Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Hirayama View Post

    Pace tie, "baga elf evolution 5w40 sxr" , e crema cremelor, lasami mie M1/redline etc 0w40
    Merg masinile de la Reno in Franta, cu Elf, pana ajung la casare, iar noi facem nazuri si ne temem ca se vor strica ultra motoarele de pe Logan; sa fim seriosi.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • si rs-urile tot cu elf merg, 5w40

      cel putin precedenta generatie cu asa ceva mergea

      pt actuala, care urmeaza sa se lanseze, motorul va fi un 1.6 turbo impins la 250 de cai pt versiunea rs standard, cup-u cred ca va avea mai mult

      Comment


      • Eu unul nu mai fac experimente cu uleiul.
        Daca pentru motoare Renault se recomanda Elf, de ce sa experimentam?

        Ca fapt divers, ce am mai citit pe forum / discutat cu cei de la Triax - pentru o masina ce necesita un ulei cu specificatiile ACEA A1 - daca pot folosi 5W30-ul lor si bineinteles, au raspuns pozitiv si entuziasmati

        Ideea era ca nu avea rost sa-i intreb specific de 1.6 MPI / motor Renault, ei fiind firma americana....

        Comment


        • Bine, Reno recomanda un ulei, nu obliga; dar ce recomanda e uleiul care asigura performantele de care poate dispune acel motor. Mi-e greu sa cred ca un ulei dopat cu PAO, va scoate 15cp in plus; nici nu va trai mai mult fata de unul care foloseste excluziv Elf.
          Din ce vad, lumea se orienteaza catre super uleiuri, dar sa nu uitam ca nu motorul e punctul slab al Loganului; de fiabiliate vorbesc.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Originally posted by B997NDL View Post
            aia e carte de lighean, sau ai luat vreuna de bmw ?
            si atata timp cat toarce cu elful 5v40, de ce sa dau o caruta de bani pe new life ?
            cu 60-70 de lei diferenta (sxr 90-100 de lei/4 litri, new life 155-165 lei/4 litri) iau si filtru de ulei de origine (20-25 de lei), filtru de aer oem (25 de lei) si-mi iau si tigari.


            Daca ai fi citit macar primele pagini, ai fi stiut ca e Manualul loganului....tu doar arunci vorbe, nu stii nimic dpdv tehnic

            Esti liber sati cumperi ce vrei, nu te opreste nimeni, insa incearca sa nu mai debitezi ineptii ; nu vei intelege niciodata diferenta intre sxr si m1 pt ca tu habar nu ai de caracteristici si nici macar sa le citesti nu te obosesti

            ca sa nu mai spun ca probabil niciodata nu tiai facut singur un schimb de filter/ulei.....nui asa?



            Originally posted by IancuMIC View Post
            Merg masinile de la Reno in Franta, cu Elf, pana ajung la casare, iar noi facem nazuri si ne temem ca se vor strica ultra motoarele de pe Logan; sa fim seriosi.
            Sigur si de asta tiai pus tu Ravenol si bujii iridium?

            Lasama cu seriozitatea de genul acesta, numi plac oamenii care una vorbesc si alta fac

            Apropo daca tot e topic de uleiuri, mare lucru cu Ravenol nu ai facut.....ai schimbat un blender de ulei (elf) cu altul (german).....


            Si inca ceva, daca tot e atata tevatura cu pretul acestui ulei (redline), verificati cat costa 1L de ulei OEM VAG de exemplu.....care este de fapt Castrol; mai scoateti capul din cutie si documentativa...

            Comment


            • sau de bmw in reprezentanta. eu am vazut cu ochii mei 120 sau 130 de lei 1l de ulei bmw oem 5w30 care de fapt e castrol edge 5w30 sau posibil sa fi schimbat cu shell 5w30 intre timp

              asa ca 90 de lei pt 1l de redline nu mai suna chiar asa rau m1 e deja pt clasa muncitoare, ori e subevaluat ori nu e un ulei prea stralucit. totusi, in logan isi face treaba bine, mai bine ca elf/dacia oil

              Comment


              • Vai mama ei de gramatica.
                KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

                Comment


                • Ideea este ca aici e topic pt scris pareri si impresii

                  Nu se intelege ca nu obliga nimeni sa faci intrun fel sau altul


                  Unii habar nu au despre ce vorbesc, insa vorbesc- e ok, e liber forumul


                  Cei de la punctul 4 sunt cei mai patimasi si cand sunt contrazisi folosesc off topic mult


                  Marea majoritate vorbeste in cazul de fata - redline- despre un lucru care nici macar nu la incercat.....de ce se vorbeste despre lucruri care nici macar nu au fost vazute?

                  Comment


                  • Eu pun elf 10 w 40 si il tin ~10k...ma costa 65 de lei uleiul plus 15 lei filtrul de ulei..am si gpl si pot sa spun ca arata foarte bine la culoare ,putin maro.
                    De ce sa pun ceva scump ca pana ma lasa motorul incepe tabla sa rugineasca la pasaje roti....

                    Comment


                    • Originally posted by VIORE_L View Post
                      ... si pot sa spun ca arata foarte bine la culoare ,putin maro.
                      Am mai spus eu de culoarea uleiului dupa x km , daca arata bine asta nu inseamna ca este si bun din contra!
                      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                      Comment


                      • totusi la benzina maro e ok. nu poate fi negru ca la diesel. decat daca sari calul cu schimburile.

                        Comment


                        • E uite la mine ELF SXR 5w-40 schimbat la 5100 km , negrul uleiul! pacat ca n-am facut poza la ulei si asta e bine inseamna ca detergentii din el isi fac treaba .
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • hm, dar de la ce sa fie asa negru? stiu ca ai folosit niste uleiuri foarte bune, m1 0w40, 5w30..teoretic nu ar fi trebuit sa ai nici un sludge, depunere

                            am mai mers eu cu taxiuri, cu km relativ putini , 110-150 de mii, mpi evident, gpl, cu ulei 10w40 cred iar motorul mergea prost, se auzea aiurea la turatii mici, pana in 2500, zici ca avea nisip in motor sau ceva abraziv. nici nu vreau sa stiu cum fac daca le dai un pic talpa

                            din pct meu de vedere, 10w40 e un ulei foarte slab

                            Comment


                            • Am spus ca am gpl si asta se vede la ulei...nu mai este negru ca atunci cand mergeam numai pe benzina.
                              Nu spun ca este foarte bun acest ulei..dar la o masina de aproape 11 ani este destul de bun.

                              Comment


                              • Nu ma supar ca este negru ba din contra ma bucur ca isi face treaba bine curata unde trebuie, pastreaza in suspensie tot felul de "mizerii" rezultate in urma arderii benzinei etc.
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google