Intreaba la VC.
Ce Tip De Ulei Folositi?
Collapse
X
-
loganu 1.4 cu gpl, taxi, care a depasit 1 milion de km a mers numai cu dacia oil 5w30 schimbat la 10-15 mii de km
deci..lasati uleiurile in pace nu le mai ”violati” atata ca toate duc la un regim normal, cu mult peste cat le tin majoritatea posesorilor
cati posesori persoane fizice tin masina mai mult de 130-150, maxim 200.000km? ce inseamna 200 de mii raportat la 1 milion?. asta e doar rodajul )
multi nici nu depasesc 100-120 de mii cu masinile pe intreaga perioada de viata a masinii, astfel incat recomandarea producatorului e arhisuficienta
bonus: masina nici nu are multa rugina, doar jos la 2 portiere. in rest arata f bine
p.s
motorul si cutia sunt originale
http://www.4 tuning.ro/reportaj/reteta-fiabilitatii-cum-a-reusit-un-logan-din-slobozia-sa-depaseasca-1-milion-de-kilometri-fara-interventii-majore-30051.htmlLast edited by cristi....; 8 April 2016, 20:21.
Comment
-
cand ajungi la 300 de mii, sa postezi si o poza
asa pot sa zic si eu ca o tin 250.000 km desi , la modul real, mai mult de 10-15 mii nu cred ca mai fac cu ea. are 80 de mii de km numai dar varsta ma cam impinge sa o schimb (7 ani), la anu vrea sa o dau
si asa are o varsta cam inaintata...trebuia sa ma misc mai repede dar asta e
ma refer din perspectiva devalorizarii, atat financiare cat si morale. si asa era ea destul de uzata moral inca din fabricatie, dar dupa 8 ani
pe de alta parte nu regret, au aparut o gramada de modele noi, am de unde alege
cu dacia oil 5w30 se simtea mai rau pe canicula, nu neaparat ca tacanea dar facea cam uratel la acceleratii mai in forta dupa vreo 3 mii de km
primii 3 mii tin minte ca erau perfecti. la 5 mii se cerea schimbat, asta la stilul meu de condus. altii l-au schimbat dupa 2500
dar iarna era mult mai ok, se simtea in largul lui
cu mobil 1 esp formula e mult mai ok pe canicula. un pic mai rau e iarna, mi se pare ca ii mai mai mult timp sa se incalzeasca. sau poate e doar o impresie si de vina ar fi de fapt tampoanele de la motor. ma minunez de ex la majoritatea masinilor noi mai spalate ca la pornirea la rece nu se simte absolut nici o vibratie, nimic. de ex toyota corolla disel, pornit la rece nici o vibratie nimic. in 10 secunde pus in miscare, masina s-a purtat ca si cum ar fi avut motorul cald. ei, la logan trebuie sa astept 2-3 minute vara si vreo 10 pe ger sa se incalzeasca un pic si sa nu mai simt cum lucreaza prinderile motorului la rece
Comment
-
Originally posted by cristi.... View Postloganu 1.4 cu gpl, taxi, care a depasit 1 milion de km a mers numai cu dacia oil 5w30 schimbat la 10-15 mii de km
................
bonus: masina nici nu are multa rugina, doar jos la 2 portiere. in rest arata f bine
p.s
motorul si cutia sunt originale
http://www.4 tuning.ro/reportaj/reteta-fiabilitatii-cum-a-reusit-un-logan-din-slobozia-sa-depaseasca-1-milion-de-kilometri-fara-interventii-majore-30051.html
In 9 ani 1 mil de km...si in Slobozia...fa tu calculele.
Oricum e posibil, totul functioneaza dar te asigur ca motoru ala are vreo duzina de cai morti, e si normal.
Plus de asta nu cred ca a vazut vreodata in viata lui 5500 rpm, sau sa nu mai spun de reisarii de aici (si eu) 6500-7000 rpm.
Comment
-
mai citeste o data
a facut drumuri si in scop personal cu familia in afara tarii
eu zic ca e ok, daca au fost luni in care a facut si 10.000km...
cel mai rulat logan taxi cu care am mers avea 700 si ceva de mii de km, asta in tara, si era varza dar nu si motorul
in afara tarii, cel mai rulat taxi cu care am mers a fost un e200/220cdi cu 993.000km si care mergea perfectLast edited by cristi....; 9 April 2016, 11:46.
Comment
-
Originally posted by enc_edy View PostAu dat stirea si pe Europafm......))) si eu sunt sceptic......in Slobozia....+ ca cică majoritatea sunt facuti in oras.....(o fi singurul taxi din oras?)
Ca sa nu mai zic ca intr-un oras cu trafic lejer mai degraba faci mai rapid multi kilometri.
Comment
Comment