Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • eu zic ca nu esti nebun, asa fac si eu, in cel mai rau caz suntem 2 ”nebuni” cu motoare in stare perfecta

    in pplus mai e un aspect: americanii nu prea au motoare asa mici ca ale europenilor, adica la ei nu vezi motoare cat o sticla de cola la 1l, la ei cele mai mici motoare au cam 3.6l, v6; care nu-s atat de solicitate cu turatiile ca cele ale europenilor, de capacitate mica, de care trebuie sa tragi de ele ca sa miste si ele ceva

    deci stresul e mai mare la motoarele mici comparativ cu motoarele mari unde motorul sta relaxat cam la orice regim de viteza
    Last edited by cristi....; 26 April 2016, 17:38.

    Comment


    • Originally posted by prometheus View Post

      Or fi prosti americanii astia cand recomanda schimbul de ulei la 3000 de mile in conditii severe.
      Un ulei bun, se recomanda a fi schimbat la 7000 de mile sau un an, in america. Exista uleiuri care intrunesc normele constructorilor europeni, norme ce au in componenta lor, Long Life, adica schimbi uleiul cand iti spune computerul de bord. De asemenea, sunt uleiuri pe piata care garanteaza 15.000 de mile. Uleiurile au progresat enorm in ultimii 15 ani, multe recomandari de "nea dorel mecanicul" au devenit pur folclor.
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • Da , dar eu nu dispun la Logan de acea functie in care sa-mi afiseze "viata" uleiului, si cum merg in oras foarte mult cu sute de opriri/porniri in coloana, cu praful care-l avem noi in marile orase , carburant de slaba calitate si uleiurile care la noi cel putin in Romania nu cred sa aiba calitatea celor din America , ma face sa adopt o mentenanta preventiva.

        Asta-i opinia mea .
        Last edited by prometheus; 26 April 2016, 19:16.
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • Ai vazut motor de logan, la segmentat, din cauza uleiului?
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • Sunt care au avut probleme cel putin la D4F , uleiul tinut cat scrie in carte si s-au trezit dupa 100k cu probleme destul de costisitoare .
            Noul 0.9 TCE cu probleme la distributie pe lant dupa schimburi de 20.000 de km , ce-i drept nu cu probleme de segmenti.
            Last edited by prometheus; 26 April 2016, 19:35.
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • Originally posted by darksid3 View Post
              Un ulei bun, se recomanda a fi schimbat la 7000 de mile sau un an, in america. Exista uleiuri care intrunesc normele constructorilor europeni, norme ce au in componenta lor, Long Life, adica schimbi uleiul cand iti spune computerul de bord. De asemenea, sunt uleiuri pe piata care garanteaza 15.000 de mile. Uleiurile au progresat enorm in ultimii 15 ani, multe recomandari de "nea dorel mecanicul" au devenit pur folclor.
              Ii asteptam cu nerbdare sa ajunga si ei la 20 000 mile intre revizii sau 30 000 km cum au ajuns europenii acum vreo 5-10 ani...
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • Originally posted by prometheus View Post
                Da , dar eu nu dispun la Logan de acea functie in care sa-mi afiseze "viata" uleiului, si cum merg in oras foarte mult cu sute de opriri/porniri in coloana, cu praful care-l avem noi in marile orase , carburant de slaba calitate si uleiurile care la noi cel putin in Romania nu cred sa aiba calitatea celor din America , ma face sa adopt o mentenanta preventiva.

                Asta-i opinia mea .
                Acu cateva zile ne dadeai lectii pe un alt topic ca tu mergi cu masina minim 70 km si de aceea nu ai probleme cu scapari de ulei la motor. Asa o fi, trebuie schimbat mai des ulei in Romania, dar la alte masini si motoare diferite nu am intalnit astfel de probleme in aceleasi conditii de exploatare in Romania. Dupa parerea mea, pica grija aceasta cu schimbatul uleiului excesiv, daca la altii se poate si la renault s-ar putea, problema este in alta parte, nicidecum la ulei.

                Comment


                • Colegule de forum , nu trebuie sa fi suparat pe mine ca tu ai probleme cu motorul cu scurgerile de ulei , eu am multe zile in care fac in afara localitatii si 220 de km/dus (Braila-Bucuresti) dupa care se stie cum este capitala cu trafic intens etc , nu spun ca la D4F esti scutit 100% de scurgeri -haleli de ulei daca schimbi uleiul mai des DAR poti reduce aceste scurgeri -haleli facand acest lucru.
                  SI nu am dat nici o lectie doar mi-am expus "condusul" meu aproape de zi cu zi.
                  Last edited by prometheus; 27 April 2016, 11:50.
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • Are dreptate, este vorba despre stil de condus/mod de utilizare, pentru a face o comparatie intre noi si eventualele cauze. La asta se adauga si faptul ca nu sunt doua masini la fel. Eu folosesc acum Elf 5W40, as fi vrut sa testez altceva, dar ultimele stiri despre papatul, scuipatul uleiului la motor ma obliga sa merg in reprez pt respectarea cond de garantie.
                    „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                    Comment


                    • In 34500 km, cea mai mare parte a km a fost facuta extraurban si tot nu m-a ferit de probleme. Asta e, mergem inainte cu bune si cu rele.

                      Comment


                      • A inceput sa-ti pape ulei ?
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • De la ultima revizie am avut nivelul de ulei usor peste, pe joja. Acu 10 zile am verificat iar nivelul de ulei si este la maxim, cu toate ca am mai gasit si in filtrul de aer si musteste la furtunul de admisie. Ramane sub supraveghere in urmatorii 1000 km,

                          Comment


                          • Incearca ca la urmatoarea revizie sa pui ulei in asa fel incat nivelul pe joja ,sa fie putin sub maxim si cred ca asa nu vei mai avea nici filtrul de aer manjit de ulei.(Asa am eu nivelul).
                            S-a intamplat odata sa am nivelul putin peste maxim pe joja si chici ce , exact atunci am avut si eu ulei pe filtrul de aer dar extrem de putin o fasie mica pe garnitura , cum am refacut nivelul sub maxim cum a disparut complet si acea fasie mica de ulei de pe filtru.
                            Last edited by prometheus; 27 April 2016, 12:23.
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • O sa le spun sa puna 3,6 L ulei. La cele doua au pus 3,75 L. Oricum luna viitoare vreau sa-l dau jos la 8000 km, acum am 7100 km.

                              Comment


                              • uleiul ar fi bine sa-l reglezi pe joja, nu dupa volumul de turnat.
                                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google