If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
dat fiind faptul ca ascult motorul mereu..merg cu muzica incet sa aud daca troncane, bate....(cu alte cuvinte sunt nebun, stiu....) incep cu super 3000...maine il iau...filtru de ulei am...de origine....deci gata....singura mea teama este sa nu fie mai galagios, dar pana nu il pun...nu am de unde sa stiu...plus ca masina are 42.000km....sigur ii face bine...))
maine ma trezesc la 6....ma culc. nb. revin maine cj pareri
Last edited by enc_edy; 6 November 2015, 00:49.
Reason: Automerged Doublepost
depinde la ce pret iei 5w40-u.. ma gandesc ca vrei elf sau ceva... daca-l iei din supermarket, mai bine iei 5w30/0w40 de la mobil 1 ca au acelasi pret, 50 de lei/l, nu are rost sa iei 4l de elf mai scump decat 3l de mobil 1
de unde au scos pretul asta la elf evo sxr 5w40 ?!
mai bine il baga pe asta, la 90 de lei 4 itri e cel mai bun. eu numai cu asta merg. de ce sa dau 160-200 pe new life 0w40 ?!
Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.
Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.
Tin sa va anunt ca am schimbat uleiul.....))))))) eu si cei de la NASCAR ce mai schimbam asa des uleiul...P:P
Am introdus in vestitul motor 1.4 MPI by Renault, Mobil Super 3000 x1 5w40 Fully Syntetic (cica).....
Ca si prima parere (drumul de la service la birou, aprox 15 km) vav de acest ulei, este ca motorul parca nu mai este asa galagios (efectul placebo functioneaza la puterea lui maxima) si cam atat momentan....
Am mai observat o diminuare a tzacanitul de care ma plangeam cu ceva timp in urma (parca nu se mai aude de loc..) STAU CU CEVA EMOTII SA NU INCEAPA IAR SA TZACANE....))
Momentan, nu am mai multe info....
Pe ulei am dat 94 RON, fabricat in iunie 2015 in Italia....
fully syntetic nu e full syntetic. asa scrie si pe elf evo sxr, care nu e full, dar care cred ca ar fi mers mai binesi costa la fel cu mobilul bagat de tine.
elf evo sxr, care nu e full, dar care cred ca ar fi mers mai binesi costa la fel cu mobilul bagat de tine.
Tu crezi doar ca ar fi fost mai bine, eu stiu sigur ca nu ar fi fost mai bine. Le-am avut pe amandoua.
Daca n-ai bagat decat Elf, mai ai si dci, de unde stii tu cum e cu Mobil 3000?
Vezi ca vine frigu', pune Mişlănurile pe masina.
Mobil Super 3000 x1 5w40 Fully Syntetic (cica).....
Nu e ultra, full, mega sintetic, dar isi face treaba bine. La 94 de lei, atat se putea.
La 150 de lei sareai la clasa superioara, Mobil1.
Crezi că e vreunul sintetic 100% dintre cele de larg consum?
Fully scrie și pe M1, nu doar pe M, dar cu certitudine M1 e mai bun decât M și în mod sigur are procent mai mare de sintetic. Anterior M1 5W30 ESP, pe care-l folosesc de mult timp, am avut 2 schimburi cu acest M 3000 5W40 și pot spune că este diferență între ele, cea mai importantă pentru mine, durabilitatea. Nu știu cum e Elf, dar de Castrol Magnatec am fugit mâncând pământul. Folosit pe mașina de serviciu de alții înaintea mea, mers și eu în virtutea inerției, apoi pus M 3000, apoi M1, care e mult peste Magnatec
nu ai cum sa te plictisesti pe forum-ul asta......este, nu este full syntetic, sper sa isi faca treaba mai bine decat precedentul (Elf Evolution ST 10w40) si sa nu mai tzacane motorul...(cu toate ca nu inteleg dc nu tzacane cu 5w40 si tzacane cu 10w40 in conditiile in care 10w40 este mai vascos.....) iar mie imi tzacaneau culbutorii la cald (4 liniute), nu la rece....
Imi poate explica si mie cineva? dau o bere!!!!
nu intelegi o chestie elementara: faptul ca un ulei e foarte vascos, asta nu inseamna automat ca e si bun, ba din contra. de ce crezi ca 10w40 e atat de ieftin? ca e bun?
la 70 de lei 4 l de 10w40.. pai scuza-ma dar mai bine ii pun ulei de masline, ca ala e mai scump )
fiind atat de vascos nu ajunge peste tot, se ”deplaseaza” greu, etc pe cand unul fluid curge/se misca mult mai repede chiar si la cald
uleiul are multiple functii: racirea motorului, curatarea lui, frecari mai reduse (cu un ulei mai subtire), proprietati anticoroziune etc etc
daca vrei sa-ti mentii motorul la un nivel optim de ”performanta” trebuie sa urmezi o reteta relativ simpla: filtru de aer sa fie schimbat mai des, cam la 5-6 mii de km functie si de cat praf e prin atmosfera, sa-i bagi un ulei bun (5w30/0w40) si sa-i pui niste bujii mai de doamne ajuta
Last edited by cristi....; 6 November 2015, 15:38.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment