Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce Tip De Ulei Folositi?

    Originally posted by mr.K View Post
    Cum sa fie bre, daca n-are norma Renault?
    Are numa' MB 229.31 BMW LL-04 VW 502.00/505.00/505.01 PORSCHE A40


    Ba da-l dreaq! Eu am avut Repsol intr-un 2.0 tdi...apoi i-am pus Castrol. Nicio diferenta! Uleiurile ce-i drept, au fost luate din occident. Dar cred ca si cu Dacia oil tot aia era.

    Sunt de acord cu ce spune Anton mai sus.
    Haraiama are boala lu' Calache!
    Keep walking...

    Comment


    • Originally posted by cristi.... View Post
      daca masina era mai bine insonorizata, echilibrata, rigida, nu-si mai facea nimeni nici o problema

      eu sunt multumit de nivelul de insonorizare, raportat la cantitatea de materiale fonoabsorbante folosite, e chiar ok

      legat de ulei, un rontait la accelerare specific mpi-urile apare numai in tr 1 si 2, probabil de la tunelul de transmisie care nu e izolat, timonerie nu stiu de care, (nu pe cablu, din cealalta) de la 3 incolo e ok. la 120 si de la 140 in sus se simte bine in materie de zgomot motor, adica la 120 pare a fi optimul, fara rezonante , zgomot motor minim etc, la 130-135 e rezonanta esapamentului, de la 140 in sus nu se mai aude motor deloc, doar vantul

      diferenta de zgomot datorata schimbarii uleiului recomandat, dacia oil 5w30 in speta, cu m1 5w30, a fost si este minima, un 5%, pana in 10% sa zic imbunatire acustica, diferenta se simte la turatii ridicate, 4-4500, e mult mai ok, nu mai face ca avionu ) la mers normal nu e nici o diferenta. nici la consum n-am sesizat nimic, nici in bine, nici un rau, e la fel

      Deci chiar vreti sa transformati un forum auto intr-unul de psihologie? )
      Zgomotul scos de motor poate depinde de n variabile. Chiar si perceptia nivelului de zgomot poate fi o chestie subiectiva, chiar la aceeasi persoana in momente diferite.
      In momentul cand ai schimbat uleiul tu compari un ulei uzat de marca anterioara cu unul nou, ceea ce nu are nicio relevanta.
      Last edited by anto84; 21 April 2016, 23:28.

      Comment


      • dar de unde stii tu la cat schimb eu uleiu? ca poate nici nu e prea uzat. eu il schimb la 6-7 mii, asa, ca n-am ce face si imi face o placere deosebita sa-l schimb

        nu ma intreba cum am ajuns la cifra asta, asa am decretat eu

        intre schimburi nu sesisez nici o diferenta de zgomot sau ceva. dar intre dacia oil si m1 a fost o oaresice diferenta, in afara de efectu placebo, fapt resimtit si de alti pasageri care n-au ei treaba cu masinile, cu atat mai putin cu uleiurile

        da, ai dreptate ca zgomotul motorului e influentat de multe variabile: umiditate, temperatura, benzina etc, pe astea le simt si eu

        eu raman la parerea ca de vina pt toate perceptiile astea e gradu de insonorizare modest al masinii. acelasi ulei, elf 900 5w30 sa zicem in 1.2 tce de kadjar e super silentios, in 1.4mpi e zgomotos. asta pt ca motoru e arhaic si zgomotos in sine, prinderile motorului sunt rigide, etc

        asta e toata problema

        in plus
        e dovedit cu aparate, cuatificat, ca un ulei full sintetic face motorul mai silentios cu cativa db comparativ cu unu semisintetic, clasic

        Renault Logan Oil Change with Shell Helix Ultra 5w-40 synthetic oilRenault Logan Cambio de Aceite por Shell Helix Ultra 5w-40 lubricante sinteticoaceite sint...



        in plus
        din moment ce mobil 1 rezista la tratamentu asta dintr-un motor Porsche, cred ca poate face fata cu brio si intr-unu de logan, infinit mai putin chinuit

        http://www.edmunds.com/insideline/Test: 2009 Porsche 911 Engine Oil Sump Test RigLocation: Porsche Research and Development Center, Weissach, Germany.The 20...
        Last edited by cristi....; 21 April 2016, 23:57.

        Comment


        • Ce Tip De Ulei Folositi?

          Mai era cineva pe aici care spera sa-l tina motoru macar pana la 450k km cu nu stiu ce ulei de masline.
          Daca el face kilometrii aia, eu dau declaratie la notar ca ma fac popa.


          Sent from mobile
          Keep walking...

          Comment


          • asa o fi testat si dacia motoarele cu dacia oil

            Mercedes-AMG - Experience the AMG 5.5-Liter V8 Biturbo engine, internally labeled the M157, on the test bench.Learn more: http://www.mercedes-amg.com/Join t...

            Comment


            • pot da doar 2 exemple acum(pentru altele n-am chef de lene)... shell 5w30 la 6-7000km bateau culbutorii dimineata(se descarcau peste noapte), eneos 10w40 masina facea ca toti dracii din prima... l-am schimbat imediat(atunci cu mobil) pt. ca se auzea parca bagasem o mana de piulite odata cu el(am mai zis treaba asta).
              am facut multe teste si eu zic ca ceva ureche muzicala am...

              Comment


              • Anto84, matale ce ulei bagi in motor?
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • Originally posted by jonnie007 View Post
                  Ba da-l dreaq! Eu am avut Repsol intr-un 2.0 tdi...apoi i-am pus Castrol. Nicio diferenta! Uleiurile ce-i drept, au fost luate din occident...
                  Tu n-ai avut nimic....la cum scrii n-ai avut nimic, nici repsol nici castrol....n-ai avut nici macar motorul ala 2.0tdi...n-ai nimic interesant, ti-am zis sa te lasi ca nu te tine.....mai ia o punga de seminte si vezi-ti de treaba...

                  Colegul Anto deocamdata nu baga nici un ulei.....baga insa numai posturi cu "flame" pe care le crede "tehnice".....

                  Zgomotul motorului depinde si de ulei.....la temperatura de lucru si in functie de climat ( caldura) un ulei tinde sa se "subtieze".....asta ajuta la pompabilitate si lubrefiere dar poate dauna la protectie si nivelul de zgomot ....
                  Exista caracteristici tehnice ale uleiului care il impiedica sa se subtieze la temp de lucru si la forje.....ia porniti voi o discutie de la aceste caracteristici, daca tot vreti tehnica.....
                  Last edited by IancuMIC; 22 April 2016, 09:32. Reason: corectare QUOTE

                  Comment


                  • Va rog mai multa decenta in exprimare; incercati sa combatei ideile si mai putin persoanele.
                    Va multumesc pentru intelegere.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • Originally posted by Hirayama View Post

                      Colegul Anto deocamdata nu baga nici un ulei.....baga insa numai posturi cu "flame" pe care le crede "tehnice".....
                      Unul dintre ele bag...chiar nu mai zic care, ca mereu sare unul ca nu-i bun ala, trebuie de celalalt, si sincer m-am cam plictisit.
                      Nu stiu ce flame vezi tu, eu am spus doar ca aspecte de perceptie personala subiectiva gen "silentiozitate"/"comportamentul motorului" nu prea au mare relevanta.
                      Vad ca unii tii mortis sa se bage in seama intr-un stil putin... copilaresc, chiar nu impresioneaza, ba dimpotriva.

                      Originally posted by Hirayama View Post

                      Zgomotul motorului depinde si de ulei.....
                      Dar nu numai.
                      Dar daca vrei sa faci un test relevant, iei doua motoare identice, in unul pui Elf nou si in celalt pui Mobil1 nou si apoi le iei la teste, unul dupa altul.
                      Nu compari Elf vechi de 15.000 cu alta marca nou. E normal sa simti o imbunatatire cand pui un ulei nou, aproape indiferent de marca. Desi si acolo o parte din ce "simti" e pur psihologica.

                      Daca vreau sa ma inscriu in acelasi registru de gen "asa am simtit eu", pot si eu sa zic ca mi s-a parut ca era mai siletios cu Elf, cine imi poate contrazice perceptia personala. Dar ce relevanta are ea?

                      Si nu stiu de ce au replicat unii astfel:daca e sa ne mentinem in zona tehnica, venim cu argumente solide, serioase, cu parametri masurabili, gen consum, etc, nu cu unele obscure.
                      Last edited by anto84; 22 April 2016, 10:28. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • Vai ( reloaded )) )...te-ai rusinat ca o domnisoara si nu ne mai zici....

                        Pai vino stimabile coleg si lumineaza-ne cu ce folosesti tu si argumenteaza dupa caracteristici tehnice ...ca de aceea ai zis ca e forum tehnic...

                        Spune-ne tu de ce e subiectiv ca uleiul se subtiaza la temperaturi ridicate si ca producatorii habar nau cu indicii lor...

                        Fii tu liderul nostru.....

                        L.E as prefera sa nu editezi cand iti aduci aminte ca sa iti pot raspunde punctual

                        Eu nu am zis sa compari ulei vechi cu ulei nou

                        Ideea e urmatoarea: la diverse temp si conditii de clima in acelasi motor uleiurile se comporta diferit pt ca:

                        -la temp joase tind sa se ingroase -lipsa lubrefiere si pompabilitate
                        -la temp mari tind sa se subtieze - lipsa silentiozitate, ca doar asta va interesa

                        In functie de anumiti indici ai lui-uleiului- acesta isi va mentine vascozitatea si la temp ridicate si nu se va subtia...deci va fi mai silentios
                        Unele uleiuri au indici mai buni...si de aceea diferenta....intelegi acum?
                        Scrie tu care sunt acei indici...ca vrei tehnica
                        Last edited by Hirayama; 22 April 2016, 10:35.

                        Comment


                        • Originally posted by anto84 View Post
                          (...)Nu compari Elf vechi de 15.000 cu alta marca nou. E normal sa simti o imbunatatire cand pui un ulei nou, aproape indiferent de marca. Desi si acolo o parte din ce "simti" e pur psihologica.(...).
                          Cu Dacia Oil 5w30 nou, tacanea motorul ca o masina de scris din 1984. Mai tare decat cu Elf 5w40 vechi de 10.000 km. Cu Elf tot nou 5W30 nu mai tacanea ca o masina de scris din anul 1984 cum facea cu Dacia Oil 5w30 tot nou.
                          Sper ca am fost destul de clar in exprimare.

                          Comment


                          • Ok, daca zici tu...sper ca era exact in aceleasi conditii de temperatura, etc.
                            La mine nu "tacane" nimic. )
                            Last edited by anto84; 22 April 2016, 21:13.

                            Comment


                            • Cred ca buba era/este la sareta si nu la ulei.
                              Keep walking...

                              Comment


                              • Maine ii fac revizia.....si satul de 600 pagini de păreri si etc, si din ambitie, ii bag Elf 10w40 si ma .....pe ea....sa crape....vreau sa vad cum lesina masina cu ulei ieftin si gros si prost si cu indice de vascozitate mic si etc...mi s-a luat sa îmi mai bat capul cu toate porcariile...
                                Tata a avut o solenza care a mers doar cu 10w40 de noua si a vandut-o la 150.000 si mergea ceas......a mea are 50.000.....deci mai merge măcar 2 ani....
                                Asa ca, va dau de stire când lesina masina...)))

                                O sa il schimb la 7500km ca merg in oras mai tot timpul.....
                                Am schimbat uleiul de 4 ori in 12.000km si 6 luni....maine va fi a 5-a revizie...
                                Aia la reprez pun tot 10w40.....si tot Elf....si merg pe mana lor...
                                Când am luat masina toate reviziile erau făcute cu elf 10w40.....
                                Eu băiat destept si cu informatia la indemana, am pus elf 10w40, apoi Mobil 5w40, apoi castrol 10w40, apoi elf 5w40.......si toate astea in 12.000km....zici ca sunt nebun....
                                Last edited by enc_edy; 22 April 2016, 21:36. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google