Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Formulele la marii producători sunt chipurile... "secrete". Oare de ce?
    Presupunerile nu-s suficiente, cum recomandă cineva mai sus (că ne e lene să dăm nume sau să vorbim la pers. a II-a).
    Eu aș vrea să știu clar care e III, care e III+IV, care e IV pur, dacă o fi vreunul, că de V nu cred că poate fi vorba decât la uleiuri de anduranță.
    Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
    Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

    Comment


    • Sunt secrete pt ca putini vror sa stie sau ii intereseaza....majoritatea vror o eticheta misto si promisiuni

      Uitate aici pe forum....nui pasa nimanui de indici grupe ba mai fac si caterinca cu teze de doctorat...

      Deci....de ce sa ne obosim?

      Grupele 1-3 sunt petroleum based...asta se vede in pret, sunt ieftine produsele din petrol...si mai ales se adauga sulf mult

      Grupa 4 -5 veritabila nu va avea vi sub 175-180...si continutul de sulf va fi scazut..

      Chimia avanseaza...si poti face un petroleum based sa arate ca un sintetic; de aceea e bine sa analizezi un ulei in ansamblu, citind si MSDS

      Dar...crezi ca astea sunt importante pt careva?
      Eu cred ca scriu degeaba...

      Comment


      • Originally posted by Hirayama View Post
        Sunt secrete pt ca putini vror sa stie sau ii intereseaza....majoritatea vror o eticheta misto si promisiuni
        Sunt secrete în mod deliberat, să păstreze confuzia. Cifrele din specificaţii nu lămuresc problema întotdeauna.
        Originally posted by Hirayama View Post
        Uitate aici pe forum....nui pasa nimanui de indici grupe ba mai fac si caterinca cu teze de doctorat...
        Nu-i condamn. Au contraargumentul solid al faptului că dacă foloseşti uleiul recomandat de producătorul maşinii şi faci schimburile la timp motorul ajunge şi la 400-500.000 km fără probleme: cazuri reale, vezi taximetriştii fericiţi.
        Unul dacă e interesat şi merită să discuţi cu el. Pe cei cu caterinca lasă-i în plata Domnului: îs fericiţi în sinea lor că-s săraci cu duhul.
        Originally posted by Hirayama View Post
        Grupele 1-3 sunt petroleum based...asta se vede in pret, sunt ieftine produsele din petrol...si mai ales se adauga sulf mult
        Necazul e că din gr. a III-a nu întotdeauna sunt aşa ieftine. De-aia am şi lăsat M1 ESP 5W30 deoparte. Nu ştiu câţi mai folosesc I şi II pe maşini moderne.
        Şi-apoi mai e şi găselniţa combinării: de exemplu III+IV...
        Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
        Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

        Comment


        • Nu lamuresc dar orienteaza...o fisa buna, un msds care sprijina fisele si un pret in consecinta...pot orienta

          De taximetristi sunt satul...destui merg cu fumul garla dupa ei...compresie sub 8 ....asta nu e ok din punctul meu...

          E cam la fel ca aia care merg 6 ani cu un cauciuc si zic ca merge...sau aia cu furtune de frana neschimbate de 8-10 ani...

          M1 5w30 e mix intre 3si 4...dar e ok, are sintetic in el si e dopat...adica se poate si mai rau decat el...

          Eu prefer un dopat, empiric..

          De ex redline ( full dopat) vs renewable (full. Nedopat)...
          Ambele cu vi exceptionale...unul rezista celalalt nu...

          Comment


          • Se pare că M1 ESP Formula acela nu (mai) e decât gr. III. ;) Aici e problema că au schimbat formula din mers amicii de la Exxon. Păcat că n-am reținut pe unde am citit. Că firmele încadrează la sintetic și hidrocracatele, asta e știut de mult, de când Castrol a inaugurat era.

            PS: ruda mea, taximetrist fericit cu >400.000 km la bord, vreo 300.000 pe GPL. Motor fără probleme. Caroserie mâncată de rugină: avantaj Dacia!
            Last edited by ursamajor; 3 June 2016, 12:48.
            Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
            Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

            Comment


            • Pai deh....
              Totusi cred ca este un amestec intre cele 2 grupe; gandeste-te ca e un mid saps dar hths e 3.56 (sau cat e)....si sulf ca pt mid saps, dupa cum am scris

              Greu de crezut ca e numai gr 3 (petroleu)...mai are si ceva pao(gr4) prin el

              Daca e asa...ce sa mai zici de M1 0w40 caruia iau scazut Vi de la 190 la 186 si hths de la 4 la 3.8...

              Si un hidrocrack nu e asa rau...decat un semisintetic

              Alegeti un dopat....in 10 000 nul rupeti la fel ca unul mai putin dopat...indiferent de gr...
              Deci ala cu aditivi mai multi- punctul meu de vedere
              Nu aveti ce cauta cu bio/eco daca vreti performanta...

              Comment


              • hirayama, tu faci lobby la un ulei anume sau nu m-am prins eu? sper sa nu ajungeti sa faceti reclama si in cateva saptamani, vezi scandalul de fe celalat forum dacie, sustinatorii redline sa-si ia talpasita dupa ce se sparge bula cu super-uleiul ce-i de fapt teapa. poate ma insel eu, daca da, mea culpa.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • Păi, n-au mai fost minuni de-astea de uleiuri: LiquiMoly, de exemplu. Era un delir acum vreo 4-5 ani cu ele...
                  Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                  Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                  Comment


                  • Motul era crema.
                    Bine, nu Chrono, ca ala era scump. Se baga pe gat X Cess-u'.

                    Comment


                    • Cu LM m-am ars si eu, desi avea norma Rn 710, 5w-40, made in Germany. ....... Dup 200 km l-am aruncat

                      Trimis de pe al meu SM-J500FN folosind Tapatalk

                      Comment


                      • Originally posted by Seba View Post
                        hirayama, tu faci lobby la un ulei anume sau nu m-am prins eu? sper sa nu ajungeti sa faceti reclama si in cateva saptamani, vezi scandalul de fe celalat forum dacie, sustinatorii redline sa-si ia talpasita dupa ce se sparge bula cu super-uleiul ce-i de fapt teapa. poate ma insel eu, daca da, mea culpa.
                        Eu nu indemn pe nimeni sa bage vreun ulei;dealtfel am si scris treaba asta, cand altii mau intrebat...

                        Dealtfel nu este problema forumului ce ulei bag eu....

                        Eu bag redline de aproape 200 000 km numai in logan, insa aici am scris preponderent de M1 0w40;

                        Pt majoritatea si majoritatea nevoilor M1 0w40 mi sa parut cel mai potrivit, chiar mai potrivit decat elf..

                        Insa eu nu vand nimic....daca din ce am scris pana acum sa inteles ca vand redline sau indemn la asa ceva....atunci e trist

                        Si mai ales despre ce teapa e vorba?..ca se vinde la pret dublu in romania?...asta stiam deja si oricum nul mai iau demult din romania
                        Last edited by Hirayama; 3 June 2016, 16:52. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • Hirayama, n-a zis nimeni ca vinzi redline, doar mi se parea ca-l lauzi excesiv, chit ca ai prezentat date tehnice, parca prea ai insistat...
                          Einstein, profesorii universitari (cel putin aia de la Poli si de la fac de fizica si chimie) au habar cum se-nvarte roata. fara ei, am trai intr-o lume de avocati si economisti, dar am locui inca in pesteri, am merge extrem de mult pe jos, ne-am bate cu pietre si am scrie cu batul in nisip la o faza iti dau insa dreptate, pe topicul asta tocmai interseaza lumea ce ulei ne bagam.

                          daca nu incetati, topicul asta ia cateva zile de pauza, pana va linistiti. daca orice intrebare/contrazicere vi se pare atac la persoana si va sare tandara si incepeti certurile, luam pauza. fara discutie.
                          Last edited by Seba; 3 June 2016, 17:48.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • Au venit 10l de shell ultra, sunt cu data de 12 2015 relativ nou, azi am comandat si un filtru de ulei mann, cat de curand am sa il schimb.

                            Comment


                            • Am schimbat azi uleiul. cu RL 0w40. ODO 9500km.
                              Deocamdată e prematur sa trag o concluzie și sa fac o comparației intre el și M1 NL 0w40, dar ca prima sesizare, zgomotul motorlui este mai mai înfundat ca sa zic așa, și mă refer la 5000-5500rpm, adica n-are zgomotul ăla chinuit de aspirat cu cilindree mica, de urlet "ca din gura de sarpe". . La ralanti, nimic deosebit. Rămâne de văzut cum se va comporta în timp, deocamdată pare promițător.

                              Comment


                              • odo 9500km adica cum? poate 950km

                                sa ne tii la curent

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google