Triax sau cum se numeste produce ulei atat pentru camion cat si pentru turisme , trebuie doar sa fii atent ce tip de ulei se potriveste pentru masina ta , oricum eu personal nu voi schimba prea curand brand-ul , nu vad de ce as renunta la Mobil1 NL pentru acest Triax.
Ce Tip De Ulei Folositi?
Collapse
X
-
Originally posted by Neohori View PostAtentie cu ulei de camion la logan . Motoarele de camion sunt proiectate pentru un regim normal de lucru intre 1000-1500 rpm , au un sistem foarte complex de racire al uleiului si din cite cunosc nici procentajul de molibden nu este indicat la turisme fiind foarte scazut . Desi firma la care se face referire produce uleiuri exceptionale pentru camioane personal nu-l recomand la turisme .
Tehnologia este brevetul din 2003 al lui INFINEUM (joint venture MOBIL SHELL)
Orice ulei ce are SM/CJ4 vascozitatile aprobate in respectivul motor de fabricant.... inglobeaza orice norma de raft de turisme benzina diesel (excluzand diesel cu DPF turisme) oricand..... deoarece cerinta de durabilitate din proiectare a motorului la flote e minim dubla in km.. deci si pachetul de aditivare difera in functie de cerinta industriei.
DE exemplu pt motoare diesel de LOGAN DIESEL fara DPF norma MB 228.5 de flota bate orice ulei de raft de autoturism orice marca ORIUNDE IN LUME deoarece momentan este norma cu cea mai mare performanta la impiedicarea uzurii la motor (IN TESTELE industriei PE MOTOARE) in 4 timpi diesel ce suporta respectiva vascozitate din tabelul MB.228.5
lista MB228.5 buna pt orice logan diesel fara DPF.
La benzina sant bune uleiurile de SM/CJ4
si doar un exemplu oarecare de la un ulei banal cu perf la uzura ale normelor...
Molybden trimer folosesc multi fabricanti de ulei inclusiv de autoturisme pana la 200ppm
Pt curiosi de ce asa ...
De la nr 1 mondial in aditivi pt fabricantii de ulei...
se cauta pe google
Molybdenum Additive Technology for Engine Oil Applications - Japan Tribology 2009
se se downloadeaza primul pdf din rank...
Comment
-
Originally posted by nec100 View Post...............
Orice ulei ce are SM/CJ4 vascozitatile aprobate in respectivul motor de fabricant.... inglobeaza orice norma de raft de turisme benzina diesel (excluzand diesel cu DPF turisme) oricand..... deoarece cerinta de durabilitate din proiectare a motorului la flote e minim dubla in km.. deci si pachetul de aditivare difera in functie de cerinta industriei.
......................................
...............
De ce sa ma complic sa bag ceva ce nu are aprobare de constructor, doar ca spune fabricantul uleiului ca pot...
Iar scormonesti dupa cai morti.
Comment
-
Originally posted by Fratello View PostNeavand certificare Renault este posibil sa intampin ceva probleme in service, daca vreau sa pun acest tip de ulei (Mobil 1 New Life 0W40) la Loganul meu (1.2 /16V) ?
Multumesc !
Comment
-
Care ati mai comandat de pe uleideulei.ro M1 NL flacon de 4L ? va intreb pentru ca mi-am luat eu , a sosit coletul , toate ok pana sa ma uit la abtibildul de pe bidon(cel frontal) , se pare ca s-a modificat putin acest "afis" in sensul c-a disparut aceea masinuta de formula 1 "Vodafone McLaren Mercedes - Tehnology partner". Stiti ceva de acesta modificare a ambalajului ? mie sa nu fie fake!!
Data ambalare/imbuteliere = 16.07.2014Last edited by prometheus; 12 June 2015, 16:28.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Poze cu noul bidon , sper sa fie un nou ambalaj si nu un veritabil fake , scuze pentru claritatea pozelor dar asta am avut acum pe moment de snapshot(cu o panarama de telefon).
Prima poza = logo-ul vechi(l-am pastrat de data trecuta)
Second poza = noul bidonLast edited by prometheus; 12 June 2015, 22:47.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Originally posted by prometheus View PostCare ati mai comandat de pe uleideulei.ro
intrebare: are ceva daca amestec 1,5 litri din elf evo "formula" veche cu cea noua ?
Comment
-
Eu am comandat acum 2 saptamanii, au fost foarte punctuali. Totul a ajuns la timp si de calitate! App domnu' NDL mersi de sfat. Merge total diferit masina cu sxr asta, si nu stiu de ce, dar am impresia ca e si mai iute, dar cel mai important este faptul ca parca mi-a scazut si consumul!
Comment
-
Nu e nimic contrafacut, asa e eticheta si pe bidonul de 1 l.
De curand au avut stoc zero la bidoanele de 4L, deci asta e noul lot de 4L.
E drept ca daca te uiti pe net la 4L sunt majoritatea cu F1, dar vor aparea tot mai multe in forma asta.
Eu zic ca n-ai de ce sa te stresezi (si eu o sa comand M1 0W40 de la ei pe vreo 2 luni).
PS: eu il iau pt performantele lui, nu ca are Vodafone si McLarenu pe el...
Momentan sunt singurii producatori care au scos manusile sa zic asa si au spus clar negru pe alb ce ulei este 0W40 si cat de sintetic este (grupa III+ combinata cu PAO)Attached FilesLast edited by Octavian; 13 June 2015, 10:46.
Comment
-
Sa lamurim lucrurile.
Grupa III: este constituită din uleiuri obţinute din petrol ce au fost hidro-izomerizate (hidro-cracate). Performanţele lor sunt net îmbunătăţite faţă de cele ale uleiurilor minerale din grupa II. Deşi moleculele lor nu sunt cu adevărat obţinute prin procedee de sinteză, aceste uleiuri s-au bucurat de-a lungul anilor de titulatura de uleiuri sintetice. Uleiurile hidrocracate aduc cu ele o parte din avantajele celor sintetice, dar nu au performanţele acestora.
Grupa IV: este constituită din poli-alfa-olefine (PAO) şi substanţe înrudite. Aceste hidrocarburi sintetice (SHC - Sinthetic Hydro Carbons) - PAO după cum sunt ele denumite uzual - sunt cu adevărat obţinute prin procedee ale ingineriei chimice şi produse prin reacţii catalitice relativ complexe. PAO sunt larg recunoscute ca oferind proprietăţi de excepţie pentru multe aplicaţii de lubrifiere datorită indicelui înalt de vâscozitate, a unui interval larg de temperatură.
Candva M1 0w40 era sintetic %; de vreo 3 ani e un HC. Va spuneam eu candva, legatura cu pretul...
Au fost nevoiti sa recunoasca compozitia noului M1; probleme de etichetare. Pana la urma e respect fata de clienti, totusi.
Aceasta este realitatea.Last edited by IancuMIC; 13 June 2015, 11:58.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
Comment