m1 5w30 e mai rezistent decat 0w40 la forje
adica 5w30 esp formula are punct de aprindere 254 de grade iar 0-40 pe la 230...deci 24 de grade diferenta pt 5w30
e mai putin probabil sa pape m1 5w30 decat m1 0w40... si pe mine ma tot mananca sa incerc si 0w40 de la m1 dar parca nu as vrea sa mai supun motoru la inca un ”stres” cu schimbatu vascozitatii uleiului...
daca si dr_mke a trecuta de la 0w40 la 5w30 m1 la bmw-u din dotare...zic ca e ok si pt logan
adica 5w30 esp formula are punct de aprindere 254 de grade iar 0-40 pe la 230...deci 24 de grade diferenta pt 5w30
e mai putin probabil sa pape m1 5w30 decat m1 0w40... si pe mine ma tot mananca sa incerc si 0w40 de la m1 dar parca nu as vrea sa mai supun motoru la inca un ”stres” cu schimbatu vascozitatii uleiului...
daca si dr_mke a trecuta de la 0w40 la 5w30 m1 la bmw-u din dotare...zic ca e ok si pt logan
Comment