If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
[QUOTE=cristi....;1665470]lsi mai e pe fundul bidonului o chestie, un cerc cu cifre de la 1 la 12, lunile anului, si o sageata indicand luna iar in mijloc mi se pare ca e trecut anu sau ceva de genu, ultimele 2 cifre din an[QUOTE]
de ce ar stanta data fabricarii bidonului?! are vreo relevanta pt cumparator? expira bidonu? nu, nu cred ca se refera la asta ci la data de imbuteliere a uleiului in bidon
de ex cand iei o sticla de cola pe care se afla data de expirare, cum o interpretezi? ca bidonu expira peste 1 luna sau ca ce se afla in bidon expira? ) asa e si aici
hai mah baieti, lasati-o 'ncolo de treaba, s-a ajuns la discutii despre expirarea BIDONULUI, a recipinetului de plastic in sine, nici macar a continutului, sau mai rau, la combinatia intre expirarea marmeladei din bidon si a petului...
Promotia asta este si in Carrefour Braila 35lei/litru de Mobil 1 NL dar data fabricatie 2013 , am zis pas.
problema nu e data faricatiei (care apropos, e in termen ptr. un ulei sigilat si depozitat in conditii optime - asta n-ai cum verifica) ci reducerea care e cam slaba...fata de 27lei/litru, cat am prins-o eu.
si eu am luat bidoane de la ei, care fac azi-maine 1 an (07.2014)
Last edited by Kojak; 19 April 2015, 22:51.
Reason: Automerged Doublepost
e un spatiu intre "molromania .ro"
chiar asa, numai full sintetice au astia? nu de alta dar e 54 ron un litru si nu vad cine sa dea banii pe ulei in benzinarie. pe mine m-a luat tusea la raft cand am vazut ce preturi au.
Apropos, vazui azi in Carifura Berceni oferta la Mobil 1 NL 0w40, la 35lei/litru.
Si ptr cei care sunt curiosi care e data fabricatiei...05.2014.
Am luat random 3 bidoane si m-am uitat, toate 3 cu aceasi data, deci tot lotul de la raft era la fel.
Celelalte uleiuri nu erau la reducere, doar gama asta de la M1.
@skd_ozenel,
acelasi lucru si la omv care merg pe lubrifiantii facuti de lukoil si tot in jur de 50lei per litru se invart daca-i iei de la raft din peco:
Salut baieti,
Trebuie sa fac si eu schimbul de ulei curand. Am citit pe forumuri de afara mai multe.
A experimentat careva Mobil 1 New Life 0w40 cu 1 quart Mobil 1 racing 0w30 ptr cresterea nivelului de zinc?
Din ce am inteles , mix-ul acesta este imbatabil (cel mai bun) ptr motoarele care cer ulei Full Saps si nu au culbutorii pe role
Orice sfat/idee este apreciata.
Multumesc
Incepusem sa-mi fac griji ca stagneaza thread-ul asta doar in lucruri care se repeta. Uite ca s-a spart gheata si trecem la retete de uleiuri, combinatii, mixuri )))
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
dupa ce ca 0w40 m1 e full saps la ce doamne iarta-ma sa-l mai bagi zinc, ce naiba? o sa neclaiasca motoru ala in zinc ) eu nu cred ca motoru de logan benzina mpi face nazuri pe motiv de zinc prea putin. am aratat ulei, considerat pe aici low saps, cu norma c3, care are aprobare rn 0700
observ ca asta tinde sa devina o noua moda, asa cum rumanu ia medicamente dupa ureche sau dupa ce zice vecina, ca stie ea mai bine decat doctoru, tot asa se intampla si cu saracia asta de oloiuri auto
motoru de logan benzina nu are moarte, numai sa aiba uleiu schimbat la timp. poti sa-i bagi orice panarama de ulei ca nu se strica
quart.. nici nu stiu ce-i ala, e nevoie de o transculturare
* transculturale
Last edited by cristi....; 21 April 2015, 23:41.
Reason: Automerged Doublepost
Btw... Stiati ca bilstein face sau cel putin ambaleaza si vinde sub marca proprie fluide auto printre care si uleiuri motor fullsyn? Nu stiati, pun pariu!
Dupa 7 ani m-am hotarit sa trec pe Mobil 1 .
Am folosit numai ELF 5w30 .
Acum 0w40 Mobil 1 - dupa recomandarile gasite aici am luat decizia, asa ca nu pot decit sa va multumesc.
In oras avind firma ce importa direct SUA este versiunea European formula , pret 38lei/946ml.
Ce m-a determinat : am mai gasit aici la un coleg aceasta observatie , sunet metalic de sa spunem "neuns" la cald , parca toate piesele din motor se invirt haotic .
Constatari : motorul trage mai bine la cald, pornire usoara (identica cu ELF) , sunet mai grav in sarcina, zgomotul motorului s-a diminuat , efectiv se aude in habitaclu in momentul pornirii GVM la stop, nu mai urla motorul intre 3500- 4000rpm . Intr-un cuvint mult mai multumit fata de ELF.
Concluzie : cine are masina de inchiriat Dacia Oil, vrei sa nu-ti bati capul ELF , vrei ceva superior pentru silentiozitate si confort psihologic Mobil1. Daca retin bine pe stikerul de pe luneta spate a primelor logane era reclama la Mobil 1 care prin 2005-2006 a fost inlocuita cu ELF .
Pentru "novici" in ale uleiurilor motor - Mobil nu este totuna cu Mobil 1 , asa ca atentie ce va pune vinzatorul pe tejghea . La un magazin mi s-a recomandat Mobil 3000 ...care dupa cite am vazut este sub ELF 5w30.
...........sunet metalic de sa spunem "neuns" la cald , parca toate piesele din motor se invit haotic .
............... , sunet mai grav in sarcina, zgomotul motorului s-a diminuat , efectiv se aude in habitaclu in momentul pornirii GVM la stop .
N-am inteles ! mai multe detalii despre acele zgomote la cald ??
sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment