La cel nou si foarte fake nu? Facut de anumiti indivizi care activeaza pe un anumit forum nu?
Asta ai uitat sa o spui? Ti-a luat cam mult sa raspunzi, asa este cand astepti instruiri din partea cealalta....
Revenind la uleiuri......
Tu tot confunzi flash point.....tu ai impresia ca ala impiedica uleiul sa se aprinda in motor sau la ce ineptii visezi de il tot invoci?Ce crezi ca inseamna ca unul are flash point mai mare dar are Vi mic si hths mic...?
Shell-ul de care tot zici e un ulei bun....dar nu mai bun decat altele
Pour point ( punctual de curgere) de -45 il poate avea orice hidrocracat.....e discutabil daca shelul tau este mai bun decat hidrocracatul respective, nu se reduce totul numai la punctul de curgere
Iti tot ziceam de friction modifiers......ce iti spun prietenii tai de dincolo despre asta? substantele astea au facut practic ca pour pointul sa devina cam inutil....
Daca ala are o baza hidrocracata dar cu friction modifiers ii da clasa shelului tau cu baza "pura" pt ca la rece va fi mai fluid ( desi baza lui are sa zicem chiar -30 grd)
Paradoxal nu? si hai sa-ti mai zic ceva....friction modifiers astia deja incep sa atace si HTHS, in sensul ca...diminuand frecarea....nu mai este nici HIGH temperature si nici HIGH STRESS....adica la fel, un hidrocracat cu FM ii da clasa shelului tau cu toate ca poate sa aiba un HTHS de 3.0 si shelul 3.8....
Motul e campion la dopaje din astea....si nu le trece in fise, nici in msds.....dar e in intersul motorului.....
Deci....tu ce preferi.....baza ta "pura" shell?.....sau un dopat dovedit?
Si daca tot vorbesti de shell.....in afara de puritatea cu..care se lauda shell...cu ce altceva este mai bun el, decat un sintetic de la A-z? Pt ca al tau, desi pura, are baza tot de provenienta organica ( ca e petrol, gaz etc etc), pe cand sinteticul nu are dea face nimic cu partea organica?
Asta ai uitat sa o spui? Ti-a luat cam mult sa raspunzi, asa este cand astepti instruiri din partea cealalta....
Revenind la uleiuri......
Tu tot confunzi flash point.....tu ai impresia ca ala impiedica uleiul sa se aprinda in motor sau la ce ineptii visezi de il tot invoci?Ce crezi ca inseamna ca unul are flash point mai mare dar are Vi mic si hths mic...?
Shell-ul de care tot zici e un ulei bun....dar nu mai bun decat altele
Pour point ( punctual de curgere) de -45 il poate avea orice hidrocracat.....e discutabil daca shelul tau este mai bun decat hidrocracatul respective, nu se reduce totul numai la punctul de curgere
Iti tot ziceam de friction modifiers......ce iti spun prietenii tai de dincolo despre asta? substantele astea au facut practic ca pour pointul sa devina cam inutil....
Daca ala are o baza hidrocracata dar cu friction modifiers ii da clasa shelului tau cu baza "pura" pt ca la rece va fi mai fluid ( desi baza lui are sa zicem chiar -30 grd)
Paradoxal nu? si hai sa-ti mai zic ceva....friction modifiers astia deja incep sa atace si HTHS, in sensul ca...diminuand frecarea....nu mai este nici HIGH temperature si nici HIGH STRESS....adica la fel, un hidrocracat cu FM ii da clasa shelului tau cu toate ca poate sa aiba un HTHS de 3.0 si shelul 3.8....
Motul e campion la dopaje din astea....si nu le trece in fise, nici in msds.....dar e in intersul motorului.....
Deci....tu ce preferi.....baza ta "pura" shell?.....sau un dopat dovedit?
Si daca tot vorbesti de shell.....in afara de puritatea cu..care se lauda shell...cu ce altceva este mai bun el, decat un sintetic de la A-z? Pt ca al tau, desi pura, are baza tot de provenienta organica ( ca e petrol, gaz etc etc), pe cand sinteticul nu are dea face nimic cu partea organica?
Comment