Originally posted by prometheus
View Post
Ce Tip De Ulei Folositi?
Collapse
X
-
Filtrul este de origine nu vad de ce ar fi problema de la el , dar treaba asta cu stingerea intarziata dimineata se intampla numai daca las masina nepornita 2-3 zile. Ideea e ca inainte de schimbul de ulei nu-mi facea treaba asta.Last edited by prometheus; 10 July 2015, 18:44.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
E nasol ca ai temerile astea (stiu cum e sa ti se puna ceva pe neuron) , urmareste in continuare comportamentu (vezi si la joja culoarea cum se schimba in timp) .
Eu am cumparat de doua ori de la ei (Valvoline) inclusiv filtrele si nu am dubii. Apropo, nu mai bag in veci Q8 5W40 in tractor, incomparabil mai prost decat Valvoline SynPower 5W40. De la bun inceput am observat ca e cam zgomotos motorul cu Q8, dar nestiidu-i zgomotele am zis ca asa-i el mai "tractor".
Cu Valvoline are un zgomot frumos de bondar si nu ma mai irita la ureche daca il duc in ~4000 rpm , diferenta prea mare de zgomot ca sa spun ca pot fi comparate.
Odata zgomotul per ansamblu (volum indubitabil mai mare cu Q8 ) cat si zgomotele mai ascunse , cu Q8 aveam un tzacanit de culbutor (asa se auzea tzac tzac tzac) cu Valvoline nici urma de acel zgomot.
La rece cu Q8 imi tzacanea cateva secunde si se auzea bine, cu Valvoline foarte putin (1-2 sec) si aproape imperceptibil.
Comment
-
Este foarte posibil ca supapa din filtrul nou sa nu etanseze corect si in aceste 2-3 zile sa lase uleiul din orificiile motorului sa se scurga in baia de ulei,becul de la ulei avand stingere intarziata.Incearca si filtrele ulei Mahle-Knecht (OC475 pt.1.2 16v),eu d-astea folosesc de ceva timp.Este filmulet si pe Youtube cu diferenta de constructie intre aceste Mahle-Kneckt si alte filtre.Am postat poze in topicul Intretinere-Revizii Dacia Logan Benzina,pagina 174,post 3467 cu aceste filtre.
Comment
-
Neah; nici aici n-ai nimerit-o.
Supapa de care vorbesti, impiedica uleiul sa se scurga din filtru; il tine amorsat. Circuitul de ungere e mult mai vast si nimic nu impiedica uleiul sa se scurga de pe cilindri, arbore cotit, pinioanele distributiei, de pe bolturile pistoanelor si sa ajunga in baie.
Macar acum ai inteles, unde te-ai exprimat gresit?Last edited by IancuMIC; 10 July 2015, 22:47.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Un filtru cu supapa de retur proasta creste timpul de amorsare a circuitului. Poti avea mama uleiului ca tot cu intarziere ti se stinge becul. Asa cam ca la prima pornire dupa schimbarea uleiului.[Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!
Comment
-
Daca nu se pune ulei nou in filtrul de ulei nou la montarea lui,intarzierea stingerii becului o sa fie mai mare la prima cheie dupa schimb.
@IancuMic,da,m-am exprimat gresit,am facut referire la acele canale de ungere nu de ungerea prin barbotare.
Comment
-
Exact, la revizie, mecanicul a pus ulei nou in filtru si apoi l-a montat. Fiindca nu m-a interesat prea mult acest aspect nu i-am dat importanta. Confirm pornirea GMV destul de des extraurban cu dacia oil pe un logan mcv 1.6 Mpi fata de elf de la sandero care porneste mai greu. Probabil cu alte uleiuri porneste mult mai rar, dar fiind masina in garantie, o sa folosesc elf.
Comment
-
Originally posted by prometheus View PostE pai uite ca inca n-am gasit uleiul bun ca de cand am trecut la al doilea schimb de MObil 1 NL becul la presiune ulei mi se stinge muult mai lent la prima pornire dimineata din aceasta cauza am indoieli de autenticitatea flaconuluui de 4l.
Informatia o detin de la un tip care detine o flota si folosea Castrol si Valvoline. A renuntat la ele si acum isi aduce personal uleiul din Germania, la butoaie.
Asta nu inseamna ca tot ce poarta eticheta Mobil, Castrol, Elf, Valvoline este contrafacut.
Trebuie sa aveti grija de unde il cumparati.
Comment
-
Importanta precizarea mai ales ca in ultimii ani piata pieselor auto si a uleiurilor de motor este invadata de produse contrafacute; vezi filtre de ulei, printre altele.
Din punctul meu de vedere e de preferat un ulei de calitate medie, sa zicem, dar "curat", in detrimentul unuia pompos, "tunat".
Primul indiciu al provenientei unui ulei ar trebui sa fie pretul, pentru ca, in general, lumea intreaba mai intai de pret dupa aceea despre uleiul in sine si pentru ca exista cerere, "baietii buni" s-au gandit sa o satisfaca.
...
In aceasta ordine de idei, m-am orientat catre un ulei mai putin titrat, dar avand garantia unui produs original.Last edited by IancuMIC; 12 July 2015, 09:17.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by clanţă View PostBidoane de Mobil ,Castrol ,Valvoline si Elf avand acelasi continut - ADICA ULEI DE MOTOR PRISTA - descoperite in Jilava , o localitate limitrofa Bucurestiului
Informatia o detin de la un tip care detine o flota si folosea Castrol si Valvoline. ........................
Se stie ca abunda piata de piese contrafacute in domeniul auto, dar stiri d-astea culese de la radio sanț nu le pot lua in seama 100% daca nu au suport.
Adica trebe sa ai ceva informatii in scris, sa gasesti ceva pe net.
Originally posted by tirum76 View Postsi ceare prista draci pe el , al dai jos la 8 - 10 mii de km si mere si ala
Comment
-
Eu filtrul de ulei l-am luat de pe Piesenet.ro , refuz sa cred ca ar fi contrafacut desi nu este imposibil.
Cat despre ulei in afara ca simt ca se stinge becul de presiune ulei o idee mai intarziat dim. nepornita de vreo cateva zile , motorul merge la fel ca la primul schimb de mobil1 nl fara zgomote ciudate , exact cum il stiam eu .Last edited by prometheus; 12 July 2015, 12:00.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
Comment