Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cand e frig apasatul ambreiajului la pornire ajuta muuuuult mai mult decat orice ulei de motor minune. SI bateria la fel. Asa ca argumentul lui McDan e nul.
    Mumus, dacia oil nu are motive sa aiba alta formula decat elf. Pana si pretul e tot pe acolo.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • Pai cel putin teoretic, unu era fabricat acolo, celalalt doar ambalat, acu...practica ne omoara...
      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

      Comment


      • Originally posted by einstein1984 View Post
        Cand e frig apasatul ambreiajului la pornire ajuta muuuuult mai mult decat orice ulei de motor minune. SI bateria la fel.
        Eu fac chestia asta si cand e cald si cu diesel si cu benzina. Sunt defect?

        Comment


        • Originally posted by IancuMIC View Post
          Asa este fiecare cu parerea lui.... de ce schimbi la 10.000?. Ce speri sa castigi? Nu ai incredere ca merge cu succes pana dupa 15.000?
          1. fac revizia in fiecare an obligatoriu +/- o saptamana
          2. media la mine pe an e sub 8000, am ajuns la 10 pt ca a trecut mai mult de un an si app 2 luni (doar anul acesta din motive de timp si altele...)
          3. fiecare cu piticii lui...
          4. si vb aia...cum ti-o intretii asa o ai...dai un ban dar stai in fata ...oricum la 150 lei 4 litri nu cred ca e o mare diferenta intre "bogati si saraci"...

          PS: faptul ca puteam merge pana la 15k nu contest acest lucru, multe persoana mi-au zis la fel...Problema e pct 3 mai sus...

          Originally posted by einstein1984 View Post
          ....Asa ca argumentul lui McDan e nul....
          Faptul ca celelalte surori de parcare care se chinuiau, ambalau, se opreau... dadaea sa porneasca iar... si nimic...si iar de la capat etc...banuiesc ca in acest tot timp macar unul din cei trei apasa amabreiajul (nu contest acest lucru)... Dar conteaza zic eu si uleiul...
          Asa ca "argumentul lui McDan" poate sta sau nu in picioare...eu cred ca da...
          Last edited by McDan; 14 May 2015, 16:28.

          Comment


          • 4. si vb aia...cum ti-o intretii asa o ai...dai un ban dar stai in fata ...oricum la 150 lei 4 litri nu cred ca e o mare diferenta intre "bogati si saraci"...
            Nu, n-ai inteles; eu vorbeam despre diferentele calitative dintre uleiul Mobil1, care se comercializeaza in Europa de Est si cele ale aceluiasi ulei care se comercializeaza in vest.
            Vezi in citat ca cei de la Exxon, recunosc despre diferentele inregistrate la diferite statii de amestecare.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • pe bidonul meu scrie ca e produs si imbuteliat in Belgia. asta e de bine sau de rau?

              Comment


              • @cristi....: Depinde pentru ce piaţă este ambalat, Europa de Est sau cea de Vest.

                Comment


                • Exact!
                  Ca si comparatie, vezi cazul asa-ziselor bomboane cu ciocolata / trufelor "belgiene" gasite in hipermarketurile romanesti.
                  Niste mizerii odioase...care n-au nici o treaba cu ADEVARATA shocolata belgiana, comercializata-n west.

                  Comment


                  • grasu' cu ce stie si el... bomboane si pateuri.

                    de aia iau eu elfu' de pe uleideulei, fiindca e french.

                    Comment


                    • Ulei dé ulei

                      Comment


                      • Cam tot Mobil1'u ce se vinde prin Europa e fabricat la fabricat in Turcia.
                        Conform teoriei conspiratiei ce lucreaza puternic pe forumul logan, uleiul trimis in Romania are niste ingrediente lipsa.
                        Pai daca judecam astfel, ia vedeti voi motoarele de pe Logan, nu cumva sunt rebuturi de pe liniile de asamblare Renault? Hai nu rebuturi, macar motoarele cu cele mai slabe rezultate la testare.

                        Daca pe alt ulei scrie Made in germany, dar e destinat pietei estice, putem gandi ca si ala e "indoit", nu?
                        Last edited by mr.K; 15 May 2015, 07:57.

                        Comment


                        • La alte produse gen pasta de dinti, sampoane, etc intr-adevar ce e in vest e mai bun ca in est, testat personal, inca nu avem aceleasi produse la unele categorii, chiar daca ambalaju e identic.

                          La ulei nu stiu ce sa cred...dar totul e posibil.

                          De ce un Megane/Clio pt piata vestica nu are nici o treaba in termen de comparatie cu unu facut pt piata de est?
                          Sunt o groaza aduse de dincolo si alea nu se strica asa, numai astea de pe piata de est au mai multe probleme.
                          Asta e un fapt real, de ce un Clio costa mai mult in FR sau DE decat in tarile estice ?

                          Reno cere mai putin pt ca puterea de cumparare e mai mica, dar stati linistiti ca nu e aceeasi masina, nu e Reno milostiv ca nu au esticii bani.

                          Asa ca nu ma mir nici la ulei sa nu fie vreo diferenta.

                          Pe uleideulei de ce e Castrol de Germania si Castrol de Castrol...? ))

                          Comment


                          • Momentan, dupa revizie & aprox 50km cu Liqui Moly Top Tec 4300, parerile sunt impartite (la mine in cap...)
                            Consumul pare sa fie mai mare, insa am mers mai mult prin aglomeratie decat inainte.
                            Voi vedea, sa fac o medie de bun simt, pe 200-300km.

                            Comment


                            • De vreo luna merg pe Mobil 1 european formula (marketing, stiu) 0w40. Zic ei ca e garantat 15.000 de mile, eu am de gand sa-l tin doar 7000. Impresii obiective n-am, nici macar subiective. Cert e ca motorul toarce multumit
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • Originally posted by Octavian View Post
                                La alte produse gen pasta de dinti, sampoane, etc intr-adevar ce e in vest e mai bun ca in est, testat personal, inca nu avem aceleasi produse la unele categorii, chiar daca ambalaju e identic.

                                La ulei nu stiu ce sa cred...dar totul e posibil.

                                De ce un Megane/Clio pt piata vestica nu are nici o treaba in termen de comparatie cu unu facut pt piata de est?
                                Sunt o groaza aduse de dincolo si alea nu se strica asa, numai astea de pe piata de est au mai multe probleme.
                                Asta e un fapt real, de ce un Clio costa mai mult in FR sau DE decat in tarile estice ?

                                Reno cere mai putin pt ca puterea de cumparare e mai mica, dar stati linistiti ca nu e aceeasi masina, nu e Reno milostiv ca nu au esticii bani.

                                Asa ca nu ma mir nici la ulei sa nu fie vreo diferenta.

                                Pe uleideulei de ce e Castrol de Germania si Castrol de Castrol...? ))
                                Exact acesta a fost si rationamentul meu atunci cand pomeneam despre diferentele de pret si implicit cele calitative intre produsele comercializate pentru bogatii Europei si...restul.
                                Cat despre masini, sa nu mai vorbim, iarasi ai perfecta dreptate; meganul produs in Turcia e ...frate vitreg cu cel produs in Spania.
                                ...
                                Pai daca in Romania M1 a ajuns sa coste 36 lei litru, chiar si mai putin, atunci chiar e o problema; o mare problema va fi cred eu, cand M1 "adevarat" va costa 50-55 lei litru. Sunt curios daca va fi tot atat de utilizat. ; pentru ca, trebuie sa recunoastem, multi pun M1 pentru ca e..ieftin, iar lucrul asta se putea observa foarte usor acu' 3-4 ani, chiar aici pe forum.
                                ...
                                M1 nu prea se cumpara de pe site-ul pomenit de tine; despre Castrol, nu mai vorbesc. De ce oare?
                                Last edited by IancuMIC; 16 May 2015, 08:51.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google