If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Deh, talpa si cip cirip tuningul nu au avut nimic de a face cu uzura aia prematura, uleiul a fost de vina....
ce inseamna la tine talpa ? a folosi toata plaja de turatii nu e ceva anormal, pentru prevenirea problemelor de supraturare exista limitare si-atunci ar trebui sa fie acelasi lucru ca stai in 3000, 5000 sau 6000 rpm
daca vorbim strict de motor n-ar fi trebuit sa crape indiferent cate turatii ar fi vazut
softul nu cred ca l-a modificat
La mine (si nu numai la mine) limitarea am avut-o mult timp la 7000 si in mod frecvent saream in 6500-6800 pr tr II-III.
D-aia zic, ca la un regim mai sever, se preteaza absolut un ulei cu performante mai bune decat cel de fabrica.
Ca sunt o groaza la mpi-uri trecute de 400-500000 km cu DaciaOil fara nici o problema e perfect adevarat, dar in ce regim au mers alea?
Majoritatea au vazut preponderent 2500-4000 rpm...ca la dizal...
eu stiu ca patina+lantul sunt de vina, si pe h5f e fix aceeasi problema.
patina se uzeaza, intinzatorul de lant se intinde si la un moment dat se intinde prea mult.
uneori incepe sa piarda si presiune de ulei, privand partea de sus a motorului de presiunea necesara.
lantul incepe sa calce pe varful danturii pinioanelor, incepe sa bata si voila.
"cip" tuningul nu are nicio influenta. nu cred ca "warpii" aia se transmit prin lant.
ce inseamna la tine talpa ? a folosi toata plaja de turatii nu e ceva anormal, pentru prevenirea problemelor de supraturare exista limitare si-atunci ar trebui sa fie acelasi lucru ca stai in 3000, 5000 sau 6000 rpm
daca vorbim strict de motor n-ar fi trebuit sa crape indiferent cate turatii ar fi vazut
softul nu cred ca l-a modificat
Pai strict motorul nu a crapat, ci patina de la ghidajul de lant. Compresie are, cuzineti are, nu uleiul trebuia sa protejeze patina aia de lant.
Iar un motor facut sa aiba cuplu la 1900 de ture care merge la 4500 de ture toata ziua sau la 6500 ca i-au ridicat limitarea din cip cirip tuning nu o sa fie asa durabil al regimurile alea.
L
Ca sunt o groaza la mpi-uri trecute de 400-500000 km cu DaciaOil fara nici o problema e perfect adevarat, dar in ce regim au mers alea?
Majoritatea au vazut preponderent 2500-4000 rpm...ca la dizal...
Ete minune, au mers exact asa cum sunt facute sa mearga si au tinut mult. Daca le puneai sa traga o remorca de 1100 de kile cat zice in carte tineau mai putin.
Last edited by einstein1984; 26 June 2015, 10:07.
Reason: Automerged Doublepost
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Si eu am limitarea la 6500 insa nu-i vad rostul turelor peste 5700-5800 pentru ca puterea si cuplul scad mai mult decat daca-i dai superioara
Normal ca se cere un ulei mai bun, asta incercam sa-i spun si eu lui ainstain, nu conteaza turele cat uleiul
Daca nu ii vezi rostu inseamna ca nu ai o mapa care sa-ti traga in turatii mari, la mine de la aprx 5000 rpm pana la 6600-6700 tragea beton pe 2 si 3, tr 4 urca usor la 6200 rpm
Da sa stii ca fix harta de injectie nu-i permite sa traga la ture mari, nu arborele cu came si diametrul supapelor limiteaza asta....
Si ce treaba are cu uleiul??? Cred ca e destul de clar ca uzura de lant de distributie acuzata de mr k la masina lui stoicanul nu are legatura cu uleiul in sine....
Sparg si eu gheata cu primul post.
Am folosit pana acum castrol full syntetic 5w40 schimbat la 15000
Masina are 120000 k 1.4 mpi face aproximativ 12000 km/an din care cam 4000 k extraurban. Am intrat pe siteul castrol si am vazut ca recomanda pt masina mai sus mentionata edge titanium 0w30. Ce parere aveti ? Multumiri
Nu are tupeu Castrol sa scrie FULL pe 5w40. Poate scria FULLY, ceea ce e alta mancare de peste, carevasazica nu e peste spada ci caras.
Castrol de care, Magnatec?
@ mr.K Da este Magnatec. Initial cand am vazut postul tau m am blocat un pic , stiu engleza doar pentru conversatie. Am cautat pe nenea google si FULLY=COMPLET
Ce sa intelegem ?
@ Iancu Mic ai dreptate. Si Loganul facut in Romania pentru Germania este altceva.
Pe siteul respectiv pe bidoane nu scrie ( cum se lauda ei )explicit Made in Germany ci Made in the EU ceea ce se poate interpreta.
Totusi nu i mi da nimeni nici o parere. Ma intereseaza mai mult referitor la clasa de vascozitate 0w30.
Nu ai motive reale sa pui un ulei apartinand clasei de vascozitate 0W30. In rest, orice clasa de ulei, incepand cu 5w30, 5w40 si daca vrei, 0w40, vor fi alegeri corecte.
...
Despre fully, care e o ...gaselnita a producatorilor de a induce consumatorul in eroare, care va asocia imedial termenul cu full, nu are rost sa discutam; s-a tot discutat.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment