Se presupunea ca e sintetic veritabil din lipsa infomatiilor, acum vreo 5 ani au spus clar ce este defapt.
Greseala celor care au ceva habar (doar ceva) de uleiuri cand vad un hidrocracat zic pas, e hidrocracat si gata, e prost.
Majoritatea nu cunosc ca sunt mai multe niveluri de hidrocracare, plus (esential) pachetul de aditivi care il are uleiu.
Se spune de un esteric/PAO ca e the best money can buy, fara un pachet solid de aditivi e vax albina, poate fi mai slab decat unul din Gr III.
Vreau sa vad cand spune (si restul producatorilor) Cacastrol de EDGE 0W40 ca nu e un veritabil sintetic si sa fie la performantele Mobil1 0W40 (indicele de vascozitate net inferior, plus rezistenta mai slaba la stres, plus ca la rece curge mai prost, plus ca il cam "mananca" tractoarele).
Si ce sunt esterice/PAO au preturi prohibitive (pt un nivel de performanta nu foarte departe de un Gr III premium din prezent), mai bine interval mai scurt si pui un ulei premium decat o raritate d-asta care oricum nu-l ti in motor mai mult de 20000 km.
Greseala celor care au ceva habar (doar ceva) de uleiuri cand vad un hidrocracat zic pas, e hidrocracat si gata, e prost.
Majoritatea nu cunosc ca sunt mai multe niveluri de hidrocracare, plus (esential) pachetul de aditivi care il are uleiu.
Se spune de un esteric/PAO ca e the best money can buy, fara un pachet solid de aditivi e vax albina, poate fi mai slab decat unul din Gr III.
Vreau sa vad cand spune (si restul producatorilor) Cacastrol de EDGE 0W40 ca nu e un veritabil sintetic si sa fie la performantele Mobil1 0W40 (indicele de vascozitate net inferior, plus rezistenta mai slaba la stres, plus ca la rece curge mai prost, plus ca il cam "mananca" tractoarele).
Si ce sunt esterice/PAO au preturi prohibitive (pt un nivel de performanta nu foarte departe de un Gr III premium din prezent), mai bine interval mai scurt si pui un ulei premium decat o raritate d-asta care oricum nu-l ti in motor mai mult de 20000 km.
Comment