Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ajung 3 litri, nu te mai preocupa atat, ca nu-i nicio problema.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Vroiam sa iau elf 5W40 din franta dar aveau doar bidoane de 2 litri. Cum a mea avea nevoie de 3 am zis lasa... Bidonul arata altfel decat ce se vinde la noi dar era "made in EU", poate la brasov????
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • bidoane de 2l? n-am mai auzit de asemenea cantitati. stiam ca exista doar de 1, 4 sau 5l.

        tipu care a terminat arr-u a zis ca el cumpara numai la bidoane de 5l, ca alea sunt facute in germania (castrol magnatec 5w40), restu sunt de prin tari ”bananiere” )

        si eu am vazut elf la reprezentanta renault (5-40, clasic), are un alt abtibild decat ce se gaseste in comert si e mai ieftin decat in supermarket vorbesc serios. era 36 de roni/l. in carrefoure e 45- chiar si 50 uneori am vazut

        la nissan, acelasi ulei, nissan oil 5w40 (eu cred ca e fix acelasi ulei in alt bidon, ca doar e acelasi grup, aceleasi motoare) era 84 de lei/l...

        deci pt renault e 36, acelasi ulei pt nissan e 84... si dacia oil care e acelasi cu cele 2 mentionate anterior e cel mai ieftin)
        Last edited by cristi....; 15 April 2016, 21:17.

        Comment


        • bidoane de 2l?
          In Franta

          La 2 litri mai e si Motul, bidoane de tabla.
          Last edited by mr.K; 16 April 2016, 21:16.

          Comment


          • Si castrol avea bidoane de 2 l acolo... Am luat mobil 1 0W40 din Auchan, 35 de lei fata de 33 fata de elf 5W40, sa vedem cand o sa am timp sa-l si schimb.
            Last edited by einstein1984; 18 April 2016, 13:50.
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • mobilul l-ai luat bine, dar elf evo sxr nu e nici pe departe 33 de lei.



              Elf Evolution 900 SXR 5W40 este un  lubrifiant sintetic de foarte inalta performanta, ce asigura economie de combustibil – 6.5% conform diagramei UTAC- conceput pentru toate tipurile de autoturisme pe benzina si diesel. Specificatii si certificari Elf Evolution SXR 5W40 : ACEA 2007: A3/B4 API: SN/CF RENAULT : RN0710, RN0700 : gasoline, turbo gasoline and Diesel without Diesel Particulate filter, 2.2 dCi DPF

              si acolo era scump.

              Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.

              Comment


              • Salutare!
                Pot sa spun ca , in ciuda marimii acestui topic, l-am parcurs cu timpul aproape in intregime, dar tot ma roade o intrebare/nelamurire: am cumparat de cateva luni si un Nissan Micra k12b din 2006, benzina , motor 1.3, masina e ok, cu istoric real, cumparata in 2012, de la reprezentanta din GErmania, iar proprietarul e o cunostinta, stiam masina de cand a adus-o.
                Acum ar urma prima revizie la mine, am studiat cartile masinii si am gasit ca in Germania, la reprezentanta, s-a pus din 2006 si pana in 2012 ulei Shell 10W40, apoi in Romania s-a mers cu Castrol 10w40 (doua schimburi in 3 ani, masina a rulat 20.000 km in total in Romania in perioada 2012-2015).
                Masina are acum aprox 150.000 km, motorul este foarte silentios (nici asta iarna nu avea tacaneli), nu pierde ulei, dar pe mine ma bate gandul sa incerc Elf 5W40, inclin sa cred ca ar fi o alegere buna, dar ma tem sa nu apara scurgeri sau alte surprize..
                Stiu ca vor fi pareri pro si contra, dar anual masina va merge max 5000-6000 km pe distante scurte si porniri dese, si ma gandesc ca uleiul 5w40 ar fi ok si pentru sezonul rece.
                Cat de neplacute sa fie surprizele la trecerea de la 10w la 5w?
                Multumesc.

                Comment


                • Un lucru daca merge bine, lasa-l asa, deci rmâi pe Castrol 10w-40; parerea mea.

                  Trimis de pe al meu SM-J500FN folosind Tapatalk

                  Comment


                  • De ce sa schimbi uleiul? daca masina a mers cu un tip de ulei, mergi cu ala.....
                    Nu are sens sa incepi acum sa iti bati singur cuie in talpa.....
                    Daca si nemtii au bagat tot 10w40, eu chiar cred ca aia stiu ce fac.....la noi mai e cum mai e, te gandesti ca vreun ciorba'n cap a pus alt ulei....dar daca si nemtii tot 10w40 au pus....eu zic sa nu il schimbi.

                    Comment


                    • "Daca si nemtii au bagat tot 10w40, eu chiar cred ca aia stiu ce fac" - asta e maxima
                      eu la dacia 1410 mergeam cu 10w40 si cam atat... de ce ai pune un ulei prost la o masina buna? ca dupa aia sa te plangi ca e masina proasta nu?
                      am mai facut teste si pe megane si pe logan cu 10w40 dar nu m-as intoarce niciodata...

                      edit: si ca fapt divers pentru masinuta lui nu se mai foloseste 10w40 din 1991
                      un exemplu:
                      Recommended oil for engines of Nissan Micra. Find out how much engine oil does your car need. Car A Rac presents recommended by manufacturers oil types.

                      Comment


                      • eu chiar cred ca nemtii au multe clase peste noi.....si mult mai multa pregatire....
                        Iti dau un exemplu: stiu un baiat din cartier care a plecat in Germania in 2010 si a ramas socat cum lucreaza cei de acolo....mai exact in reprezentante se lucreaza doar dupa "carte". Daca producatorul a mancat un ***** il mananca toti....pana la capat....
                        Noi romanii, ne dam cu parerea atat prin viu grai cat si pe forumuri, dar habar nu avem sa tinem o cheie in mana....
                        Hai sa ii lasam pe cei care au fost pregatiti in directia asta, sa faca lucrurile....
                        Mentionez ca nu este cazul sa ne uitam si in repreznetantele noastre, ptr ca aici ajung toti bucatarii, finii lui finii lui fratele lui Gica, vecinul de la 2 din blocul de vis-a-vis.
                        @Vali - tu iei decizia....... noi suntem niste forumisti ascunsi dupa un monitor/telefon....care nu ne asumam nimic in cazul in care se intampla ceva...
                        Ma repet, sfatul meu este sa mergi pe uleiul pe care l-au pus toti....(este un sfat, decizia iti apartine).
                        @Sorin - nu ai de unde sa stii ce generatie de motor exista pe masina.....din ce an se produce acel motor....si motoarele de pe Logan sunt din 1900 toamna.....

                        Comment


                        • Tu ai dreptate ce spui, dar uiti faptul ca probabil 10w40 de la nemti nu e acelasi rahat cu 10w40 de la noi, de asta ce parere ai ?
                          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                          Comment


                          • da, intram in alt film.....dar ca sa fie sigur, il schimba la 7500 si a rezolvat o mare parte din probleme....(de natura psihologica....).
                            Singurul aspect important din punctul meu de vedere, este acela ca s-au format niste tolerante folosind un anumit tip de ulei si dupa atata timp, nu stiu daca mai merita sa il schimbi....

                            Comment


                            • uite ca eu imi asum ce afirm, inclusiv faptul ca NU as folosi 10w40 nici in 1.4 de la logan... stiu sa tin si o cheie in mana si in acelasi timp stiu sa selectez si informatiile.
                              apropo de jermanea... in afara de faptul ca fiecare face doar partea lui de treaba(nu multifunctionali ca romanii) cu ce crezi ca sunt superiori la mecanica? schimba uleiul cu laser? vid? atmosfera protectoare? e vorba de un ulei nu de aeronautica... la ei mecanica inseamna inlocuire piese.

                              edit: tolerante de la ulei? dezvolta te rog...

                              Comment


                              • nu vreau sa intru in filmul in care provoc sau mentin o "discutie aprinsa"....
                                Din informatiile pe care le detin, probabil putine in comparatie cu tine, ptr ca eu nu pot spune nimanui pune asta ca eu raspund, in functie de uleiul folosit, se creeaza anumite tolerante in interiorul motorului. Sustin aceste lucruri pentru ca mai multi mecanici si prieteni in acelasi timp mi-au confirmat acelasi lucru. Un bun exemplu ar fi pornirea la rece dimineata, cand uleiul ajunge mai greu in compartimentul superior al motorului.
                                Asa cum am mentionat si mai sus, nu are sens sa incep o discutie pecare probabil nu o pot sustine pana la final (nu detin suficiente informatii in comp cu tine).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google