If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Se face negru de la funinginea de pe cilindrii...nu cred ca uleiul curata tot blocul motor pe sistemul de ungere.
se stie ca la diesel se face negru imediat dupa schimb asa ca ce curata devat cilindrii.
Faza cu arsul uleiului patisem cu CastrolEdge 5w-30 dupa doar 500 km arata de parca facusem cu el peste 15.000 km si de atunci i-am zis pas si trecusem pe M1 NL 0w-40.
Poza cu uleiul Scos (Elf SXR 900 5w-40 aprox 5100 km)
Nu degeaba se recomanda schimbarea uleiului la aprox. 3000 de mile daca se fac drumuri relativ scurte , multe porniri/opriri(mai ales pe ce ger a fost) stat in trafic bara la bara , toate aceste lucruri termina uleiul rapid.
Prefer sa folosesc acest Elf care este putin mai ieftin decat sa zic M1 NL si pe care il pot schimba mai des .
Last edited by prometheus; 8 February 2016, 22:17.
sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Nu e stiu , dar per ansamblu in sticla arata mai nasol si stiu c-ar mai fi mers lejer poate inca 5000 de km dar mie imi place sa-l schimb mai devreme , asa sunt eu mai nebun !
sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Am vazut de pe peretele bidonului, dar am vrut sa ma conving. Ala este un ulei bun. L-ai scos afara degeaba.
La urmatorul schimb, daca il mai schimbi la 5k, pune pe un servetel o picatura din uleiul ars si una din uleiul nou. O sa vezi ca sunt foarte apropiate ca nuanta. Poti sa incerci asta chiar acum daca mai ai putin ulei nou.
sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
N-as spune ca sunt foarte apropiate nuantele.E o diferenta clara.In realitate se vad si mai clar diferentele pacat ca n-am momentan o camera mai performanta.
La benzinar merge lasat pana la 15000; la diesel pana la 10000. Unii la benzinar din exces de zel schimba la 10000 pe principiul sa nu astepti sa se arda, ci sa-l dai jos inca in parametri, protejand astfel motorul, presupunand ca uleiul aproape de 15000 isi pierde mult din calitati si motorul se poate uza si mai bine pierzi putini bani pe ulei, decat sa bulesti un motor...E destul de OK si asa...
Dar de la asta sa ajungi sa schimbi la 5000....deja e o problema....in cazul asta eu plusez si zic ca era mai bine daca il schimbai la 1000...si iesea si curat...
Ce glumeț ești. Fiecare își schimbă uleiul când dorește, eu îl schimb la 5k.As tine poate 15k doar dacă as folosi un RedLine.
Oricum uleiul ars îmi este folositor în alta parte.
Last edited by prometheus; 9 February 2016, 01:08.
sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment