Si cand am zis ca pun Mannol ai zis ca sunt prost
Ce Tip De Ulei Folositi?
Collapse
X
-
Originally posted by Hirayama View Post@Vitriol : pai daca dupa 100K o duceti la Remat, eu zic ca nu are rost sa dati banii nici pe dacia oil nici pe elf....
Puneti ulei romanesc, din ala 5L/10 lei si il schimbati la 5-6000 km....e original mie-n suta si sigur nu va tusi.....
Eu spuneam ca sunt masini luate in leasing operational care fac 500k in 5 ani (desi 5 ani e mult pentru un leasing operational) si care respecta carnetul de intretinere la sange. Adica intervalul ala "foarte mare" de revizii. Apoi masinile alea ajung in Romania cu 138k la bord si mai merg 200k.
Pe de alta parte sunt cei care schima uleiul la 5k pentru a putea duce motorul la Remat in stare perfecta.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
nu comparam M1 5w30 cu edge ; il comparam cu M1 0w40 ; editarea 2 era pt tine
Ai un link cu o fisa M1 5w30 la un diesel si un link pentru o fisa la Edge 0w40 la un benzinar.
Deci, alti km, alt combustibil, o comparatie fix ca sa fie.
Poti sa te speli si pe dinti cu Castrol daca vrei, doar nu te retine parerea mea despre Castrol.
Comment
-
Originally posted by vitriol View Post...Pe de alta parte sunt cei care schima uleiul la 5k pentru a putea duce motorul la Remat in stare perfecta.
Comment
-
Originally posted by Fanez View PostSi cand am zis ca pun Mannol ai zis ca sunt prost
Nu am jignit direct pe nimeni de cand scriu pe acest....forum
Originally posted by mr.K View PostEu zic sa fii atent ce postezi.
Ai un link cu o fisa M1 5w30 la un diesel si un link pentru o fisa la Edge
Deci, alti km, alt combustibil, o comparatie fix ca sa fie.
Poti sa te speli si pe dinti cu Castrol daca vrei, doar nu te retine parerea mea despre Castrol.
Ti-am zis ca nu este vorba de comparatie...tu insisti, e treaba ta
O idee era ca uleiul din diesel sta mai prost decat cel din benzinar in ciuda faptului ca in benzinar este mai solicitat ( benzina solicita mai mult uleiurile, este si motor modificat cu putere mai mare)...ar fi trebuit sa fie invers, ala din benzinar sa fie sub diesel
Dar tu nici mura-n gura nu intelegi...o tii cu diesel vs benzina, ideea este sa vezi padurea de copaci
De scris scriu pt cei care ii intereseaza....
Comment
-
Originally posted by cristi.... View Post
totul pt maxim profit, minim costuri de intretinere in perioada garantiei (3-5 ani) dupa care schimbata masina. asta e filosofia lor
schimburile astea de 20-30 de mii de km mi se pare ca-s stabilite cat sa nu se inece motorul in mal, nu din alte considerente
Comment
-
Eu stiu foarte bine ce am postat....
Eu am zis ca nu-i ok sa compari uleiuri folosite un nr. de km diferit in motoare diferite.
Ti-am zis ca nu este vorba de comparatie..
benzina solicita mai mult uleiurile, este si motor modificat cu putere mai mare)...ar fi trebuit sa fie invers, ala din benzinar sa fie sub dieselLast edited by mr.K; 17 May 2016, 13:41.
Comment
-
Originally posted by Hirayama View PostArata-mi exact unde ti-am scris asa! Altfel este doar o postare ca sa te aflii in treaba
Nu am jignit direct pe nimeni de cand scriu pe acest....forum.Originally posted by Fanez View PostAcum am Mannol 5w40,(...) si ma gandeam la Total Quartz 7000 10W40(...)Originally posted by Hirayama View PostDe ce vrei sa faci downgrade?
Adica de la un hidrocracat 5w40, facut de un blender, dar care mai are ceva sintetic in el vei trece la un 10w40 semi sintetic......nu e gaura in cer si nici in motor nu va fi dar de ce asa? De ce nu ceva mai bun?Originally posted by Hirayama View Post(...)Bine insa vezi ca mai sunt uleiuri care se comporta cel putin la fel ( castrol 0w40 si nici mobil 1 0w40 nui de aruncat...mai este si LM daca imi amintesc..) Daca vrei sa vezi live cateva teste cauta pe youtube, a postat inclusiv acolo
Nu m-am simtit jignit nici direct nici indirect.
Comment
-
Lasa vrajeala Fanez si arata-mi clar unde te-am facut prost...
Ca asa ai scris...
Si ca tine fac si ceilalti cand interpreteaza aiurea si iti pun cuvinte in gura pe care nu le-ai scris...
Si mai sunt si pretentii ca fac si dreg...doar din scris ca practic tot in service ajung
MrK m-ai plictisit rau.....eu cu argumente tehnice/ review-uri etc iar tu cu spalatul pe dinti si mistouri ieftine....
Serios, am lucruri mai bune de facut; daca crezi ca poti argumenta ceva tehnic eventual din vasta ta experienta in ale mecanicii ))))) ....astept cu interes ......
Comment
-
Tu cand esti la volan, esti in calitate de mecanic?
Iar de mecanici sunt satul cand aud ce uleiuri imi recomanda. Inclusiv p'aia cu ulei "mai gros" daca motorul are "peste suta".
Eu sunt utilizatorul masinii. Si, de vreme ce o conduc multi km, stiu mai multe despre comportamentul ei ca un mecanic ce o vede prima data. Inclusiv cu ce ulei merge mai bine.
Comment
-
Asta e cam de...Bula....jenant pt tine, nu ma asteptam
Adica tu zici ca daca conduci masina, stii mai bine treburi de mecanica decat unul care face si desface motoare?
Adica schumacher stia mai bine ce ulei sa bage in Ferrari decat motoristul firmei?
Sunt de acord cu tine cu povestile cu uleiul mai gros la peste 100 000
Eu te sfatuiesc sa iei in calcul si ce spun aia care au desfacut motoare si au vazut uzura, noroi si alte chestii...in timp..
Tu daca doar o conduci , poti sati faci o parere despre cum merge bazandute doar pe auz (zgomot) si/sau eventual fum scos.....dar daca efectiv nu vezi si nu masori starea pieselor pierzi din informatie....esti de acord macar cu asta?
La motor 2 lucruri puteti inspecta rapid: baie/vilbrochen si capac culbutori.....daca nu aveti depuneri aici, sunt sanse sa fie bine
Sunt uleiuri care nu fac depuneri in capacul culbutorilor sau rampa insa baia e plina de namol....dar despre asta, altadata
Comment
-
Adica schumacher stia mai bine ce ulei sa bage in Ferrari decat motoristul firmei?
Adica tu zici ca daca conduci masina, stii mai bine treburi de mecanica decat unul care face si desface motoare?
Tu daca folosesti un calculator, stii cum e construit sau iti ajunge ca merge ok?
Ia uite ce am zis io.
stiu mai multe despre comportamentul ei ca un mecanic ce o vede prima data.Last edited by mr.K; 17 May 2016, 18:50.
Comment
-
La baie sau vilbrochen nu am ajuns si sper sa nu ajug. Nu cred ca se poate mai curat de asa.
Am bagt si camera in motor sa vad dinti la balance shaft si arata ok.
Discover the magic of the internet at Imgur, a community powered entertainment destination. Lift your spirits with funny jokes, trending memes, entertaining gifs, inspiring stories, viral videos, and so much more from users.
Last edited by i860; 17 May 2016, 19:01.
Comment
-
Se poate curat ca la mercedesul tau dar la 6-700 000km....si nu in anglia, ci in romania....si nu mercedes, ci logan...adica low cost..
poti folosi o camera video bagata pe la bujii sau baie ulei....eu am facut astfel de inspectii mai demult
insa da, tu iti intretii scula ff bine
@mrk ei vezi tu, eu trebuie sa stiu si sa inteleg de ce merge asa....numi ajunge ca stiu de ce, trebuie sa inteleg de ce
Asta e diferenta intre un inginer si un mecanic....
Bineinteles ca stiu cum e construit pc , lam facut singur de la 0...si imi instalez singur totulLast edited by Hirayama; 17 May 2016, 19:28.
Comment
-
Bineinteles ca stiu cum e construit pc , lam facut singur de la 0...si imi instalez singur totul
L-ai asamblat, ceea ce e o mare diferenta fata de a-l face/costrui.
Acum nu stiu cu cine sa te aseman, guido, logan_fan-aceeasi obsesie in a-si impune parerea proprie despre uleiuri, tot RedLine.
Clonele sunt interzise, cred ca moderatorii ar trebui sa faca unele verificari.Last edited by mr.K; 17 May 2016, 19:50.
Comment
Comment