Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • este normal sa se auda mai tare ca unul cu 150k km? ))

    exista vreun posesor de logan care a bagat Mobil super 3000 si sa il pape? ca am citit destul de mult si parerile sunt impartite.....unii k il papa, alti k nu....
    Last edited by enc_edy; 7 November 2015, 13:47. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • Motorul masinii socrului tau se aude asa de silentios ptr. ca are marmeleada 10w40 in el. Probabil asa a avut mereu (nu comentez daca e bine sau rau). Motorul e mai silentios cu un ulei mai vascos.
      Si eu am auzit motoare de taximetre cu 3-4 sute de mii la bord si care se auzeau mai silentios decat al meu, pe care-l hranesc cu 0w40. Si alea de cand se stiu au mers doar cu 10w40 in ele...de taximetre vorbesc.
      Last edited by Kojak; 7 November 2015, 17:26.

      Comment


      • n-are absolut nimic motorul, se aude perfect normal

        Comment


        • Asa se auzea si al meu cu Dacia Oil si cu Elf 5W30. Cu alte uleiuri 5W40 se aude mai silentios.

          Comment


          • multumesc ptr implicare. o las in pace....o spune ea daca o doare ceva....pana atunci...blana...

            Comment


            • Salut...eu inainte sa montez gpl puneam elf 5w30 acu pun elf 10w40 STI.
              Parca invarte mai greu iarna dar nu stiu daca este de la ulei sau frig,benzina statuta,bujii etc.
              Ca pret e accesibil 65 de lei 4 litri.

              Comment


              • Dupa sute de ore de citit, am ajuns la concluzia ca 10w40 este prea gros ptr motparele pe benzina. 5w40 este mult mai ok. Nu iti recomand unul anume ptr ca incepe o discutie interminabila.....cati km are masina? la 150k este ok 10w40.....
                eu as verifica intai bateria si apoi uleiul.

                Comment


                • Cum as proceda eu , daca pe viitor voi constata la un rulaj de x km ca incepe sa-mi pape actualul M1 0w-40 atunci voi trece pe 5w-40/5w-30 daca-l papa si pe asta atunci trec pe 10w-40 si daca-l consuma si pe asta in ritm alert ... no problem oricum este de doua ori mai ieftin decat "fratii" lui mai subtirei.
                  Last edited by prometheus; 7 November 2015, 21:21.
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • Originally posted by enc_edy View Post
                    Dupa sute de ore de citit, am ajuns la concluzia ca 10w40 este prea gros ptr motparele pe benzina. 5w40 este mult mai ok. Nu iti recomand unul anume ptr ca incepe o discutie interminabila.....cati km are masina? la 150k este ok 10w40.....
                    eu as verifica intai bateria si apoi uleiul.
                    Am 135000 de km...si nu consuma ulei..am zis ca pentru gpl e mai bun un ulei putin mai gros...

                    Comment


                    • eu as merge pe 5w40 si daca il papa (simtitor), as trece pe 10w40

                      Comment


                      • degeaba e gros uleiul daca are punctul de aprindere scazut. de obicei 10w40 nu prea trece de 200 de grade punct de aprindere

                        ei, 5w30 m1 de ex are punct de aprindere 254 de grade, se preteaza mult mai bine la gpl decat10w40... in concluzie un ulei mai subtire are o capacitate de ”inmagazinare” a caldurii si o rezistenta termica mult superioara unui ulei conventional, semi sintetic, de cea mai joasa speta.. mai slab decat 10w40 nu cred ca exista decat motrio 15w40

                        un motor aspirat caruia i s-a dat un ulei de calitate si care a fost schimbat la timp nu prea are voie sa pape ulei. daca papa ulei denota o uzura pronuntata, adica o ingrijire +/- utilizare necorespunzatoare
                        Last edited by cristi....; 8 November 2015, 00:12.

                        Comment


                        • Originally posted by prometheus View Post
                          Cum as proceda eu , daca pe viitor voi constata la un rulaj de x km ca incepe sa-mi pape actualul M1 0w-40 atunci voi trece pe 5w-40/5w-30 daca-l papa si pe asta atunci trec pe 10w-40 si daca-l consuma si pe asta in ritm alert ... no problem oricum este de doua ori mai ieftin decat "fratii" lui mai subtirei.
                          Cu un 0W40 sau 5W40 de calitate schimbat regulamentar, iesi la pensie cu motoru, pica tabla de pe utilaj si nu ai sa fii nevoit sa schimbi vascozitatea.

                          Dar...ca idee la ce ai spus, daca ar fi sa se intample, ai proceda absolut gresit.

                          Nu poti sa ii dai un 5W30 dupa ce motoru a rulat cu 0W40 sau 5W40 si prezinta uzuri de batranete, cu atat mai rau un 10W40 (adica motoru e obosit, in loc sa il ajuti cu un ulei bun, ii dai altu mai slab calitativ)

                          In asemenea caz cel mai pretabil este sa treci la un 5W50 de calitate, vascozitatea mai mare compenseaza intr-o oarecare masura uzurile de la lagari, plus rezistenta (de regula) mai mare la forfecare la un ulei vascos gen 5W50 fata de unul "subtire" gen 5W30/5W40.

                          Un 10W40 nu e mai vascos decat un 0W40, la temperatura normala de lucru au cam aceeasi vascozitate.
                          La rece da, 10W40 e mai vascos decat un 0W40/5W40, lucru care nu face deloc bine la motor la prima cheie.

                          10W40 l-as scoate din orice discutie dupa capu meu.
                          Last edited by Octavian; 8 November 2015, 10:41.

                          Comment


                          • Dragilor,
                            Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o explicatie logica? dc imi bat culbutorii cu ulei 5w40 doar intre 2 liniute si 4 liniute? la cald este logic...se dilata...la rece dc nu bat? doar de la 2 liniute pana la 4.....masina are 42.000km.....si a mers o perioada de la 15.500km pana la 42.000 km cu 10w40....akm am pus 5w40 si masina merge extraordinar....dar de la 2 liniute bat culbutorii pana la 4...dupa se opresc.....care este principiul? am cautat pe net de am obosit...sa vad cand se incalzesc de unde se incepe dilatarea...de la axa sau de la supapa.dar nu am gasit nicio explicatie logica..ma ajutati pls?

                            Comment


                            • Nu prea e explicație pt ca nu are logică.
                              Culbutorii tzacane la rece .
                              Baga o inregistrare audio, mpi-ul tzacane din fire...

                              Comment


                              • eu am gasit una....cand o pornesti la rece, sta in 1500 de ture si se face ungerea....cand scade turatia, nu mai exista ungere la relanti.....si se aud culbutorii pana se dilata

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google