If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Acum am ELF 900 SXR 5w-40 de care sunt cel mai multumit .
Filtru de ulei OEM bineinteles.
De origine am avut si cand am folosit acel Edge.
Lasand la o parte uleiul, team intrebat de filtru pt ca stiu cativa care sau plans de filtru oem corelat cu zgomote la rece si bec rosu aprins pe bord(lipsa presiune)....apoi lau schimbat cu alta marca si chestiile au incetat.
@mrk : fii tu mai atent, ca ai ramas in urma...cu cititul?
Am scris ca am folosit....adica in trecut.....daca erai si mai atent ( sau compilai ca tot sunteti cu modernisme) vedeai ca nu mai folosesc Castrol....ci altceva, dar asta e treaba mea...
Nu bre, ma refeream ca te rodea grija ca am ajuns la concluzia ca nu se pupa cu motorul doar dupa 3 schimburi.
Foarte frumos.....Castrol folosit 3 schimburi....sau 700 km....nu se pupa /nu merge/ grohaie etc la peste 20 grd....
Ca tot e bun, poti reveni la Castor, se preteaza la stilul tau de mers, iti pune si pulbere de aur pe interiorul motorului.
De cate schimburi aveam nevoie pentru o parere pertinenta, fo 10-20?
Nu " bre" nu ma rodea grija concluziilor tale....am si scris la sfarsit ca puteti pune si romanesc, putin imi pasa
Ideea era ca brusc unii din voi zic despre X brand ( sau ulei) ca nu e bun dupa nici 30 000km .....insa cand altii au 200 000 km de ulei ( de nisa sa zicem) aia sunt subiectivi si habar nu au...
Intelegi ideea?
Apoi voi aveti stereotipisme.....cand vorbim despre caracteristici si indici, brusc se lasa liniste, nu mai zice nimeni nimic..
Dar cand unul zice cai zdrangane....e razboi total, nu folosesti elf, habar nu ai...daca merge la bmw merge la logan....sa mai citez?
Intrebarea pt voi este ce veti mai scrie daca elf inceteaza sa fie partenerul renault?...sau...sa va intreb de ce in franta la cupele clio renault nu folosea elf?...
lipsa presiune ulei cu filtru oem se intampla numai daca cumperi filtru oem contrafacut
eu iau filtrele numai de la reprezentanta de 7 ani si niciodata n-am avut nici o problema
unde mai pui ca acu filtrele pt logan 1 s-au ieftinit f mult in reprezentanta, au pret standard, 50/51 filtru de aer si 30 f de ulei. cu 80 de lei ti-ai luat filtre de origine din reprezentanta. lux. mai pui uleiu si e gata revizia
pai cum se merge la raliu..in 2 km ar fi gata elfu...)
.....cand vorbim despre caracteristici si indici, brusc se lasa liniste, nu mai zice nimeni nimic..
Dar cand unul zice cai zdrangane....e razboi total, nu folosesti elf, habar nu ai...daca merge la bmw merge la logan....sa mai citez?
Sunt tare curios in realitate pe "viu" luat un ulei laudat si scump si pus pe un banc de probe cam cati din acei aditivi/indici se regasesc cu adevarat in el ?
Publicitatea e sufletul comertului!!!Traiasca Mobil , Castrol si toti ceilalti.
Ideea era ca brusc unii din voi zic despre X brand ( sau ulei) ca nu e bun dupa nici 30 000km .....insa cand altii au 200 000 km de ulei ( de nisa sa zicem) aia sunt subiectivi si habar nu au...
Pai tu te bati cu caramida in piept ca-i bun, dand exemplul tau, ca ai folosit 100k si de aceea trebuie sa fie bun si pentru mine, sau ce?
Apoi voi aveti stereotipisme.....cand vorbim despre caracteristici si indici, brusc se lasa liniste, nu mai zice nimeni nimic..
Ce indice ai folosit in aprecierea Castrol, culbutorii aurii?
A dreaqului si fisele alea tehnice, citim ce inseamna cativa indici de pe acolo si gata, suntem profesori in materie de uleiuri.
Dupa logica asta, daca stim sa citim niste rezultatela analize medicale, suntem si doctori.
Mrk ai stofa de politician....le ai cu rastalmacitul vorbelor, teas vota !!
Nu eu am inceput sa scriu ca e bun sau ca e prost...TU ai inceput si TU ai scris ca nu e bun -culmea dupa x km-....pe modelul tau altii nu ar trebui sal foloseasca ca nu tia mers tie?
Ca sa egalez afirmatia ta, am scris impresia mea
.....tu ai zis ca e prost....eu am zis doar ca la mine nu a crapat....eu nu am zis nici ca e bun nici ca e prost....si nici nu am dat in cap cuiva sal foloseasca....
Deci....de ce te inflamezi?
In al doilea rand....eu am spus despre aspectul vizual al rampei culbutorilor...sau puteam scrie despre baie...pt ca eu spre deosebire de tine, vorbesc din ce fac cu mainile mele...nu din auzite...
Daca scrii asa, copilareste, despre rampa si culbutori imi fac o parere despre cate chiulase/ motoare ai demontat tu la viata ta....sau despre cum apreciezi tu ca arata un motor in mintile lui...
Nus nici un profesor....lasa ironiile ieftine pt pustani pe care ii poti impresiona....si eu am invatat de la altii, dar am fost dispus sa ascult si sa citesc;.....
masinile sunt masini...oamenii sunt oameni....de ce nu vrei discutii pe teme tehnice sau despre indici?....asa despre ce sa scrii...parerea ta...parerea mea.......
Cineva scria ca ar vrea sa vada analize ale uleiurilor....sunt postate pe net, inclusiv castrol M1 si poate si elf.....trebuie doar un search si ceva cunostinte....
Mie mi-ar placea sa aud de la fiecare, dupa ce enumera fiecare motivele pentru care are acum in motor un anumit ulei (zgomot mic, TBN, HTHC, etc), sa spuna si intervalul de km. la care a decis sa-l schimbe, eventual si motivatia (mers urban, gpl, semisintetic, etc)...
Motivele pentru care bag shell ultra 5w40 gtl in doua agregate:
1-arata bine pe hartie TBN 12.7, flash point 242 grade, viscosity index 168
2-are aprobare pentru agragatele mele 229.5
3-cred ca este cel mai ieftin ulei cu 229.5
Amblele masini sunt pe gpl, a mea vede talpa foarte des, nevasta merge usor cu a ei.
Il schimb la 5k, ma face sa cred ca pot proteja mai bine motorul.
Am defacut ceva pe la motor si totul pare curat, nu sunt depuneri, nu papa acest ulei,
Lăsați gargara! Sunt pe cale sa dau comanda la Redline 0W40.
Vreau doar sa știu dacă e vreun bai daca pana acum (de vreo 2-3 ani incoa') am folosit doar M1 0W40 și acum vin cu Redline după.
Nu consuma gram de ulei și carje vede de câte ori se ivește ocazia.
Ooooo domnule Kojak cam rar pe forum , e tare de tot acest RedLine dar e si scump , de unde il comanzi ? hths = 4.0 , punct de curgere = -60 C , Indice vascozitate = 190 , ce mai o bunaciune de ulei.
Am văzut 2 site-uri care comercializează. Eu mă gândesc sa iau de pe unul dintre ele, boutique oil sau ceva de genu.
Legat de bani, da-i dreq, mă fac ei pe mine sau io pe ei?:
Vreau sa-mi fac damblaua cu uleiul ăsta, mai ales dacă e mai bun decât M1 0W40 cu care mă împac f. bine.
E foarte scump 89 lei/flaconul(1 quart adica vreo 946 ml) , oare se merita ? pentru Logan ? e un ulei foarte bun daca nu the best dar... cam mare pretul.
sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
are caracteristici destul de bune si apropiate de ale redlinului, dar la un pret de vreo 4 ori mai mic cam suspect de mic
oricum, din ce am mai citit eu, e normal ca 0w40, ma refer la uleiurile in gnral din clasa asta, sa aiba caracteristici mai bune pe hartie dar asta nu inseamna ca-s neaparat si mai bune; ar fi vorba de o aditivare mai puternici, niste ”boosteri” care trebuie insa diferentiati de baza pura. am citit ca un ulei cu o baza foarte pura nu are nevoie de multa aditivare pt a obtine perf f bune, unde mai pui ca fiind mai putin aditivat rezista si mai bine decat unu dopat la greu care in cateva mii de km i se duc toti aditivii
Eu inca folosesc RedLine 0w40 ( am avut si 5w30 ); o sa fac curand aproape 200 000 cu acest ulei si, daca nu gasesc ceva mai potrivit raman la el
Am folosit si Renewable , mai exact vascozitatea 5w40 - era singura adusa in Romania in acele timpuri si da, este un ulei cu baza pur esterica.....este uleiul official folosit de armata Americana si NASA ( dupa cum se laudau in fisa lor tehnica)
Am renuntat la Renewable deoarece a fost singurul ulei pe care mi l-a ars ; adica a trebuit sa completez cam peste 500 ml in mai putin de 5000 km- cu nici un alt ulei nu am patit asa ceva; mie nu mi-a mers, insa cred ca este un ulei de exceptie
Aceste 2 uleiuri sunt diametral opuse, exact cum scria si Cristi mai sus ( care a citit sau a vorbit cu ...cine trebuie...); RedLine este un ulei cu baza esterica, ultra aditivat care se potriveste foarte mult cu ceea ce imi trebuie mie ( in materie de zgomot/protective).....este Full SAPS -ul perfect pt Logan ( la limita intre vascozitate/protective)- ma refer la 0w40- nu am nevoie de Bio sau protective a catalizatorului...
Renewable este tot un esteric, dar fara aditivare la nivelul Redline.....mie mi-a placut redline si am ramas pe redline....
De la Redline, cred ca 0w40 este alegerea perfecta pt ce este loganul.....mai subtire (5w30) va incepe sa se simta, chiar sa bata.....mai mult (5w40) este prea gros, un ulei mai greu pt motor ( se simte ca un 5w50 - HTHS 4.6)
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment