Dupa cum ai vazut si in oil guide, printre altele, VST-ul e recomandat pentru 1,2 16v.
Ce Tip De Ulei Folositi?
Collapse
X
-
e un logan cu peste 1 milion de km facuti, din 2007....cred ca nu trebuie sa spun mai multe(1.4). a mers doar cu recomandarile constructorului, adica cel mai probabil elf 10w40/dacia oil 5w30, colac peste pupaza schimbat si la 15-20 de mii, nu 5-7 mii...
http://www.4 tuning.ro/alte-stiri-auto/a-facut-ocolul-pamantului-de-25-de-ori-acesta-este-loganul-care-a-trecut-de-1-000-000-de-kilometri-29880.html
mpi-u de logan e...tanc, merge si cu uleiu folosit de la kfc cred
nu uleiu e problema la logan ci confortul si alte chestii de genu astaLast edited by cristi....; 21 March 2016, 14:50.
Comment
-
foarte tare....)))))
stiam ca motoarele 1.4 mpi sunt super fiabile....dar chiar 1.000.000? ))
din 2007 si cu 1.000.000 km, inseamna ca a mers zilnic (7 zile/sapt, chiar si de sarbatori) aprox 250-260 km)))
Logan rulezzzzz
Oare cate masini din clasa ei? adica super low tin atat???
Oare replica celor de la Fiat ptr Logan (adica Albea) o tine atat? )))
Comment
-
Din 2007 s-au schimbat multe dpdv al duratei de utilizare (societate de consum), regulile de atunci nu se mai aplica si azi. Totul este in ceata, nu mai exista "bunuri de folosinta indelungata". Am ajuns sa suflu in iaurt.....„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Probabil au fost inlocuite discuri, placute, un kit de ambreiaj, bucsaraie, poate si niste planetare si amortizoare, dar cert este ca motorul a ramas cel original.
serios?! cum %&$# sa nu le schimbe? sunt piese de schimb totusi, care se uzeaza in tip si km, daramite dupa 1 mil km. vorba aia: si marmota...?Last edited by bogdan_1984; 21 March 2016, 15:49.sigpic
Comment
-
numai mercedesu mai tine atat. in grecia am mers cu un e200cdi din 2001, 993.000 km si rula magistral, ca noua. nici un greieras, nici un scartait nimic, masina f bine inchegata, ah si fara rugina, normal
cel mai rulat logan cu care am mers avea vreo 700.000 km (nu era nici o diferenta ca stateai in caruta sau in el dar motorul inca mai traia ), deci nu mi se pare imposibil sa ajungi la 1 milion de km cu mpi-u de logan daca ai grija de el, ii schimbi tot ce trebuie si mergi pe drumuri bune, de ce nu?
societate de consum e numai la unii
de ex saptamana trecuta am luat la rand reprezentantele auto (toyota, vw , skoda) iar toyota ofera garantie standard 6 ani si 200.000 km . ti se pare putin? cu toate astea, a cam pierdut lupta cu vw si skoda; imi plac mai mult modelele lor in ciuda garantiei mult mai miciLast edited by cristi....; 21 March 2016, 16:19.
Comment
-
Conteaza la ce a fost folosita aceasta masina....
Teoretic, daca masina a mers 90% din km in strainatate, nu este obligatoriu sa schimbi de 7 ori toata articulatia...
In 2015 am facut un tur Serbia-Croatia-Slovenia-Venetia-Croatia iar (retur de la Venetia)-Budapesta-Bucuresti (aprox 4000 km in 6 zile) si doar in Serbia am avut surpriza sa dau de drumuri peticite....(nu gropi ci reparatii din 2 in 2m).
In rest, se auzeau doar cauciucurile (suieratul.....) si motorul la 3000-3500 de ture....atat...nici macar o groapa...
Daca as fi mers constant doar pe astfel de drmuri, nu cred ca as fi avut probleme cu articulatia nici la 300.000 km...
Comment
-
Last edited by cristi....; 21 March 2016, 16:24.
Comment
-
iar motorul la drum intins si mers decent, cred ca fluiera la 1.000.000 km....cu revizii la 10.000km (chiar si 15.000 daca se merge doar intins).
Nu mi se pare ca este "exagerat" articolul....doar ca nu este complet....nu detii toate informatiile si de aceea ne dam si noi cu parerea....
Cel mai bun exemplu: ieri eram la spalatoria din "sat" si asteptam sa scot caruta din rampa, timp in care apare un Logan 1.2 TAXI, se opreste langa mine (astepta si el sa se elibereze o rampa) si ma uitam cu coada ochiului prin geam cati km are la bord ptr ca nu se auzea motorul....nu stiai daca este pornit sau oprit....(doar cand a accelerat s-au auzit injectoarele) si nu am reusit sa vad prin geam....dar dupa cateva zeci de secunde a deschis geamul jumatate....avea 385.000 km....nu stiu daca era motorul original sau era al-4-lea dar ma repet, nu se auzea la relanti nimic....
Sincer, cred ca era motorul original....
Comment
-
Last edited by cristi....; 21 March 2016, 16:30.
Comment
-
Am fost rugat de un coleg sa pun link-ul de la Club Reno, pe PM, cu discutia respectiva, asa ca "sa tulbur apele" il pun aici. Cautam review-uri pt Ravenol.
Vezi p8
"RN0700-0710 sunt niste specificatii foarte permisive. Aproape ca nu inseamna nimic. Tocmai de-aia nu se fac niciodata sintetice. Asta arata ceva despre calitatea fabricatiei motorului, insa, discutia e mult mai lunga... In conditiile in care alti producatori inca mai fac motoare cu probleme de ungere si asta in anii 2012-2013-2014 si care, culmea, chiar fac "buba" daca nu le pui ulei OEM. Poate tocmai d-aia uleiul OEM costa 100 de lei litrul ..."
http://www.reno.ro/Tip-ulei-recomandat-t269811.htmlLast edited by Oti; 21 March 2016, 18:35.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
da dar nu e cazul loganului aici
intr-adevar rn0700 e ceva f vag ) totul si nimic in acelasi timp
eu pun mobil 1 esp formula 5w30. e un ulei foarte performant, etc, singura chestia pe care am auzit-o e legata de continutul ridicat de boron (boron nitride) (sau grafitul alb parca se mai numeste) si nu ar trebui tinut mai mult de 6-7 mii in motor pt ca oxideaza. pe de alta parte, am mai auzit/citit ca mobil 1 protejeaza foarte bine motorul dar pe termen scurt, se uzeaza si cel mai repede. inca nu-s decis daca sa raman pe 5w30 m1 sau sa incerc un schimb, 2 si cu 0w40 tot m1. oricum, la anu o sa o dau, dar nu conteaza, pana atunci o sa mai faca vreo 3 schimburi de ulei la mine (eu schimb uleiu la 5-6 mii km, cu tot cu filtre, piticul meu)
n-am nici un motiv sa trec pe 0w40, si cu 5w30 m1 merge f bine, doar ca-s curios sa vad daca exista ceva diferente...esp formula e net superior lui 0w40 la temperaturi f ridicate, 254 de grade vs 230 punct de autoaprindere; deci esp formula rezista mai bine la forja/regimuri severe. oricum, la logan e irelevant, mai mult de 90 de grade nucred ca trece temperatura uleiului; cam la 75 de grade am vazut ca sta la o utilizare normala. nici la vw golf r in regim de blana n-am vazut sa treaca de 107-109 gradeLast edited by cristi....; 21 March 2016, 18:48.
Comment
-
Am vazut motoare care merg foarte normal cu 5w20 in climat desertic, cu temperaturi de peste 40 de grade celsius, luni de zile, cu peste 200.000 de km rulati. Cred ca nu e cazul sa-ti faci probleme d-astea.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
honda, hyundai.. stiu
dar motorul de logan mpi e unu mai arhaic asa, cu frecari nu chiar atat de mici
eu nu-mi fac absolut nici o problema legata de racire. la ce lufturi are bara fata...compartimentul motor e extrem de bine aerisit, as putea sa stau si in dubai in plina vara ca tot nu s-ar supraincalzi. in plus am si termostatul blocat pe deschis, care asigura o racire mai buna, vara cu toate ca vad ca in ultima vreme a mai revenit la viata. daca inainte nu urca deloc la 4 linii, din airna asta a inceput sa mai ajunga si la 4. ciudat. iarna sta la 4 si vara la 2. e foarte destept
cel mai probabil nu afiseaza bine temperatura sau e sonda. consumul vad ca e in limite normale, cu un plin fac in jur de 800 de kmLast edited by cristi....; 21 March 2016, 18:58.
Comment
Comment