Stie pe naiba.
Cat timp hidrocracatele sunt considerate sintetice, inseamna ca avem parte numai de uleiuri full/fully/100% sintetice.
Cat timp consideram gr III uleiuri semisintetice de inalta calitate, inseamna ca in 90% din cazuri folosim uleiuri semisintetice de inalta calitate )
Pe mine nu ma (mai) deranjeaza, diferenta o face gradul de rafinare si pachetul de aditivi.
Ca exemplu (ce am folosit) Q8 5W40 si Valvoline Syn 5W40, ambele "sintetice" grIII, dar fara nici o legatura intre ele - primul slab spre foarte slab=varza inca de nou, al doilea un ulei decent care se tine bine pana pe la 7-8000 km.
Daca vrei adevarat sintetic din gr IV se mai gasesc pe piata (inca)RedLine si alte d-astea care nu-si justifica pretul (cel putin nu la noi)
Cat timp hidrocracatele sunt considerate sintetice, inseamna ca avem parte numai de uleiuri full/fully/100% sintetice.
Cat timp consideram gr III uleiuri semisintetice de inalta calitate, inseamna ca in 90% din cazuri folosim uleiuri semisintetice de inalta calitate )
Pe mine nu ma (mai) deranjeaza, diferenta o face gradul de rafinare si pachetul de aditivi.
Ca exemplu (ce am folosit) Q8 5W40 si Valvoline Syn 5W40, ambele "sintetice" grIII, dar fara nici o legatura intre ele - primul slab spre foarte slab=varza inca de nou, al doilea un ulei decent care se tine bine pana pe la 7-8000 km.
Daca vrei adevarat sintetic din gr IV se mai gasesc pe piata (inca)RedLine si alte d-astea care nu-si justifica pretul (cel putin nu la noi)
Comment