Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ma bucur ca mai sunt si oameni care sunt de parere ca nu vorbesc prostii

    si eu cred ca 5w40 e un ulei cam greu pt ce pot motoarele pe benzina, in afara de defunctu 1.6 16v

    ori 0w30/0w40; ceva usor si foarte rezistent, asta trebuie, nu mamaligi de 5w40/ marmelade 10w40
    Last edited by cristi....; 16 May 2016, 19:40.

    Comment


    • O clipa, sa delimitam lucrurile - eu ma refeream la 5w40 de la RedLine....nu alta marca

      As zice mai putin 0w30 de la Redline.....0w40 este fix ce (imi) trebuie !

      Comment


      • Daca as avea chef sa fac experimente, as baga Eneos Sustina 0w30.

        Comment


        • Originally posted by mr.K View Post
          (...)Ce indice ai folosit in aprecierea Castrol, culbutorii aurii?(...)
          Indicele pentru Mannol 5W40
          Attached Files

          Comment


          • hm...dar ce-s cu arsurile alea de pe patine sau ce-or fi alea?

            tdi rulat 75 de mii de mile numai cu m1 esp formula 5w30
            Attached Files
            Last edited by cristi....; 17 May 2016, 00:04.

            Comment


            • ce se intampla daca respecti ”recomandarile” habarniste ale constructorului cu intervale extinse de schimb

              Remove sludge easily! with: http://amzn.to/2aBhNJVBest Fuel Injector Cleaner: https://amzn.to/3jsYQx4SeaFoam: https://amzn.to/3ywvkuyCommonly Tools Used:Comm...


              This is a 1995 Toyota Camry, Great, Reliable car. These engines are known for consuming oil but if you keep up with the they will last a half million miles. ...


              3 mii de mile e pana in 6 mii de km

              Why you should get an oil change every 3000 miles when driving in Elizabeth Pa.www.elizabethautocare.com You may have noticed that our recommendation of ...


              This is what happens when you don't change your engine oil and filter.


              cred ca e suficient de elocvent sau astia sunt din america si nu se aplica si la europeni? ))

              discutia se poate extrapola si la uleiuri, dpdv al calitatii lor. constructorul nu doreste binele masinii tale; asa cum iti recomanda schimburi la 20 de mii sau 30 pt Europa de vest, iti recomanda si uleiuri de slaba calitate in acest interval. nici cele mai tari uleiuri, redline, renewable lubricants, amsoil, royal purple etc nu rezista atat, dar unu conventional

              totul pt maxim profit, minim costuri de intretinere in perioada garantiei (3-5 ani) dupa care schimbata masina. asta e filosofia lor

              schimburile astea de 20-30 de mii de km mi se pare ca-s stabilite cat sa nu se inece motorul in mal, nu din alte considerente



              The intervals that BMW follows under the “free” maintenance program as well as the intervals indicated by the vehicle’s on-board oil change reminder system, are far too long, especially if the BMW/Castrol 5w-30 oil is used

              aviz si amatorilor care se iau dupa indicatorul de schimb ulei (oil life remaining, care, ce sa vezi, face previziune total eronate dupa cum se poate vedea)
              Last edited by cristi....; 17 May 2016, 00:35. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • 3000 de mile "ie" 4800 km...

                Nu mai puneti botul la tot ce cititi pe net. Pe voi nu v-au invatat parintii ca nu tot ce zboara se mananca?

                Sunt "bemveuri" fabricate dupa 2010 care au chiar si 500k facuti cu revizii la intervale de 30k.

                Nu stiu cum dracu se face, da' niste baieti care stiu sa porneasca un calculator, sa tasteze 3 cuvinte si sa incarce 2 filmulete pe "iutub", au impresia ca stiu mai multe decat niste oameni platiti cu niste multi bani sa aiba grija ca atunci cand fac desene si calcule, bemveul ala sa stea pe sosea la 250 km/h si, ghici ce!, se se mai si opreasca.

                P.S. Si sa tina peste 500k cu intervale de schimb la 30k...
                Last edited by vitriol; 17 May 2016, 07:45.
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • In primul zice asa:
                  30,000mile oil change interval, leads to engine rebuild.
                  DO NOT BELIEVE THE HYPE. CHANGE YOUR OIL 10K OR LESS! (make sure your filters are capable of 5000k or more!)
                  Adica la 48.000 km (46,8k daca am calculat bine) nu e bine. Zice sa schimbi la 10.000 mile adica la 16.000 km (15,6k) OR LESS.
                  Aia care recomanda schimbul la 3000 mile sunt producatori de ulei, au tot interesul sa vanda mult si repede. Acum depinde si daca s-au folosit aditivi pentru uleiuri in motoarele alea cu 30k mile sau 28k mile.
                  Recomandarile cu 3000 mile sau 4800 km sunt mai credibile decat celelate (30kkm). Prin urmare nu faci rau daca schimbi uleiul mai des, de exemplu la maxim 10k km. Repet si aici: la mine in "carte" scrie ca e recomandat sa se schimbe la 7.500 km daca se merge cum merg eu sau la maxim 15k km (se incadreaza in ce scrie mai sus), deci un schimb la 7k km e bine.
                  Last edited by Fanez; 17 May 2016, 08:23.

                  Comment


                  • Eu ziceam de 30 000 km, adica 18 750 mile.

                    Nu-i faci rau ca schimbi uleiul la 7500 km, dar garantat o sa tina motorul cel putin 500 000 km daca faci schimbul la 15 000 km (asa cum zic aia in manualul de intretinere). In cazul Logan-ului o sa pice tabla cu mult inainte sa pice motorul din cauza uleiului.

                    Am mai spus-o de multe ori, dar "mai repet inca o data": daca antifonarea Logan-ului n-ar fi fost atat de proasta, as fi pus un 10w40 fara nicio emotie. Folosesc M1 0W40 doar pentru ca motorul este mai silentios cu acest ulei.

                    Seful meu pune Total 10w40 intr-un Peugeot 307 1.6i si daca te urci in maina cand e motorul pornit iti vine sa dai la automat daca nu te uiti la turometru. La 160 km/h si ~5000 RPM nu auzi decat vantul.
                    Last edited by vitriol; 17 May 2016, 08:44.
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • Originally posted by vitriol View Post
                      3000 de mile "ie" 4800 km...

                      Nu mai puneti botul la tot ce cititi pe net. Pe voi nu v-au invatat parintii ca nu tot ce zboara se mananca?

                      Nu stiu cum dracu se face, da' niste baieti care stiu sa porneasca un calculator, sa tasteze 3 cuvinte si sa incarce 2 filmulete pe "iutub", au impresia ca stiu mai multe decat niste oameni platiti cu niste multi bani....

                      De accord cu tine, insa mai sunt si din aia care stiu

                      Uite mai jos, M1 5w30 ESP dupa aproape 10 000 mile (9375), analiza facuta si platita de client la un laborator, pe scurt:

                      - TBN scazut - 0.8...rezerva scazuta pt tamponarea acizilor
                      - cupru crescut
                      Deci cam la limita protectiei ca sa fim diplomati


                      Si mai sunt, inclusiv cu M1 0w40.....

                      http://www.bobistheoilguy.com/forums...Number=3004630


                      LE: luati in considerare ca M1 5w30 ESP este un low saps, insa un low saps din cele mai rezistente;

                      Apoi daca acesta ajunge la un TBN 0.8 , atunci imaginati-va alta natie de ulei cum se comporta......asta pt cine vrea sa fie "bio" si sa nu polueze catalizatorul....

                      LE 2 :


                      Ok, postarea asta e pt tine MrK - ti-o dedic :

                      Mai jos, Castrol Edge 0w40 tinut in Ford focus ST benzina modificat -

                      -interval 7700 mile
                      - TBN 5.1 - protectie inca foarte buna contra acizilor
                      - cupru 1
                      -dilutie cu benzina 0.8 - medie

                      http://www.bobistheoilguy.com/forums...70#Post4081249


                      Ce sa mai zicem....un ulei foarte prost, de aia il arunca americanii....))
                      Last edited by Hirayama; 17 May 2016, 10:50. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • Originally posted by vitriol View Post
                        ... as fi pus un 10w40 fara nicio emotie. Folosesc M1 0W40 doar pentru ca motorul este mai silentios cu acest ulei. ...
                        Seful meu pune Total 10w40 intr-un Peugeot 307 1.6i ...
                        "Total" e recomandat de Peugeot si Citroen. Exact Total 7000 10W40 as fi pus si eu, dar cand am scris pe aici au sarit multi sa ma ajute sfatuindu-ma de bine si incercand sa ma convinga ca e mai bine sa nu folosesc 10W40. Parerea mea este ca nu merita sa pun un ulei de 100 lei/litru si sa-l tin 15.000 km, dar nici sa-l schimb la 7000-7500 km (nu e rentabil). Sper sa nu fiu nevoit sa tin masina asta pana face 500k km. Poate ca la anu', la "rabla" daca se mai face, o sa schimb agregatul si nu fac 500.000 km pana la anu'.

                        Comment


                        • Ok, postarea asta e pt tine MrK - ti-o dedic :

                          Mai jos, Castrol Edge 0w40
                          N-am folosit Edge 0w40, ci Magnatec 5w40, asa ca n-am de unde sti ce si cum.

                          Probabil Castrol in USA e la fel de folosit ca RedLine in Romania.

                          Iar comparatia intre M1 5w30 la 9375 mile cu Edge 0w40 la 7700 mile nu e chiar pe picior de egalitate.
                          Last edited by mr.K; 17 May 2016, 11:39.

                          Comment


                          • Originally posted by Fanez View Post
                            Sper sa nu fiu nevoit sa tin masina asta pana face 500k km. Poate ca la anu', la "rabla" daca se mai face, o sa schimb agregatul si nu fac 500.000 km pana la anu'.
                            Pai si atunci stau eu si ma intreb de ce atata osteneala pentru un motor care ajunge la rabla la 100 k? Uleiuri descantate, fise cu TBN-uri, indici de vascozitate (si alte chestii pe care nu m-am obosit sa le retin), pentru a merge cu o masina 100k...

                            Genul asta de preocupare ar trebui sa-l aiba taximetristii care fac peste 500k, dar, ghici ce! Pe aia ii preocupa indicii de vascozitate ai uleiului exact atat de mult pe cat ma preocupa pe mine PIB-ul Botswanei.
                            Last edited by vitriol; 17 May 2016, 11:52.
                            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                            Comment


                            • N-ai vazut la mine osteneala pentru
                              Uleiuri descantate, fise cu TBN-uri, indici de vascozitate (si alte chestii pe care nu m-am obosit sa le retin)
                              In afara de asta nu ma pot baza acum pe ce va fi la anu', poate voi fi nevoit s-o mai tin inca 100k km. Cand am cumparat-o nu credeam ca fac 122k km inainte sa-mi iau alta. Noroc cu guvernul Boc ca altfel nu mai faceam cu ea 100k, ori facea un alt proprietar, ori ajungea la remat.

                              Comment


                              • Originally posted by mr.K View Post
                                N-am folosit Edge 0w40, ci Magnatec 5w40, asa ca n-am de unde sti ce si cum....

                                Iar comparatia intre M1 5w30 la 9375 mile cu Edge 0w40 la 7700 mile nu e chiar pe picior de egalitate.

                                Ai intors-o elegant acum....ai folosit Magnatec dar ai scris despre Castrol in general - adica includeai si edge....

                                Vezi ca iar nu esti atent la a doua afirmatie:

                                - nu comparam M1 5w30 cu edge ; il comparam cu M1 0w40 ; editarea 2 era pt tine

                                - ar trebui sa intelegi ca nu compar un low saps cu un full saps la protectie ; am postat acele UOA (used oil analysis) pt a documenta de ce un full saps protejeaza si rezista mai bine decat un low saps....adica sa argumentez ce tot scriu de atata timp pe aici....


                                @Vitriol : pai daca dupa 100K o duceti la Remat, eu zic ca nu are rost sa dati banii nici pe dacia oil nici pe elf....
                                Puneti ulei romanesc, din ala 5L/10 lei si il schimbati la 5-6000 km....e original mie-n suta si sigur nu va tusi.....mai e unul cu Audi TDI cu vreo 900 000km care foloseste din ala de la 4-500 000 km de cand a adus-o din Germania si nu ia crapat (era pe youtube)...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google