If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Am schimbat si eu uleiul cu mobil 3000 5w40. Inainte aveam elf 10w40. Parca este un pic mai silentios...in rest nimic special.....uleiul l-am luat din Dedeman si am dat 115 ron, fabricat in iunie 2016
Singurul meu of este ca au intrat doar 3 l si ma gandesc daca este panica ca s-a amestecat cu cel vechi
Lasa-ne sa folosim si sa experimentam ce uleiuri vrem noi si nu ne mai baga pe gat de fiecare data Mobil, sincer , la cat de mult pomenesti acest ulei imi e greu sa cred ca nu ai legatura cu firma Exxon.
Primii 2 ani-dacia oil, urmatorii 4 ani elf 5w40, anul acesta mobil 1 nl 0w40 de care nu sunt foarte incantat probabil contrafacut si acum vreau sa incerc ravenol 5w40 vst .
Nu l-am bagat pe gat nimanui.
Era o discutie despre ulei, la care nu esti obligat sa participi, sau sa o faci altfel decat la modul in care ma acuzi ca-s CEO la Exxon.
Replica era pentru Iancu, care a vizitat un CAP unde se imbutelia Mobil 1. CAP-ul era in curtea unei fabrici moderne Exxon din Turcia.
In schimb, in Germania nu exista CAP-uri.
anul acesta mobil 1 nl 0w40 de care nu sunt foarte incantat probabil contrafacut
Tu stii de unde l-ai cumparat.
Mobil 1 a fost uleiul care nu a dat semne de oboseala nici dupa ore intregi de regim sustinut pe autostrada, nici dupa trasee prin munti. Intr-o singura zi am traversat Transalpina si Transgarasanul fara a fi ceva suspect la motor, deci uleiul si-a facut treaba cu brio.
Sa ai o zi buna, tu si uleiul din motorul tau!
Din 1946 pana in 2004, Ravensberger Schmierstoffvertrieb GmbH (fabricantul Ravenol) a avut o prezenta modesta pe piata internationala (de prin 1993) , primele apariții ale companiei la târguri naționale și internaționale de comerț fiind abia in 2004.
Ravenol abia in 2012 a facut in rebranding prin care sa atraga mai multi clienti, atunci a aparut si prin Romania.
Deci, dupa 70 de ani de la infiintare, nu sunt prea multe de spus despre Ravenol.
Last edited by mr.K; 12 August 2016, 08:46.
Reason: Automerged Doublepost
Am mai observat in aceasta dimineata ca martorul de ulei mai sta 1-2 sec aprins dupa pornire (doar prima pornire, cand motorul este rece).....
Sincer, nu stiu daca asa facea si inainte.....dar sunt motive de panica? ma uitam pe youtube si la majoritatea 1.4 se stinge instantaneu...
Am mai observat in aceasta dimineata ca martorul de ulei mai sta 1-2 sec aprins dupa pornire (doar prima pornire, cand motorul este rece).....
Sincer, nu stiu daca asa facea si inainte.....dar sunt motive de panica? ma uitam pe youtube si la majoritatea 1.4 se stinge instantaneu...
Am mai observat in aceasta dimineata ca martorul de ulei mai sta 1-2 sec aprins dupa pornire (doar prima pornire, cand motorul este rece).....
Sincer, nu stiu daca asa facea si inainte.....dar sunt motive de panica? ma uitam pe youtube si la majoritatea 1.4 se stinge instantaneu...
Nu e cazul sa-ti faci probleme, desi pe timp de vara , ar cam trebui sa se stinga la primele explozii; o mare importanta in sensul asta, o are si filtrul de ulei.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
filtrul este MANN si este montat de catre......mecanicul de la NORAUTO....
Sa il schimb? sa ma duc in alta parte? nici nu stiu ce sa fac....alti bani, alta distractie....
Treaba cu stinsul mai tarziu la Mobil 1 Nl 0w40 e si la mine, filtrul de ulei l-am luat de la daciashop si uleiul de la Uleide.... In plus de asta motorul este mai zgomotos la prima pornire decat cu elf 5w40.
@mr.k probabil am gresit cand te-am acuzat de lobby, dar in postarile tale Mobil e pomenit de fiecare data, pe mine nu m-a dat pe spate si nu o sa-l mai folosesc decat daca pot sa-l procur dintr-o sursa sigura.Asta e parerea mea despre mobil 1 nl 0w40 si doar atat. Legat de alte uleiuri ,faptul ca nu sunt pe piata de mult timp sau nu au acoperire mondiala nu inseamna ca in momentul de fata nu pot avea un produs care sa fie competitiv. Nu contest calitatea uleiului Mobil ci doar globalizarea lui fapt care duce la suscebilitate de contrafacere, lucru de care sufera mai multe branduri de ulei.
Madi, salut postul tau si apreciez modul echilibrat de care dai dovada.
...
Ai spus ceea ce eu am sustinut in repetate randuri; decat sa pui M1, fara sa-i stii provenienta si slava domnului ca "surse" sunt destule, doar pentru ca e cel mai popularizat ulei si sa-l schimbi la 8 mii, mai bine pui Elf, de provenienta clara sau alt ulei de origine controlata, si mergi fara stres 10 mii.
Pentru un motor, cel mai mare pericol il constituie un ulei contrafacut; cele mai contrafacute uleiuri sunt cele care au cerere mare.
Pentru nimeni nu este un secret că în unele ţări din lume, printre care ÅŸi Rusia, este contrafăcută o cantitate enormă de produse ale unor mărci renumite. Asta deoarece este mai uÅŸor să copiezi forma ÅŸi conÅ£inutul unui produs, să îl împachetezi frumos ÅŸi să îi lipeÅŸti o etichetă cu denumirea unei firme populare, decât […]
Legat de alte uleiuri ,faptul ca nu sunt pe piata de mult timp sau nu au acoperire mondiala nu inseamna ca in momentul de fata nu pot avea un produs care sa fie competitiv.
Excelenta vine din invatare, si nu poti invata peste noapte. Doar daca revolutionezi acel domeniu, iar aici nu e cazul.
Dar in cazul de care vorbeam, au productie de 70 de ani si cam atat, nu s-au distins prin ceva.
Referitor la producatorii de uleiuri auto, unii amesteca niste compusi cumparati de la altii, altii au rafinarii si-si produc tot ce au nevoie. Shell, Exxon, Total/Elf sunt niste giganti.
Ravensberger Schmierstoffvertrieb GmbH e un SRL nemtesc.
Exact ce vorbeam, poti fi competitiv si daca cumperi de la altii,trebuie sa sti ce ceri , conteaza ca produsul final sa indeplineasca cerintele de calitate, asta la orice produs.
Eu folosesc VST la alta masina si pana acum nu am ce sa-i reprosej. Asta e parerea mea .
Ai sa vezi daca te va multumi si pe Logan.
Dar cine nu isi produce tot, nu beneficiaza de materia prima de cea mai buna calitate. Gigantii nu-si fac singuri concurenta.
Vezi Dacia ce primeste de la Renault.
.. mai bine pui Elf, de provenienta clara sau alt ulei de origine controlata]
In linkul indicat erau si bidoane de Elf ...
Nici eu nu (mai) sunt atat de incantat de Mobil 1 NL 0W40 (achizitionat on-line de la E..g), dupa cca. 8k km. Poate sugera cineva o sursa SIGURA de uleiuri ? Parca as reveni la Elf 5W40... Pe PM, nu vreau sa creez discutii. Multumesc !
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment