Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Se face negru de la funinginea de pe cilindrii...nu cred ca uleiul curata tot blocul motor pe sistemul de ungere.
    se stie ca la diesel se face negru imediat dupa schimb asa ca ce curata devat cilindrii.
    Last edited by 77sky; 8 February 2016, 22:59.

    Comment


    • n-a zis ca te superi, ci ca, mergand numai pe gpl, nu mai e asa de negru ca atunci cand mergea pe benzina.

      Comment


      • la gpl e nevoie de uleiuri mai bune decat media, cu flash point mai mare, gpl crescand temperatura motorului destul de mult

        in cazul asta uleiul negru poate sa insemne nu ca isi face treaba, ca, curata etc, ci ca e ars!

        Comment


        • Faza cu arsul uleiului patisem cu CastrolEdge 5w-30 dupa doar 500 km arata de parca facusem cu el peste 15.000 km si de atunci i-am zis pas si trecusem pe M1 NL 0w-40.

          Poza cu uleiul Scos (Elf SXR 900 5w-40 aprox 5100 km)
          Attached Files
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • jalnic

            Comment


            • Nu degeaba se recomanda schimbarea uleiului la aprox. 3000 de mile daca se fac drumuri relativ scurte , multe porniri/opriri(mai ales pe ce ger a fost) stat in trafic bara la bara , toate aceste lucruri termina uleiul rapid.
              Prefer sa folosesc acest Elf care este putin mai ieftin decat sa zic M1 NL si pe care il pot schimba mai des .
              Last edited by prometheus; 8 February 2016, 22:17.
              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

              Comment


              • Pune o picatura din uleiul ars pe un servetel si fa-i o poza.

                L.E. Pe un servetel alb, desigur.
                Last edited by vitriol; 8 February 2016, 22:35.
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • Proba cu servetelul.Si camera e "profesionista".
                  Attached Files
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • pai ala nu e negru. sa-ti arat eu cum e la diesel. zici ca e rimel.

                    Comment


                    • Nu e stiu , dar per ansamblu in sticla arata mai nasol si stiu c-ar mai fi mers lejer poate inca 5000 de km dar mie imi place sa-l schimb mai devreme , asa sunt eu mai nebun !
                      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                      Comment


                      • Am vazut de pe peretele bidonului, dar am vrut sa ma conving. Ala este un ulei bun. L-ai scos afara degeaba.

                        La urmatorul schimb, daca il mai schimbi la 5k, pune pe un servetel o picatura din uleiul ars si una din uleiul nou. O sa vezi ca sunt foarte apropiate ca nuanta. Poti sa incerci asta chiar acum daca mai ai putin ulei nou.
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • N-as spune ca sunt foarte apropiate nuantele.E o diferenta clara.In realitate se vad si mai clar diferentele pacat ca n-am momentan o camera mai performanta.
                          Attached Files
                          Last edited by prometheus; 8 February 2016, 23:24.
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • La benzinar merge lasat pana la 15000; la diesel pana la 10000. Unii la benzinar din exces de zel schimba la 10000 pe principiul sa nu astepti sa se arda, ci sa-l dai jos inca in parametri, protejand astfel motorul, presupunand ca uleiul aproape de 15000 isi pierde mult din calitati si motorul se poate uza si mai bine pierzi putini bani pe ulei, decat sa bulesti un motor...E destul de OK si asa...

                            Dar de la asta sa ajungi sa schimbi la 5000....deja e o problema....in cazul asta eu plusez si zic ca era mai bine daca il schimbai la 1000...si iesea si curat...

                            Trimis de pe al meu Orin_QS folosind Tapatalk

                            Comment


                            • Ce glumeț ești. Fiecare își schimbă uleiul când dorește, eu îl schimb la 5k.As tine poate 15k doar dacă as folosi un RedLine.
                              Oricum uleiul ars îmi este folositor în alta parte.
                              Last edited by prometheus; 9 February 2016, 01:08.
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • Asta e subiectivism doar. Poti sa l schimbi saptamanal sau dupa 300 de km, rau n ai ce sa i faci dar daca sufleteste exista multumire...
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google