Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La rece scoatea ceva sunete in plus pt ca e mai gros (10W40) si ajunge mai greu in zonele de ungere fata de un 5W40 si crede-ma la -2...-3 grC e diferenta notabila de vascozitate intre un 10W40 si 5W40, am avut ocazia la fostu job sa tin afara juma de bidon 10W40 si jumate de 5W40 (acelasi producator) daca la 10-15 grC nu e mare diferenta, la -2-3 grC 10W40 pare de doua ori mai vascos...deci nu e ok deloc.
    La cald ambele sunt cam la fel de vascoase, cu diferenta ca la solicitari mari, 5W40 are sanse sa reziste mai bine decat 10W40.

    Ai luat o decizie buna pt motoru tau

    Comment


    • Si ce ma sfatuiti sa merg tot pe elf dar 5w40 sau castrol?

      Comment


      • Originally posted by IancuMIC View Post
        NF-ul de la Elf n-a fost gandit pentru motoarele de la Reno; acesta respecta normele impuse de grupul VAG. Nu crapa motorul daca il folosesti dar pentru ce ai folosi NF, cand exista EVO 900 SXR? Asta in cazul in care doresti ELF; pentru pretentiosi exista 0w40.
        Si de unde ai ajuns tu la concluzia asta minunata ? De unde si pana cand NF-ul de la ELF nu a fost facut pentru Reno ?

        PS. A zis Mario Popa sa te rezumi la pronosticuri loga 1.
        sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

        Comment


        • Originally posted by mariusstf View Post
          Si ce ma sfatuiti sa merg tot pe elf dar 5w40 sau castrol?
          Nu gresesti orice ai alege intre astea doua.
          Eu as merge pe Elf NF 5W40 pt ca e full saps

          Comment


          • Originally posted by mariusstf View Post
            Si ce ma sfatuiti sa merg tot pe elf dar 5w40 sau castrol?
            mergi clar pe elf evo sxr 5w40. e foarte bun pt diesel.
            nf stiu ca e pentru cele cu filtru de particule.
            si nici macar n-are aprobare renault.

            in comparatie cu asta care e numai renault benzina aspirat si diesel.

            eu n-as mai merge pe altceva. ma batea gandul sa fac o fita cu new life, dar mi-a trecut. sa mai si dau multi bani si sa nu-mi placa...

            Comment


            • Am sunat la VC si recomanda (agreat) de producator ulei elf/dacia oil sintetice 5w30, 5w40 si 5w50 care se pot amesteca intre ele, fara nicio problema si semi-sintetice 10w40 si 10w50.

              Comment


              • Originally posted by B-53-SDP View Post
                Si de unde ai ajuns tu la concluzia asta minunata ? De unde si pana cand NF-ul de la ELF nu a fost facut pentru Reno ?
                Daca cei de la ELF au conceput un ulei care sa respecte VW 502.00/VW 505.00, ma gandesc la faptul ca nu la motoarele de la Renault sau gandit.
                Daca cei de la ELF au conceput un ulei care sa respecte VW 502.00/VW 505.00, ma gandesc la faptul ca nu la motoarele de la Renault sau gandit.
                Last edited by IancuMIC; 19 March 2015, 10:18. Reason: curatenie
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Am vazut ca mai sus un coleg a amintit de 5w50; am citit in cartea tehnica a loganului si vad ca apare acea vascozitate; a folosit cineva? de ex mobil 1 5w50 ma gandeam ca ar fi potrivit
                  Ce parere aveti?

                  Comment


                  • cred ca e mai "vascos" la cald , deci e pentru motoare mai uzate , trecute de prima tinerete care incep sa pape putin ulei. gresesc cu ceva ?
                    o/____\o
                    (i)
                    .........

                    Comment


                    • Sau se preteaza la o clima mai severa fata de ce avem noi vara.
                      In genul celei din Orientul Mijlociu.

                      Comment


                      • Originally posted by Hirayama View Post
                        Am vazut ca mai sus un coleg a amintit de 5w50; am citit in cartea tehnica a loganului si vad ca apare acea vascozitate; a folosit cineva? de ex mobil 1 5w50 ma gandeam ca ar fi potrivit
                        Ce parere aveti?
                        Am bagat eu un schimb de proba (M1 5W50)
                        Foarte ok atat la rece cat mai ales la cald, la forje, pt ca poti auzi usor zgomotu motorului, e clar mai linistit la turatii mari (+4000 rpm) fata de un 5W30 si 0W40 (ce am folosit).
                        Doar ca asta nu cred ca e neaparat edificator la un ulei, adica ajungem asa sa bagam marmelada ca sa fie mai silentioase (si poti face rau).

                        Am trecut inapoi la 0W40. Poate la vreo 300000 km (daca o sa mai fie la mine) bag d-asta mai vascos.

                        Comment


                        • La voi in Campia de Vest oricum e mai cald in g-ral decat in restul tarii.

                          Comment


                          • La o benzinara din 2010 1.216v ,apare numai 5w30,5w40,10w40,restul vascozitatilor au disparut din carnet.De ce? habar n-am.
                            Stiu ca la cele vechi erau trecute aproape toate vascozitatile inclusiv la diesel.
                            As fi curios ce-o mai fi acum .
                            Poate ne lamureste un coleg cu o masina noua.

                            Comment


                            • @COS.T
                              In carnetul de intretinere (pentru auto proprietate, fabricat si inmatriculat in 2011), la rubrica ”Motoare pe benzina”, sunt prevazute urmatoarele recomandari:
                              -norme: ACEA A3/B4 sau ACEA A5/B5
                              -grade:
                              -T>-15 grade Celsius: 10W30/10W40/5W40
                              -T>-20 grade Celsius: 10W30/10W40/5W40
                              -T>-25 grade Celsius: 5W30/5W40
                              -T>-30 grade Celsius: 0W30/0W40

                              Comment


                              • Originally posted by Kojak View Post
                                La voi in Campia de Vest oricum e mai cald in g-ral decat in restul tarii.
                                Nu l-am bagat din cauza caldurii (pe canicula mergea foarte OK si cu 5W30 Mobil1), eram doar curios cum merge in forje cu 5W50.
                                Am prins -5..-6 grC, a pornit frumos, fara acel marait clasic la rece si becul la ulei se stingea instant cum pornea motorul (cand am folosit Mobil 5W40 se stingea dupa ce pornea motorul, naiba stie).

                                Unii zic ca Mobil1 5W50 la cald se face "apa", ca au indicator de presiune si au vazut ca la 5W50 pres. in relanti era mai mica fata de un 5W40 dupa forje, nu stiu...cert e ca la mine suna mai bine in forje cu 5W50, parca ii "placea" in 4000-5000 rpm.

                                Il vad ca un ulei mai dedicat sa zic asa, nu pt mers normal zi de zi...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google