If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Din gradina obsedatilor, am mirosit ieri un ulei Eneos 5W30 (505/507) , mai am boala sa miros inainte sa-l torn (mai un pic si il si gust) pe langa mirosu clasic de ulei motor, are un miros evident de plastic...d-ala chinezesc...
mobil 1 5w30 esp formula sau shell helix ultra 5w40? care ar fi mai potrivit pt agregatu de 1.4?
pana acu am mers pe 5w30, m1 , vreo 4-6 schimburi nu mai stiu, nimic de reprosat dar am vazut si shellu asta si ma cam mananca.... aprobari ferrari, Porsche a40, si banalu rn0700...
mobil 1 5w30 esp formula sau shell helix ultra 5w40? care ar fi mai potrivit pt agregatu de 1.4?
pana acu am mers pe 5w30, m1 , vreo 4-6 schimburi nu mai stiu, nimic de reprosat dar am vazut si shellu asta si ma cam mananca.... aprobari ferrari, Porsche a40, si banalu rn0700...
fisa tehnica arata destul de bine, apropiata de cea a lui esp formula insa usor sub dar sta mai bine la vascozitatea la 100 de grade (dooh )
Nu este rau shell atata timp cat este asta nou gtl pureplus. Eu folosesc shell ultrea 5w40 in cateva masini printre care si o masina a unui prieten SLK 55 amg cu 360 cp si nici o problema.
La mine in slk 350 272 cp merge fara greata. Nu ai cum sa dai gres cu Shell sau Mobil, la mine este pretul 5 l de shell este la jumate de pret fata de 5 l de mobil. Si daca poti sa il schimbi mai des decat se cere este si mai bine.
Welcome to AutoMotoTube!!! On our channel we upload every day , short, (2-5min) walkaround videos of Cars and Motorcycles. Our coverage is from Auto and Moto...
deci shellu eventual sa-l pun in mulsanne cu toate ca in Bentley se toarna, ce sa vezi, tot m1 esp formula
0w40 m1 n-as incerca, unii au spus ca e mai ok 5w30-u de la m1, nu are atatea inflexiuni la rece si se tine mai bine la 10 mii de km, nu ca l-as tine eu atat
pana acu am mers pe 5w30, m1 , vreo 4-6 schimburi nu mai stiu, nimic de reprosat dar am vazut si shellu asta si ma cam mananca.... aprobari ferrari, Porsche a40
Lool frate, tu ai Ferrari in parcare? Si atunci cu ce te-ar incalzi un ulei aprobat ptr Ferrari?
pai sa zicem ca e un garant al calitatii parteneriatul cu ferrari?
ce, tu daca pui elf 5w40 inseamna ca ai renault megane rs trophy in parcare?
sau eu daca pun mobil 1 esp formula inseamna ca am nu stiu, Porsche cayenne 3.0tdi?
ca asta se pune in 3.0tdi
baliverne, unii cred ca n-au ce comentarii sa mai faca. in motoru meu pot sa torn ce licoare mi se casune mie, nu inseamna ca daca am o petarda de motor/masina (sunt curios daca se simte careva acu cu musca pe caciula când am zis ca dacia e o petarda de masina) trebuie sa o tratez tot ca pe o petarda, adica cu ulei de slaba calitate si revizii din an in paste
Shell e ok; am testat 5w40(helix ultra) si e decent....
Nu mam tinut de el din cauza felului cum suna motorul....nu ca ar fi avut batai suspecte dar altfel se aude cu uleiurile full sintetice...eventual w40...
Despre penzoil am auzit lucruri bune...ei se lauda ca ar fi mai buni ca M1
Dupa parerea mea, M1 0w40 este mai potrivit din toate punctele de vedere decat shell(5w40) mai ales in romania
pai sa zicem ca e un garant al calitatii parteneriatul cu ferrari?
ce, tu daca pui elf 5w40 inseamna ca ai renault megane rs trophy in parcare?
sau eu daca pun mobil 1 esp formula inseamna ca am nu stiu, Porsche cayenne 3.0tdi?
ca asta se pune in 3.0tdi
baliverne, unii cred ca n-au ce comentarii sa mai faca. in motoru meu pot sa torn ce licoare mi se casune mie, nu inseamna ca daca am o petarda de motor/masina (sunt curios daca se simte careva acu cu musca pe caciula când am zis ca dacia e o petarda de masina) trebuie sa o tratez tot ca pe o petarda, adica cu ulei de slaba calitate si revizii din an in paste
Nu-i chiar o petarda, dar mi se par putin amuzante chestiile astea cu Ferrari sau cum zicea cineva mai de mult, ca el conduce Logan in stil "BMW m-power"
comparativ cu o masina de 2-3-5 sute de mii de euro e chiar o...hazna pe 4 roti
oricum, e cam cu vreo 50 de ani in urma in ceea ce priveste confortul daca e sa o comparam cu clasa premium/de lux si cu vreo 10-15 ani in spatele segmentului de volum
prin vazut se referea ca nu ai vazut fizic cum arata uleiu respectiv/bidonu )
no, hai lasa-ne pe noi sa ne consultam in pace fara sa vii cu ironii de genu ca uleiu x e prea bun pt masina asta, ca ce-l schimbi la 1 mie de km si alte prostii de genu asta si tu pune elf sau dacia oil ”ca asa recomanda constructoru”
poti conduce bine mersi si un fiat 500 1.2 69 de cai in stil amg/m power sau cum maai vrei tu sa numesti stilu de condus, diferenta o face puterea si setarea suspensiei/sasiului
ba daca ma gândesc bine 500-ele se poate conduce chiar ca un mini-ferrari, in varianta 595 competizione, dar n-are rost sa divagam
nici nu e nevoie sa urcam stafeta prea sus, pana la sute de mii de euro, e suficient sa ajungem numai pana pe la vreo 100 de mii sau un pic mai jos, si sa vedem de exemplu ca vopseaua mata de pe un seria 6 grand coupe, frozen bronze metallic, costa 8800 de euro, adica fix cam cat un logan. de aici deducem cat de ”masina” e dacia de ex, face cat o vopsea )
la chestii de finete tehnica/tehnologie nici nu intram
ontopic:
degeaba incerci sa convingi pe unu si pe altu ca e absolut inutil, risipa de bani, etc samd sa pui un ulei mai dichisit in motoru de logan atat timp cat nu ai experimentat tu sa vezi ce poate si ce nu poate uleiu ala, cum se simte motorul in compania lui bla bla
probabil la fel ai spune si daca ar fi vorba de investit in anvelope nu stiu de care, in lichid de frana cu punct mai mare de fierbere si tot ce tine de elemente/fluide mai performante.
asa cum nimeni nu-ti impune sa folosesti ceva in masina ta, nu impune nici tu altora ce sa faca si ce sa nu faca, pana la urma a postul meu chiar nu te-a vizat pe tine , ai aruncat niste vorbe aiurea ca sa...nu stiu ce ai vrut sa demonstrezi
in epoca aluminiului, a fibrei de carbon, a materialelor plastice ranforsate care sunt folosite in constructia elementelor/panourilor de masini pt reducerea greutatii si sporirea eficientei, dacia tot mai se chinuie sa gaseasca elixirul ”antirugina”, asta tot ca un apropo la cat de masina e..si cat nu
end of offtopic, gata, m-am linistit. sper sa nu mai apara cu flamuri aiurea
Last edited by cristi....; 29 May 2016, 22:59.
Reason: Automerged Doublepost
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment