula decat era cu dacia oil
in plus, m1 esp formula e a3/b4; a5/b5, adica dala "cu mult zinc" (900)
Comment