If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
......................
Curatarea motorului se face cu solutii dedicate. Asta cu uleiul care curata in cateva sute de Km e ca si cand ai sterge praful: carpa se innegreste dar mizeria ramane lipita.
Vrei sa zici cu flash engine, o mare porcarie.
Fie lasi uleiu sa-si faca treaba (vezi poza) fie metoda profesionala, il desfaci bucati si cureti piesa cu piesa.
In America este o traditie sa se faca flush engine inaintea schimbului de ulei. Cel putin trei sferturi dintre masini, fac flush engine. Daca se respecta indicatiile, nu se intampla nimic rau. Personal nu vad rostul unui flush engine cu uleiurile de acum mai ales daca se face schimbul in mod constant. Poate ca acum 30-40-50 de ani, era mai mult decat necesar, acum e mai mult moft.
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
@madhorsefuzzy Deci ce ulei Wolf 5W40 s-a folosit: Vitaltech PI C3 sau Vitaltech simplu?
Vitaltech simplu
@ madhoresefuzzy Curatarea motorului se face cu solutii dedicate. Asta cu uleiul care curata in cateva sute de Km e ca si cand ai sterge praful: carpa se innegreste dar mizeria ramane lipita. [/QUOTE]
Intenționez sa fac și treaba asta, deja am cumpărată o soluție de la Liqui Moly
ÃŽntrebare : Ce au în plus uleiurile castrol professional vad ca pe site-ul lor nu sunt trecute? Intre un ulei castrol professional cu api SL/CF adus din Germania și un ulei cu aceiași clasa de vâscozitate din România dar ne"Professional" și api SN/CF pe care îl recomandați?
nici eu nu inteleg de ce vrei sa-i faci engine flush. eventual poti lua 2-3 bidoane de ulei bun, sn, si il schimbi de 2-3 ori la interval de 2 luni fiecare, iti face motorul bibelou in interior
ce interval de timp si km ai facut la schimbul de ulei ca sa se justifice engine flush? ai tinut uleiul cate 20-30 de mii de km intre schimburi? e mal in motor?
@ady_gsa:
1. Sa imi zici cum ti se pare engine flush-ul de la Liqui Moly. Eu am folosit Motul, foarte bun si apoi Wynn's, foarte slab, cam degeaba.
2. De ce nu pui Magnatec in continuare daca pana acum ai fost multumit? Probleme ai avut cu Wolf.
3. SN e mai bun ca SL.
4. Sa stii ca mai fac si altii uleiuri nu doar Castrol: Mobil, Elf, Motul, Liqui Moly, etc.
Lasati bre omul sa-si curete motorul!
Pui un filtru nou de ulei, bagi zeama minune, astepti 10-15 minute la relanti si golesti uleiul. Schimbi din nou filtrul de ulei, pui ulei nou si esti linistit!
Si daca tot ai engine flush de la Liqui Moly de ce nu incerci si un ulei de la ei din gama Synthoil? Un 0w40, 0w30 sau 5w40!
Mi-a placut asta cu "sa bagam 3 bidoane de ulei" x 150/200 de lei bidonul ca sa curatam motorul!
A facut un coleg flush la un 1,6 16V de golf 4; carmazul antrenat de pe galeriile de ungere a blocat sorbul pompei pe autostrada la 180 la ora... rezultatul a fost cu biele iesite prin bloc de la griparea cuzinetilor.
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Nasol. Cica trebuie sa golesti uleiul dupa ce-i pui flush nu sa-i dai in goarna cu 180 pe autostrada.
Asta e din categoria: s-a facut flush, nu stim cum (produse, operatie in sine), nu stim ce era cu masina inainte de flush, da a iesit nasoala deci nu e bun flush-ul in general.
Omul e inginer de meserie si a urmat recomandarile de pe bidonul de flush, adica a schimbat uleiul, gripajul s-a comis cu ulei proaspat.
Produsul era unul de la renault (mai scump si mai bun decat ce iei tu din supermarket, curata si injectoare daca il pui in rezervor), care il recomanda si ei pentru dieseluri cu probleme (dciuri de prin 2007).
Masian mergea bine inainte de flush, insa codul ala motor e cunoscut pentru belele de pompa de ulei(la demontare s-a dovedit buna, doar sorbul infundat).
Deci flushul e naspa. Ma rog, tu recomanzi sa schimbe lumea distributia la 100 000 km in loc de 60 000, sa faca flush la motor, cred ca lucrezi la dezmembrari si vrei sa-ti faci clienti.
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Omul e inginer de meserie si a urmat recomandarile de pe bidonul de flush, adica a schimbat uleiul, gripajul s-a comis cu ulei proaspat.
Produsul era unul de la renault (mai scump si mai bun decat ce iei tu din supermarket, curata si injectoare daca il pui in rezervor), care il recomanda si ei pentru dieseluri cu probleme (dciuri de prin 2007).
Masian mergea bine inainte de flush, insa codul ala motor e cunoscut pentru belele de pompa de ulei(la demontare s-a dovedit buna, doar sorbul infundat).
Deci flushul e naspa.
1. Cat costa flush-ul Reno de Reno si cat costa solutia folosita de mine? Da zi punctual X RON si Y RON.
2. Tu ai incredere mai mare intr-un produs 2 in 1 (si motor si injectoare) decat in produse dedicate pentru ca scrie pe el Renault?
3. Si da un flush poate strica un motor daca e plin de mizerii si flush-ul nu le dizolva complet inainte de drenarea uleiului.
Ma rog, tu recomanzi sa schimbe lumea distributia la 100 000 km in loc de 60 000, sa faca flush la motor, cred ca lucrezi la dezmembrari si vrei sa-ti faci clienti.
Hai sa nu ne confundam intre noi. Eu am schimbat-o la 80.000Km si 5 ani si nu am recomandat nimanui sa schimbe la intervale in afara cartii. Chiar am zis ca nu mai depasesc 4 ani sau 60.000Km dupa ce cureaua de accesorii era crapata toata. Deci confunzi.
Am folosit asa ceva la un matiz, avea 19x.xxx km si o gramada de depuneri de marmelada prin capacul de chiulasa.
Am bagat cox vreo cativa km prin bucuresti sa fie uleiul incins bine, am bagat flush si am urmat instructiunile. Am golit, am bagat un elf, cel mai ieftin, am mers ceva cu masina, nu mai stiu exact cat. Cand am dat afara si elful asta dupa cateva zile si vreo 100 - 200 de km era deja negru.
Am bagat un ulei mai bun si asta a ramas curat.
De atunci masina merge cu schimburi de ulei numai cand isi aminteste proprietarul si incepe sa consume ulei dupa ce trec vreo 10.000 km de la revizie.
Vreo 20 de euro era produsul ala, si fiind un solvent petrolier puteai sa diluezi si vospea cu el, nu doar sa cureti injectoare sau gume din motor. Incredere aveam pentru ca a readus din morti multe motoare cu segmenti gumati fara compresie (alternativa era oricum alt motor daca asta nu mergea )sau injectoare lipite de lacuri. Doar ca la VW se pare ca motorul a fost mai sensibil deci de vreun vehicul de al meu nu se va apropia asa ceva "preventiv" cum recomanda unii.
Succesuri.
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment