Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Shell facea uleiuri foarte bune, mi-a parut rau cand au plecat din Romania

    Pe vremea cand foloseam shell, aveam un oltcit - prima masina....puneam 10w sau chiar 5w spre uimirea multora ca nu pun 15-20 w....motorul rezista bine

    Am vazut ca in Romania distribuitor autorizat este o firma cu nume grecesc....


    I860 faptul ca il folosesti la acele masini nu ajuta la comparatia cu logan pt ca:

    - este alta generatie de motor - scriam aici candva, au alta structura a pieselor si alta calire a pieselor
    - este alt tip de injectie

    Nu ai spus de cat timp folosesti Shell si cati km au masinile

    Oricum, pt o comparatie cu Logan, as zice ca motorul de logan este destul de robust incat sa inghita si acele uleiuri ( shell).....in fond daca inghite un ulei fara sal arda ( care intrun (T)FSI de 450 cp este ars in ritm de 1L/1000km) eu zic ca motorul este unul dintre cele mai fiabile

    Comment


    • SLK 350 are 115k km si 12 ani.
      SLK 55 amg are 139k km si 11 ani.
      SLK 230 are 172k km si are 17 ani
      Shell folosesc de cand a aparut noua formula GTL.

      Am avut un SLK 200 care a mers 1.5 ani pe Motul 8100 exccess , era ok insa la 1600km manca cam 175 ml, dupa ce am trecut pe shell nu a mai papat nimic.

      Asta este testul de compresie din DAS XENTRY la slk meu.
      Attached Files

      Comment


      • Ai un mic decalaj la distributie insa cred ca e in limite

        La km pe care zici ca ii ai nu este relevant...in sensul ca puteai sai pui si marmelada, daca o schimbai cat de cat la timp nu apare uzura.....sludge ai?

        Motul xcess nici mie nu mia placut, zdranganea cam tare la rece...

        Vezi, la motoarele pretentioase il mananca(arde) daca nui convine...la logan nu prea

        Test de compresie nu am mai facut la mine, insa sigur e in norme...nu mananca gram de ulei, nu scoate fum, esapament curat si are de cel putin 5x cati km au ale tale..

        Renault stie sa faca motoare

        Comment


        • Distributia este in cote, am testat admisia, emisia pe ambele bank-uri.

          Din ce se poate vedea pare curat:

          Discover the magic of the internet at Imgur, a community powered entertainment destination. Lift your spirits with funny jokes, trending memes, entertaining gifs, inspiring stories, viral videos, and so much more from users.


          Discover the magic of the internet at Imgur, a community powered entertainment destination. Lift your spirits with funny jokes, trending memes, entertaining gifs, inspiring stories, viral videos, and so much more from users.


          In interior la motor cu o camera usb
          Discover the magic of the internet at Imgur, a community powered entertainment destination. Lift your spirits with funny jokes, trending memes, entertaining gifs, inspiring stories, viral videos, and so much more from users.



          PS
          Jumate de milion de km este impresionat.
          Attached Files
          Last edited by i860; 17 July 2016, 20:38.

          Comment


          • Eu nu am acces la atata tehnologie aici, insa mi-e suficient un manometru pt compresie precum si notiuni de fizica elementara....plus ceva experienta din motoarele desfacute pana acum, insa e alta poveste

            Pare curat, dar pe de alta parte nici nu ai multi km si mai esti si in UK...alta clima,alt peisaj, alti oameni, alte produse...

            2 lucruri arata cat de bine se impaca uleiul cu motorul-dupa parerea mea :

            -baia cu dependintele
            - culbutorii, arborele si dependintele superioare ale chiulasei

            Ideal ambele trebuie sa fie curate, fara uzura ; asta inseamna un ulei bun inlocuit la timp

            Comment


            • In cazul meu nu pot masura compresia cu un simplu manometru, rezulatele fiind incorecte. Am facut treaba asta si la w203 si a dat cu virgula. Imi trebuie o scula speciala care se leaga la "panoul electric" al masini se scoate un releu si in locul releului se conecteaza testerul. Pornirea se va face de la tester si nu de la chie.

              Asta este scula


              Nu merge sa scoti siguranta la pompa de benzina sau sa apesi pedeala pana in podea ( asa opresi benzina in rampa ), deconectezi fisele scoti bujiile bagi manometru si ii dai la chie cateva secunde.
              De schimbat uleiul eu il schimb la 4000-5000 km.

              Comment


              • Am senzatia ca usor, usor, alunecati catre OFF TOPIC.
                ...
                Sa revenim la uleiuri, va rog.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Originally posted by i860 View Post
                  De schimbat uleiul eu il schimb la 4000-5000 km.
                  Inseamna ca si tu esti maniac cum sunt eu...))
                  Last edited by IancuMIC; 18 July 2016, 13:39. Reason: off topic

                  Comment


                  • Originally posted by IancuMIC View Post
                    Am senzatia ca usor, usor, alunecati catre OFF TOPIC.
                    Au luat-o... pe ulei. Deci, n-ar fi off topic.
                    Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                    Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                    Comment


                    • Cate ceva despre niste ulei laudat pe aici. http://www.uleidemotor.com/informati...ri-despre-ulei
                      In alta ordine de idei, asa cum am mai scris pe aici:
                      este bine ca schimbul de ulei să se facă mai devreme, chiar şi la jumătatea intervalului recomandat.
                      si
                      o altă funcţie a uleiului este aceea de a răci motorul. Sistemul de răcire al motorului asigură numai 60% din acest proces, în timp ce celelalte 40% de procente îi revin uleiului
                      asa cum am mai scris pe aici dar am fost contrazis de specialisti.http://citynews.ro/auto/afla-ce-cond...lar-comentarii
                      Last edited by Fanez; 22 July 2016, 12:52.

                      Comment


                      • Normal ca este recomandat ca schimbul de ulei sa se faca mai repede decat "recomanda" cartea , da acum sa nu faceti cum fac eu (schimbat la 5000 de km) ca e prea de tot.
                        Last edited by prometheus; 22 July 2016, 13:28.
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • ba deloc. eu zic ca 5 mii e un interval optim, nu numai pt ulei cat pt toate filtrele

                          asa, nici omu nu moare daca mananca numai orez si bea apa dar parca altfeltraieste si lucreaza daca ii dai o fripturica, un vinulet, o ciorba buna samd sau cazu chinezilor: muncesc zi lumina, 14-16 ore pe zi pe un pumn de orez, 7 zile din 7, cu dictatura frumos. ei, acolo munca, nu ca la noi, o natie de ... trantori
                          Last edited by cristi....; 22 July 2016, 17:11.

                          Comment


                          • Revin cu impresii despre comportamentul motorului cu Redline 0w40 dupa cca. 5000km parcursi de la ultimul schimb.

                            Datele de intrare:
                            - regim de mers 80% extraurban;
                            - rulat cca. 50% din totalul km in regim mare (4000-4500rpm) si f. mare de turatii (6000rpm), pe autobenzi si pe DN-uri in depasiri, rampe etc;

                            Constatari:
                            - nuanta uleiului este aproape neschimbata;
                            - zgomotul motorului este liniar si se plafoneaza, nu creste in intensitate intre 140-170km/h - adica nu exista acel "ragnet" ca din gura de sarpe la turatii si viteze mari, lucru pe care chiar si cu M1 0w40 nu l-am sesizat, odata cu cresterea turatiilor;
                            - nu mai precep acea rezonanata caracteristica a evacuarii, prezenta intre 120-140km/h; chiar daca ea exista, s-a diminuat considerabil;
                            - nu a halit niciun gram pe joja, nivelul este maximal;
                            - d.p.d.v. al consumului de combustibil, nu am sesizat diferente, nu m-a interesat.

                            In concluzie, pot spune ca d.p.m.d.v. e un ulei desavarsit...dar cu un pret de achiitie f. mare. Cine si-l permite, sa-l ia cu ochii inchisi, cu siguranta nu va regreta. Ptr. cine face preponderent oras si nu foloseste motorul pe toata plaja de turatii, e arhisuficient dacia oil, elf, etc.
                            Last edited by Kojak; 22 July 2016, 17:54.

                            Comment


                            • ba deloc. eu zic ca 5 mii e un interval optim, nu numai pt ulei cat pt toate filtrele
                              De ce nu ...3 mii? Sau poate 2500.
                              Eu zic ca e ...mai optim.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • Pentru mine e optim la 5000 de km de schimbat ulei/filtre , asa sunt eu mai nebun!!
                                Dupa cum se vede "nebunia" oscileaza la unii dintre noi , unii schimba la 7000 km , altii la 10.000 km , altii la 15.000/20.000 de km iar unii uita sa-l mai schimbe
                                Atat timp cat piticul este impacat...Life is gooood!!!
                                Last edited by prometheus; 22 July 2016, 18:51.
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google