Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cine face afaceri cu uleiuri sau are service, intotdeauna va indemna la schimburi mai dese! DUUHHH!!!
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • Eu cred ca un ulei ar trebui inlocuit functie de de rulajul masinii, de calitatea acestuia, de motor si mai putin de perceptiile personale; asta daca dorim sa ne exprimam foarte tehnic; in alta ordine de idei ajungem la sugestii de genul celor expuse mai sus.
      Daca folositi 0w40, care e in general "spuma" si il aruncati dupa 5 000, atunci faceti schimbul strict pentru confortul personal.

      Deja ma apropii de 13 mii de la ultimul schimb; in weekend e posibil sa trec peste.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • pe de alta parte afirmai undeva, dupa schimbul de ravenol parca, 0w40, undeva dupa 16 mii de km, ca parca ai impresia ca ai o noua masina, asa mare a fost diferenta in bine dupa schimb deci uleiul era prea uzat

        pana una alta avem noroc ca motoarele de renault benzina sunt fiabile si suporta multe, asa ca nu e mare suparare daca e schimbat la 5-10-15-20 sau 30 de mii de km, dupa recomandarile constructorului


        sapt asta când am fost sa schimb uleiu din cutie era o duduie cu un duster disel care venise la rezivie dupa 2 ani, prima revizie, ”dupa recomandarile” constructorului si cei din service au cam strambat din nas, ca domnle e cam mult, ca nu stiu ce, sa veniti anual de acu. dupa ce a plecat duduia care se suparase ca mecanicu ii pusese bidoanele de ulei pe bancheta spate intr-o cutie si ca i-a murdarit masina , si sarise de fund in sus de mama focului si se pusese pe injurat, cel de la receptie a zis ca ”pasta n-o mai vedem, daca face revizia o data la 2 ani” altu venise cu masina sa se planga ca nu mai trage deloc. au cercetatat aia pe acolo crezând ca e de la bujii, bobina, fise, pana au desfacut capacu de la filtru de aer si vazusera ca era colmat. a urcat mecanicu sus sa-l intrebe pe domn ”când ati schimbat ultima data filtru de aer?” raspuns: la ultima revizie, acu 5 mii de km. ”sigur? ca e colmatat, dasta nu mai trage”

        decat asa mai bine cum sunt eu si altii cumperi masina sh de la unu dasta si habar n-ai prin cate a trecut saraca si tu o iei de buna, cu revizii la timp si alte balarii. mda, revizii cum zice constructoru si cu filtre de aer colmatate
        Last edited by cristi....; 22 July 2016, 20:28.

        Comment


        • ceva pareri despre igol 10w40
          Attached Files

          Comment


          • Pentru ce camion? Man? Scania? Mercedes Actros?
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • Mercedes Actros , Isuzu D-Max
              Last edited by lilu; 22 July 2016, 21:19.

              Comment


              • La Actros merge; la Isuzu D-Max nu prea spre deloc.
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • Originally posted by Kojak View Post
                  In concluzie, pot spune ca d.p.m.d.v. e un ulei desavarsit...dar cu un pret de achiitie f. mare. Cine si-l permite, sa-l ia cu ochii inchisi...

                  Calitatea veritabila costa ; din curiozitate, la urmatorul schimb mai iei RL?

                  Zgomotul va fi si mai infundat daca il folosesti din nou, acum practic el "spala" si e diluat cu resturile uleiurilor anterioare..

                  Comment


                  • Aproape sigur, da.

                    Comment


                    • Originally posted by Kojak View Post
                      In concluzie, pot spune ca d.p.m.d.v. e un ulei desavarsit...dar cu un pret de achiitie f. mare. Cine si-l permite, sa-l ia cu ochii inchisi, cu siguranta nu va regreta. Ptr. cine face preponderent oras si nu foloseste motorul pe toata plaja de turatii, e arhisuficient dacia oil, elf, etc.
                      scuze, dar n-are aprobare "reno".

                      Red Line has a reputation with racers and enthusiasts alike for creating products that perform and protect better than any on the market. No compromises.

                      Comment


                      • Suitable replacement for:

                        API SN/SM/SL/CF
                        ACEA A3/B3/B4

                        Chrysler/Dodge/Jeep 68171066GA
                        Chrysler/Dodge/Jeep MS-12633
                        Chrysler/Dodge/Jeep MS-10725
                        Chrysler/Dodge/Jeep 68171067GA
                        Mopar 68044407AA
                        Porsche A40
                        MB 229.5
                        MB 229.3
                        Nissan 999PK-00W40M1
                        Nissan 999DK-00W40M1
                        BMW LL-98
                        BMW LL-01
                        VW/Audi 502.00-97
                        VW/Audi 503.01-00

                        Marketing... daca era asa de bun de ce nu are aprobari de MB, vad ca zic ca merge pentru norma x,y,z insa nu este aprobat de MB

                        Comment


                        • Originally posted by B997NDL View Post
                          scuze, dar n-are aprobare "reno".

                          http://www.redlineoil.com/product.aspx?product=11104
                          Fuck aprobare reno!

                          Comment


                          • Originally posted by i860 View Post
                            Suitable replacement for:

                            API SN/SM/SL/CF
                            ACEA A3/B3/B4

                            Chrysler/Dodge...
                            Porsche A40
                            MB 229.5
                            MB 229.3
                            Nissan ...

                            Marketing... daca era asa de bun de ce nu are aprobari de MB...[/url]
                            Chiar tu ai aratat ca are aprobare MB.
                            Problema mea, la care n-am gasit solutie este: ce ulei am eu in motor, pus de fabrica? In carte zice ca pot sa pun si 10w40 si 5w40 si 0w40. Mai zice si ca e posibil sa consume ulei, iar eu trebuie sa completez. Cu de care completez? Zice sa respect indicatiile si recomandarile. Care sunt alea? Daca-mi consuma un litru completez cu 330 ml 10w40, 330 ml 5w40 si restul 0w40, astfel ma conformez recomandarilor.



                            via Tapatalk

                            Comment


                            • Originally posted by Fanez View Post
                              Chiar tu ai aratat ca are aprobare MB.
                              Problema mea, la care n-am gasit solutie este: ce ulei am eu in motor, pus de fabrica? In carte zice ca pot sa pun si 10w40 si 5w40 si 0w40. Mai zice si ca e posibil sa consume ulei, iar eu trebuie sa completez. Cu de care completez? Zice sa respect indicatiile si recomandarile. Care sunt alea? Daca-mi consuma un litru completez cu 330 ml 10w40, 330 ml 5w40 si restul 0w40, astfel ma conformez recomandarilor.



                              via Tapatalk
                              Cred ca nu ai inteles...
                              Astea sunt uleiurile aprobate de MB



                              Redline "sustine" ca merge si la MB 229.3 sau MB 229.5 insa dupa cum vezi pe situl oficial nu este listat.

                              Comment


                              • dar in schimb sunt trei uleiuri elf...

                                ELF Evolution 900 FT 0W-30 x Total Lubrifiants, PARIS la Defense Cedex/FRANCE
                                ELF Evolution 900 FT 0W-40 x Total Lubrifiants, PARIS la Defense Cedex/FRANCE
                                ELF Evolution 900 FT 5W-40 x Total Lubrifiants, PARIS la Defense Cedex/FRANCE

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google