E consumata de ceva timp stirea !!! in Ro nu cred sa fi ajuns acele uleiuri , mai degraba acele bidoane erau rulate intern.
Ce Tip De Ulei Folositi?
Collapse
X
-
consumabile
revin (motor 1,2 benzina 2013) ...
- pt ulei m-am hotarat la: TOTAL Quartz 9000 Energy 5W40, ELF Evolution 900 SXR 5W40 sau MOBIL Super 3000 X1 5W40, ce imi recomandati?
- pt filtre (ulei, aer, habitaclu), am gasit mai multi producatori, printre care: Ashika, Muller, Mahle, Febi Bilstein, Bosch; as merge pe Muller...
- la filtrul de habitaclu, am gasit de la acelasi producator (Filtron), 2 tipuri de flitre (unul cu carbon activ), iar unele sunt cu polen; care se recomanda montat?
- uitandu-ma la dimensiunile acestor filtre, am vazut ca apar "mai multe dimensiuni" pt acelasi motor (lungime , diametru exterior, inaltime - in cazul filtrului de ulei), care este problema? exista riscul sa cumpar unul si sa nu se potriveasca pe motor?? banuiesc ca exista niste specificatii cu dimensiunile filtrelor compatibile cu motorul, dar nu le-am gasit nicaieri pe net (probabil doar producatorul si service-urile lor le au??)
Comment
-
dintre alea, in mod clar ELF Evolution 900 SXR 5W40
mergi pe piese de origine. da o cautare aici dupa masina si vezi ce preturi au.
in general, sunt cam cei mai ieftini.
Last edited by B997NDL; 26 June 2016, 20:04.
Comment
-
Salutam,
Vin si eu cu intrebarea cheie " Eu ce ulei pun in agregat ? "
Datele problemei :
- PH2 1.6 / 16V, din 2009, 49000 km, pana acum s-a pus numai Motul Xcess 8100 5W40
- ultimul schimb a fost in 2014 la 36000 km
Ma gandesc daca e cazul sa schimb uleiul (si de care) sau merg cu acelasi?
Multumesc
Comment
-
Raspunsul de sus face cat 10 postari, orice, doar sa-l schimbi, mergi tot pe Motul daca nu-l ti mai mult de 10000 km si ti-e la indemana.
Daca ti-e peste mana (comanda pe net) atunci baga ce gasesti la magazin ( 5W40 Elf, Mobil, etc)
Comment
-
cu w30 urca mai repede pt ca are vascozitate mai mica si nu trebuie sa lucreze motoru inutil sa invinga o vascozitate prea mare
poti incerca unu din cele 2, rau nu cred ca faci
nu cred sa fi incercat prea multi 0w30 ca sa-si dea cu parerea
total sau elf sunt fix acelasi lucru/ulei dar cu alt nume
eu voiam sa incerc un total quartz 5w40/m1 0w40 pt ca se apropie termenul de schimbat dar daca zici ca motorul urca mai greu in ture nu vreau sa-l fac lesinat/ puturos asa ca raman la acelasi m1 5w30
eu as incerca totusi m1 0w30, ca sa raman la acelasi producator, sa nu fac un ghiveci de aditivi si uleiuri prin motor
doar ca uitandu-ma prin fisa tehnica sunt niste indicator care nu-mi plac: api sl (uzura mare pe axa,etc) si hths 2.99, mic
mai bine revii la m1 5w30 si cu asta basta
singura chestie misto e vascozitatea la 40 de grade, 56, dar no, nu poti sa le ai pe toate, sa aiba si 56 la 40gr, sa fie si sn,sa aiba si hths peste 3.5 etc
p.s
inca nu a venit geru siberian, inca ne mai asteapta niste zile toride de vara, nu cred ca un 0w30 ar fi o decizie prea inteleapta acum, fie ea si din partea unui producator ca m1
Comment
-
Inca un test pe un Mercedes dizal 2.2 , care arata ca Mobil1 0W40 nu e doar cu vorba un ulei bun, si avem in lista Shell, Fuchs...uleiuri adevarate.
TBN la Mobil1 dupa 17000 km - 7,8 !!
Comment
-
Da, insa a adaugat 500ml de ulei fresh , daca aia sunt adaugati inainte de analiza...
Dupa multe probleme cu Mercedes c class l-am vandut si sotia si-a cumparat un citroen c5 am schimbat si la tractoras uleiul, am bagat total ineo ecs 5w30
Comment
Comment