Pai nu imi dau seama daca ai inteles ce am vrut sa zic: Dacia Oil Plus DPF Diesel 5W30 nu este RN0720 (nu are C4) si totusi se pune in retaua Dacia in motoarele alea energy care necesita RN0720.
Ce Tip De Ulei Folositi?
Collapse
X
-
Ba am inteles, dar la RN0720, C4 este o cerinta suplimentara; C3 este cerinta generala. Un ulei care indeplineste specificatiile C3 poate satisface cerintele RN0720.
Uite ca sa intelegi mai bine;
Renault engine oil specification; introduced in 2007 upon introduction of the Laguna III. General requirements: ACEA C3 + additional Renault demands. RN0720 is designed for use in the latest generation diesel engines equipped with DPF.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by madhorsefuzzy View PostIntrebare: de ce Dacia Oil Plus DPF Diesel 5W30 este ACEA C3 si merge in Daciile diesel cu DPF care au ca si norma in manual RN0720, dar norma RN0720 necesita ACEA C4 ?
Daca reprezentantele baga aiurea 10w40 in 0.9 tce unde lantul de la distributie are nevoie de o ungere cat mai buna, incepi sa crezi ca vor sa ai nevoie de ei chiar dupa ce iesi din garantie.
Sunt curios daca reprezentantele Renault ofera ca alternativa la Elf FULL-TECH FE 5W-30, un Dacia Oil Plus DPF Diesel 5W30.
Comment
-
In momentu de fata am in tractor Q5 5W40 (de vreo 1000 km).
Ca si prima observatie, tzacane mai putin la prima cheie decat Valvoline 5W40.
Am ma auzit de la unii colegi ca Q5 e mineral... va rog sustineti cu argumente.
Inafara sa vad niste valori decente la fisa si pretu mult mai mic decat Mobil/Castrol, nu mi-a sarit ochiu la nimic.
Comment
-
Despre RAVENOL TEG 10W-40 für Erdgasmotoren, spun ca e pentru motoarele cu GPL.
Marketing sau nu?
Comment
-
Eu as incerca un 0W30 pentu ca e cel mai putin vascos ulei din manual si loganul meu pana la 141.000Km nu a gustat niciodata 0Wx. Ma bate un gand sa-l incerc in canicula din Bucuresti.
Dar oscilez intre Ravenol SSO SAE 0W-30 si Castrol Edge Titanium FST 0W30 (API SN ca mai e o varianta). Pret in jur de 55RON/l la ambele.
Comment
-
Originally posted by madhorsefuzzy View PostEu as incerca un 0W30 pentu ca e cel mai putin vascos ulei din manual si loganul meu pana la 141.000Km nu a gustat niciodata 0Wx. Ma bate un gand sa-l incerc in canicula din Bucuresti.
Dar oscilez intre Ravenol SSO SAE 0W-30 si Castrol Edge Titanium FST 0W30 (API SN ca mai e o varianta). Pret in jur de 55RON/l la ambele.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Originally posted by AlexCuLogan View PostLIQUI MOLY 5W30 - Top Tec 4300 - incepand de maine
Revin cu impresii dupa ce il testezLast edited by madhorsefuzzy; 12 May 2015, 14:36.
Comment
-
Originally posted by AlexCuLogan View PostLIQUI MOLY 5W30 - Top Tec 4300 - incepand de maine
Revin cu impresii dupa ce il testezDegradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by Ampt View Post@AlexCuLogan: Maşina fiind cea din semnătură?Originally posted by madhorsefuzzy View PostSa revii.Originally posted by IancuMIC View PostUleiul asta se preteaza mai bine la motoarele pe gaz si cele diesel cu filtru de particule; in fine fiecare pune ce crede ca-i mai bine pentru motorul sau.
Dap, masina din semnatura. 1.6 MPI , 87 CP
Recomandarea modelului de ulei o am de pe site-ul oficial Liqui Moly.
Daca aveti experiente negative cu acest ulei, astept impresii / comentarii, va rog - inca am timp sa-l returnez / iau altceva!
Din descriere e un ulei universal PRETAT si pentru motorizarile pentru GPL
Asta se intelege citind. Repet - NU ma pricep, deci astept sugestii (justificate insa, va rog, preferential si subiectiv am tot auzit ca Castrol bate tot sau Motul bate tot sau <insert brand aici> bate tot)
Later edit pentru "disculparea" mea ca necunoscator : Sunt user pe forum dupa ce mi-am cumparat ulei-ulAttached FilesLast edited by AlexCuLogan; 12 May 2015, 16:16.
Comment
Comment