Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by einstein1984 View Post
    Deh, talpa si cip cirip tuningul nu au avut nimic de a face cu uzura aia prematura, uleiul a fost de vina....
    ce inseamna la tine talpa ? a folosi toata plaja de turatii nu e ceva anormal, pentru prevenirea problemelor de supraturare exista limitare si-atunci ar trebui sa fie acelasi lucru ca stai in 3000, 5000 sau 6000 rpm
    daca vorbim strict de motor n-ar fi trebuit sa crape indiferent cate turatii ar fi vazut
    softul nu cred ca l-a modificat
    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

    Comment


    • La mine (si nu numai la mine) limitarea am avut-o mult timp la 7000 si in mod frecvent saream in 6500-6800 pr tr II-III.
      D-aia zic, ca la un regim mai sever, se preteaza absolut un ulei cu performante mai bune decat cel de fabrica.
      Ca sunt o groaza la mpi-uri trecute de 400-500000 km cu DaciaOil fara nici o problema e perfect adevarat, dar in ce regim au mers alea?
      Majoritatea au vazut preponderent 2500-4000 rpm...ca la dizal...

      Comment


      • eu stiu ca patina+lantul sunt de vina, si pe h5f e fix aceeasi problema.
        patina se uzeaza, intinzatorul de lant se intinde si la un moment dat se intinde prea mult.
        uneori incepe sa piarda si presiune de ulei, privand partea de sus a motorului de presiunea necesara.
        lantul incepe sa calce pe varful danturii pinioanelor, incepe sa bata si voila.
        "cip" tuningul nu are nicio influenta. nu cred ca "warpii" aia se transmit prin lant.

        Comment


        • Originally posted by 827sam View Post
          ce inseamna la tine talpa ? a folosi toata plaja de turatii nu e ceva anormal, pentru prevenirea problemelor de supraturare exista limitare si-atunci ar trebui sa fie acelasi lucru ca stai in 3000, 5000 sau 6000 rpm
          daca vorbim strict de motor n-ar fi trebuit sa crape indiferent cate turatii ar fi vazut
          softul nu cred ca l-a modificat
          Pai strict motorul nu a crapat, ci patina de la ghidajul de lant. Compresie are, cuzineti are, nu uleiul trebuia sa protejeze patina aia de lant.
          Iar un motor facut sa aiba cuplu la 1900 de ture care merge la 4500 de ture toata ziua sau la 6500 ca i-au ridicat limitarea din cip cirip tuning nu o sa fie asa durabil al regimurile alea.

          Originally posted by Octavian View Post
          L
          Ca sunt o groaza la mpi-uri trecute de 400-500000 km cu DaciaOil fara nici o problema e perfect adevarat, dar in ce regim au mers alea?
          Majoritatea au vazut preponderent 2500-4000 rpm...ca la dizal...
          Ete minune, au mers exact asa cum sunt facute sa mearga si au tinut mult. Daca le puneai sa traga o remorca de 1100 de kile cat zice in carte tineau mai putin.
          Last edited by einstein1984; 26 June 2015, 10:07. Reason: Automerged Doublepost
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • Si eu am limitarea la 6500 insa nu-i vad rostul turelor peste 5700-5800 pentru ca puterea si cuplul scad mai mult decat daca-i dai superioara
            Normal ca se cere un ulei mai bun, asta incercam sa-i spun si eu lui ainstain, nu conteaza turele cat uleiul
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • Daca nu ii vezi rostu inseamna ca nu ai o mapa care sa-ti traga in turatii mari, la mine de la aprx 5000 rpm pana la 6600-6700 tragea beton pe 2 si 3, tr 4 urca usor la 6200 rpm

              Comment


              • Da sa stii ca fix harta de injectie nu-i permite sa traga la ture mari, nu arborele cu came si diametrul supapelor limiteaza asta....
                Si ce treaba are cu uleiul??? Cred ca e destul de clar ca uzura de lant de distributie acuzata de mr k la masina lui stoicanul nu are legatura cu uleiul in sine....
                Last edited by einstein1984; 29 June 2015, 08:33.
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • Sparg si eu gheata cu primul post.
                  Am folosit pana acum castrol full syntetic 5w40 schimbat la 15000
                  Masina are 120000 k 1.4 mpi face aproximativ 12000 km/an din care cam 4000 k extraurban. Am intrat pe siteul castrol si am vazut ca recomanda pt masina mai sus mentionata edge titanium 0w30. Ce parere aveti ? Multumiri

                  Comment


                  • Am folosit pana acum castrol full syntetic 5w40
                    Nu are tupeu Castrol sa scrie FULL pe 5w40. Poate scria FULLY, ceea ce e alta mancare de peste, carevasazica nu e peste spada ci caras.
                    Castrol de care, Magnatec?
                    Last edited by mr.K; 1 July 2015, 09:19.

                    Comment


                    • Va spuneam candva, de ce am mai multa incredere in uleiurile produse pentru piata germana; pentru restul e altceva.
                      Cam despre asta e vorba.
                      Attached Files
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • http://www.oil-store.de/product_info...Litre-Box.html 17 euro livrarea la 5 litri.

                        Pe de alta parte, uite ca Motul 8100 e VOllsyntetiche.... NU HC synthese
                        Last edited by einstein1984; 1 July 2015, 13:07. Reason: Automerged Doublepost
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment


                        • @ mr.K Da este Magnatec. Initial cand am vazut postul tau m am blocat un pic , stiu engleza doar pentru conversatie. Am cautat pe nenea google si FULLY=COMPLET
                          Ce sa intelegem ?
                          @ Iancu Mic ai dreptate. Si Loganul facut in Romania pentru Germania este altceva.
                          Pe siteul respectiv pe bidoane nu scrie ( cum se lauda ei )explicit Made in Germany ci Made in the EU ceea ce se poate interpreta.
                          Totusi nu i mi da nimeni nici o parere. Ma intereseaza mai mult referitor la clasa de vascozitate 0w30.

                          Comment


                          • Nu ai motive reale sa pui un ulei apartinand clasei de vascozitate 0W30. In rest, orice clasa de ulei, incepand cu 5w30, 5w40 si daca vrei, 0w40, vor fi alegeri corecte.
                            ...
                            Despre fully, care e o ...gaselnita a producatorilor de a induce consumatorul in eroare, care va asocia imedial termenul cu full, nu are rost sa discutam; s-a tot discutat.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • Ideea era ca pe siteul castrol ei recomanda pt logan 1.4 edge 0w30 .

                              Comment


                              • @IancuMic, atunci motul 8100 ala care a vollsyntetiche, e grupa 3 si 4 sau e HC?
                                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google